Δεκεμβρίου 2016

Θεατρική Ατζέντα: Οι αρθρογράφοι της στήλης Θεάτρου του Maxmag σας προτείνουν 14 + 1 παραστάσεις, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, για το μήνα Δεκέμβριο.

 

Επιμέλεια : Μαρία Καστανάρα, Μαργαρίτα Κυανίδου, Γαρυφαλλιά Χατζησαββίδου

 

Θεατρική Ατζέντα

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

1) «Η Μάνα Κουράγιο και τα παιδιά της» στο Θέατρο της ΕΜΣ

Η παράσταση του κλασικού αντιπολεμικού αριστουργήματος του Μπέρτολτ Μπρεχτ «Η Μάνα Κουράγιο και τα παιδιά της», που γράφτηκε το 1939, ενώ ο συγγραφέας βρισκόταν αυτοεξόριστος στη Σουηδία, σηματοδοτεί μια διπλή επιστροφή στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος. Ο Σέρβος σκηνοθέτης Νικίτα Μιλιβόγιεβιτς επιστρέφει μετά από 13 χρόνια για να σκηνοθετήσει σε νέα μετάφραση του Γιώργου Δεπάστα ένα από τα πιο επίκαιρα μπρεχτικά έργα.

Επιπλέον, η ηθοποιός Λυδία Φωτοπούλου, 8 χρόνια μετά την τελευταία της συνεργασία με το ΚΘΒΕ, επιστρέφει στη κοιτίδα της για να ερμηνεύσει τον ομώνυμο ρόλο.

Η Άννα Φίρλινγκ, γνωστή ως Μάνα Κουράγιο, είναι η αντι-ηρωίδα του Μπρεχτ. Μάνα τριών παιδιών από διαφορετικούς πατέρες, είναι μια δαιμόνια εμπόρισσα που κατά τη διάρκεια του τριακονταετούς πολέμου (1618-1648) αγωνίζεται να επιβιώσει η ίδια και τα παιδιά της επιστρατεύοντας κάθε μέσο. Στη διάρκεια των δώδεκα χρόνων, κατά τα οποία διαδραματίζεται το έργο, η Μάνα Κουράγιο ακολουθεί σταθερά τον στρατό με το κάρο της και ζει παρασιτικά από τον πόλεμο. Με έντονο αίσθημα αυτοσυντήρησης και εντυπωσιακή προσαρμοστικότητα, παμπόνηρη, σκληρή, αθυρόστομη, η Μάνα Κουράγιο παθαίνει όσα αντέχει και δεν αντέχει άνθρωπος. Δρώντας με γνώμονα το κέρδος, καταλήγει, στο τέλος, να χάσει ό,τι πιο πολύτιμο έχει.

Σημείωμα σκηνοθέτη

Νομίζω ότι η Μάνα Κουράγιο είναι ένα σπουδαίο θεατρικό κείμενο που αφορά το ελληνικό κοινό καθώς αντανακλά τη σημερινή κατάσταση της χώρας. Έχω την εντύπωση ότι, δυστυχώς, η Ελλάδα του σήμερα είναι μια Μάνα Κουράγιο. Όπως, εξάλλου, και η Σερβία. Σε πρώτο πλάνο, όμως, δεν βρίσκεται τόσο η ματαιότητα του πολέμου, όσο της απληστίας. Εξάλλου, η απληστία είναι και ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του κόσμου στον οποίο ζούμε. Σχεδόν τα πάντα συμβαίνουν λόγω της απληστίας. Λόγω των μικρών, εγωιστικών, προσωπικών συμφερόντων μας, χάνουμε μεγάλα, ασύγκριτα πιο πολύτιμα πράγματα. Η Μάνα Κουράγιο χάνει τα παιδιά της. Επιπλέον, θα μπορούσαμε να διακρίνουμε και ένα άλλο φαινόμενο: η μία γενιά (η γηραιότερη) πούλησε την άλλη (την νεότερη). Τέλος, με απασχολεί το γεγονός ότι αυτή τη στιγμή εκατομμύρια άνθρωποι αναζητούν έναν πιο ήρεμο και αξιοπρεπή τόπο για να ζήσουν. Η Μάνα Κουράγιο είναι μια παράσταση που αναφέρεται σε όλα αυτά τα θέματα.

Νικίτα Μιλιβόγεβιτς

O Νικίτα Μιλιβόγεβιτς σημειώνει: «Αντανακλώντας τη σημερινή κατάσταση, το έργο μπορεί να ερμηνευθεί όχι ως ο παραλογισμός του πολέμου, αλλά ως ο παραλογισμός της απληστίας. Η απληστία είναι μια από τις σημαντικότερες πληγές της κοινωνίας μας. Η «Μάνα Κουράγιο» έχει απήχηση στη νέα γενιά και για αυτό στην παράστασή μας ο κεντρικός χαρακτήρας θα πλαισιώνεται από νέους ηθοποιούς, οι οποίοι θα υποδυθούν όλους τους χαρακτήρες που την περιβάλλουν».

Η «Μάνα Κουράγιο» έχει ανέβει άλλη μια φορά στο ΚΘΒΕ σε σκηνοθεσία Θόδωρου Τερζόπουλου το 1982 με τη Λίνα Λαμπράκη στον ομώνυμο ρόλο.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Συγγραφέας: Μπρεχτ, Μπέρτολτ

Μουσική: Πάουλ Ντεσσάου

Μετάφραση: Γιώργος Δεπάστας

Σκηνοθεσία: Νικίτα Μιλιβόγεβιτς

Σκηνογραφική επιμέλεια-Κοστούμια: Κέννυ ΜακΛέλλαν

Διεύθυνση ορχηστρικού συνόλου: Νίκος Καπετάνιος

Hχητικός σχεδιασμός-Μουσική διδασκαλία: Νίκος Γαλενιανός

Χορογραφίες: Αμάλια Μπένετ

Φωτισμοί: Στέλιος Τζολόπουλος

Βοηθός σκηνοθέτη: Ηλίας Παπαδόπουλος

Βοηθός σκηνογράφου: Μαρία Μυλωνά

Οργάνωση παραγωγής: Ναταλία Λαμπροπούλου

Διανομή:

Λυδία Φωτοπούλου (Mάνα Κουράγιο), Εμμανουέλα Μαγκώνη (Κάτριν, η μουγκή κόρη της), Ορέστης Χαλκιάς    (Άιλιφ, ο μεγάλος γιος), Εμμανουήλ Κοντός (Έμενταλ, ο μικρός γιος), Ελευθερία Αγγελίτσα (Νέος στρατιώτης), Στελλίνα Βογιατζή (Υβέτ Ποτιέ / Μια φωνή / Νέος Αγρότης), Σοφία Καλεμκερίδου (Μάγειρας / Αγρότισσα), Γιώργος Κολοβός (Μάγειρας / Λοχίας / Ιεροκήρυκας / Στρατιώτης), Δημήτρης Μορφακίδης (Σιτιστής / Γέρος συνταγματάρχης / Παλιός στρατιώτης/ Ιεροκήρυκας / Αγρότης ), Αγγελική Νοέα (Στρατολόγος / Στρατιώτης / Υβέτ Ποτιέ), Χρήστος Παπαδημητρίου (Στρατηγός / Ιεροκήρυκας / Αγρότης/ Γραφιάς / Στρατιώτης), Παναγιώτης Παπαϊωάννου (Λοχίας / Ιεροκήρυκας / Στρατιώτης), Αλέξανδρος Σιάτρας (Γραφιάς / Στρατιώτης / Λοχίας), Μιχάλης Σιώνας     (Αυτός με τον επίδεσμο/ Μάγειρας).

Μουσικοί επί σκηνής:

Άρτεμις Βαβάτσικα (μπαγιάν), Ιωάννα Γανίτη (τρομπέτα), Κωνσταντίνος Ιωαννίδης (φλάουτο), Ηρώ Μενέγου    (πιάνο), Θεόφιλος Μπίκος (κιθάρα), Ανδρέας Παπακώστας-Σμύρης  (φλάουτο), Βαλεντίνη Παπανικολάου (κρουστά), Πασχαλίνα Τσέρνου (πιάνο).

Συμμετέχει 9μελής Ορχήστρα Φοιτητών των Τμημάτων Μουσικών Σπουδών του ΑΠΘ & Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης του ΠΑΜΑΚ.

Η «Μάνα Κουράγιο» έχει ανέβει άλλη μια φορά στο ΚΘΒΕ σε σκηνοθεσία Θόδωρου Τερζόπουλου το 1982 με τη Λίνα Λαμπράκη στον ομώνυμο ρόλο.

«Η ΜΑΝΑ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ» του Μπέρτολτ Μπρεχτ

Mετάφραση: Γιώργος Δεπάστας.

Σκηνοθεσία: Νικίτα Μιλιβόγεβιτς.

Διοργάνωση : Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος

Έναρξη:  Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2016

Η πρεμιέρα θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Δημητρίων 2016

Διάρκεια παραστάσεων: 20/10/2016-29/1/2017

Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών

ΗΜΕΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ:

Τετάρτη 18:00

Πέμπτη-Παρασκευή-Σάββατο 21:00

Κυριακή 19:00

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

ΤΕΤΑΡΤΗ-ΠΕΜΠΤΗ:

Γενική είσοδος: 5 ευρώ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ:

Κανονικό εισιτήριο (Θέσεις πλατείας): 10 ευρώ

Εκπτωτικό εισιτήριο: 8 ευρώ(Θέσεις εξώστη, Φοιτητικό, Άτομα άνω των 65)

Ομαδικό εισιτήριο: 7 ευρώ (για κρατήσεις άνω των 20 ατόμων)

ΣΑΒΒΑΤΟ & ΚΥΡΙΑΚΗ:

Κανονικό εισιτήριο: 13 ευρώ (Θέσεις πλατείας)

Κανονικό εισιτήριο: 10 ευρώ (Θέσεις εξώστη)

Εκπτωτικό εισιτήριο: 8 ευρώ (Φοιτητικό, Άτομα άνω των 65)

Ομαδικό εισιτήριο: 7 ευρώ (για κρατήσεις 20 ατόμων και άνω)

ΑΝΕΡΓΟΙ: (για όλες τις παραγωγές του ΚΘΒΕ) Δωρεάν

Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή. (20 θέσεις σε κάθε παράσταση για τις παραγωγές στο Βασιλικό Θέατρο, στην ΕΜΣ και στη Σκηνή Σωκράτης Καραντινός της Μονής Λαζαριστών / 10 θέσεις σε κάθε παράσταση για τις παραγωγές στο Φουαγιέ ΕΜΣ και στο Μικρό Θέατρο).

ΑΜΕΑ: Δωρεάν

Πολύτεκνοι: 5 ευρώ

Δάσκαλοι-Καθηγητές: 10 ευρώ

ΑΤΕΛΕΙΕΣ:

Εφόσον υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις, ισχύουν ατέλειες ΕΣΗΕΜΘ, ΕΣΗΕΑ, ΣΕΗ, Τμημάτων Θεάτρου, Δραματικών Σχολών, Σκηνοθετών.

2)«Οικογενειακή Γιορτή» στο Φουαγιέ της ΕΜΣ

To Kρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος παρουσιάζει το έργο των Τόμας Βίντερμπεργκ, Μόγκενς Ρούκοφ, Μπο Χρ. Χάνσεν «Οικογενειακή Γιορτή» (Festen) στο Φουαγιέ της Εταιρείας Μακεδονικών σπουδών, σε σκηνοθεσία Γιάννη Παρασκευόπουλου. Θεατρική διασκευή: Ντέιβιντ Έλντριτζ.  Μετάφραση: Αλίκη Δανέζη Κνούτσεν-Μανώλης Δούνιας.

Έναρξη: Παρασκευή 18/10/2016

H παράσταση «Οικογενειακή Γιορτή» (Festen) είναι ακατάλληλη για άτομα κάτω των 17 ετών.

Το ελληνικό κοινό γνώρισε το «Festen» μέσα από την ταινία του Τόμας Βίντερμπεργκ, που τάραξε τα κινηματογραφικά δεδομένα της εποχής, όταν προβλήθηκε το 1998. Ήταν η πρώτη ταινία του Δόγματος 95, της κινηματογραφικής «σχολής» που δημιούργησε ο Λαρς Φον Τρίερ, μαζί με άλλους Δανούς κινηματογραφιστές, με στόχο τη δημιουργία μιας  κινηματογραφικής φόρμας, που δεν θα στηριζόταν στα τεχνικά μέσα, στα ειδικά εφέ και στις συμβάσεις που δημιουργούν στους θεατές μια ψευδαίσθηση της πραγματικότητας.  «Αυτό που κάναμε στο “Festen” ήταν στενά συνδεδεμένο με το θέατρο, υποθέτω όσο πιο στενά μπορούν να συνδεθούν οι δυο τέχνες» δήλωσε ο Βίντερμπεργκ. Το 2004, ο βρετανός Ντέιβιντ Έλντριτζ διασκεύασε το σενάριο της ταινίας για το θέατρο, καταθέτοντας στο σύγχρονο δραματολόγιο ένα αριστουργηματικό έργο. Ένα έργο που έχει ως κέντρο την οικογένεια και θα μπορούσε να θεωρηθεί μια σύγχρονη τραγωδία.

Μια οικογενειακή γιορτή γίνεται αφορμή να διαταραχτεί η επίπλαστη αρμονία που για χρόνια επικρατούσε μέσα στο σπίτι της οικογένειας Χάνσεν. Τιμώμενο πρόσωπο είναι ο πατέρας, ο Χέλγκε, ένας επιτυχημένος επιχειρηματίας, ο οποίος γιορτάζει τα εξηκοστά του γενέθλια περιστοιχισμένος από τα μέλη της οικογένειάς του και στενούς φίλους. Τα καλά κρυμμένα μυστικά της οικογένειας αποκαλύπτονται, χωρίς όμως στην πραγματικότητα να συγκλονίζουν κανέναν. Η γιορτή συνεχίζεται κανονικά – το γλέντι δε σταματάει. O καλοκουρδισμένος μεγαλοαστικός μηχανισμός αντιστέκεται.

O σκηνοθέτης Γιάννης Παρασκευόπουλος, που έχει ήδη σκηνοθετήσει 13 παραστάσεις του ΚΘΒΕ, αναφέρει: «Το Δόγμα 95 δημιουργήθηκε από μια ομάδα σκηνοθετών και είχε σαν στόχο τη δημιουργία μιας πιο αγνής κινηματογραφικής φόρμας. Ήταν ένα τρόπος αντίδρασης των σκηνοθετών στην κυριαρχία των παραγωγών και στις συμβάσεις του κινηματογράφου που δημιουργούν στους θεατές την ψευδαίσθηση της πραγματικότητας. Ο κινηματογράφος έγινε μια “λαμπερή κατάσταση” σε βάρος των προσώπων και της πλοκής, σε βάρος του χαρακτήρα που υπάρχει στην οθόνη. Σε μια εποχή, λοιπόν, που και το θέατρο, σε πολλές περιπτώσεις, είναι μια “λαμπερή εξωστρεφής κατάσταση”, η προοπτική ανεβάσματος του “Festen” μού δημιουργεί την ανάγκη να δημιουργήσω με τους συνεργάτες μου το δικό μας ΔΟΓΜΑ και να κοιτάξω, ξανά, αυτό που είναι πυρήνας του θεάτρου: ο άνθρωπος».

Τον Χέλγκε Χάνσεν ερμηνεύει ο Βασίλης Σπυρόπουλος και τον Κρίστιαν Χάνσεν ο Χρίστος Στυλιανού.

ΚΡΑΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ

«Οικογενειακή Γιορτή» (FESTEN)

των Thomas Vinterberg, Mogens Rukov & Bo hr. Hansen

Θεατρική διασκευή: David Eldridge

Φουαγιέ ΕΜΣ

Έναρξη: Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2016

Μετάφραση: Αλίκη Δανέζη Κνούτσεν, Μανώλης Δούνιας

Ελεύθερη απόδοση στίχων: Μαγδαληνή Μπεκρή

Σκηνοθεσία: Γιάννης Παρασκευόπουλος

Σκηνικά-Κοστούμια: Σοφία Παπαδοπούλου

Μουσική: Μάνος Μυλωνάκης

Κίνηση: Αλέξης Τσιάμογλου

Φωτισμοί: Στράτος Κουτράκης

Α΄ Βοηθός σκηνοθέτη: Άρης Νινίκας

Β΄ Βοηθός σκηνοθέτη: Γιώργος Χιώτης

Βοηθός σκηνογράφου: Δανάη Πανά

Βοηθοί φωτιστή:  Ιφιγένεια Γιαννιού, Αθανασία Λάζου, Αθανασία Σαπατόρη

Οργάνωση παραγωγής: Εύα Κουμανδράκη

ΔΙΑΝΟΜΗ (με σειρά εμφάνισης):

Χρίστος Στυλιανού (Κρίστιαν), Στεφανία Ζώρα (Το μικρό κοριτσάκι), Κωνσταντίνος Χατζησάββας (Μίκαελ), Σταυρούλα Αραμπατζόγλου (Μέττε),  Κωνσταντίνος Λιάρος (Λαρς), Ιωάννα Παγιατάκη (Ελένε), Γιολάντα Μπαλαούρα (Έλσι), Βασίλης Σπυρόπουλος (Χέλγκε), Κλειώ Δανάη Οθωναίου (Πία), Νίκος Καπέλιος (Χέλμουντ), Αλέξανδρος Τσακίρης (Παππούς), Νεφέλη Ανθοπούλου (Πάουλα), Γιάννης Παρασκευόπουλος (Κιμ), Βασίλης Παπαγεωργίου (Μπάτοκαϊ).

Ημέρες και ώρες παραστάσεων:

Τετάρτη 18:00, Πέμπτη-Παρασκευή-Σάββατο 20:00, Κυριακή 19:00

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

Για όλες τις παραγωγές του ΚΘΒΕ εισιτήρια από 5 έως 13 ευρώ.

ΤΕΤΑΡΤΗ-ΠΕΜΠΤΗ:

Γενική είσοδος: 5 ευρώ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: Από φέτος! ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ

Κανονικό εισιτήριο (Θέσεις πλατείας): 10 ευρώ

Εκπτωτικό εισιτήριο: 8 ευρώ (Θέσεις εξώστη, Φοιτητικό, Άτομα άνω των 65)

Ομαδικό εισιτήριο: 7 ευρώ (για κρατήσεις άνω των 20 ατόμων)

ΣΑΒΒΑΤΟ & ΚΥΡΙΑΚΗ:

Κανονικό εισιτήριο: 13 ευρώ (Θέσεις πλατείας)

Κανονικό εισιτήριο: 10 ευρώ (Θέσεις εξώστη)

Εκπτωτικό εισιτήριο: 8 ευρώ (Φοιτητικό, Άτομα άνω των 65)

Ομαδικό εισιτήριο: 7 ευρώ (για κρατήσεις 20 ατόμων και άνω)

ΑΝΕΡΓΟΙ: (για όλες τις παραγωγές του ΚΘΒΕ) Δωρεάν

Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή. (20 θέσεις σε κάθε παράσταση για τις παραγωγές στο Βασιλικό Θέατρο, στην ΕΜΣ και στη Σκηνή Σωκράτης Καραντινός της Μονής Λαζαριστών / 10 θέσεις σε κάθε παράσταση για τις παραγωγές στο Φουαγιέ ΕΜΣ και στο Μικρό Θέατρο).

ΑΤΕΛΕΙΕΣ:

Εφόσον υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις, ισχύουν ατέλειες ΕΣΗΕΜΘ, ΕΣΗΕΑ, ΣΕΗ, Τμημάτων Θεάτρου, Δραματικών Σχολών, Σκηνοθετών.

ΑΜΕΑ: Δωρεάν

Πολύτεκνοι: 5 ευρώ

Δάσκαλοι-Καθηγητές: 10 ευρώ

ΏΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΑΜΕΙΩΝ:

Βασιλικό Θέατρο:  Τρίτη -Κυριακή 8:30-21:30

Ταμείο Μονής Λαζαριστών : 16:30-21:30 (μόνο ημέρες παραστάσεων)

Εκδοτήριο ΚΘΒΕ Πλατείας Αριστοτέλους

Ωράριο λειτουργίας:

Δευτέρα- Τετάρτη- Σάββατο: 10:00-15:30

Τρίτη-Πέμπτη -Παρασκευή :10:00-14:00 & 17:30-20.00

3)«Σωτηρία με λένε» στο Μικρό Θέατρο Μονής Λαζαριστών

Η  Σωτηρία, η παράσταση που αγαπήθηκε από  κοινό και κριτικούς, επιστρέφει το Νοέμβριο στο Μικρό Θέατρο της Μονής Λαζαριστών. «Σωτηρία με λένε», της Σοφίας Αδαμίδου, σε σκηνοθεσία Χριστίνας Χατζηβασιλείου με την καθηλωτική ερμηνεία της Έφης Σταμούλη στο ρόλο της Μπέλλου. Έναρξη: Παρασκευή 4 Νοεμβρίου.

Λίγα λόγια για το έργο

Λίγες ώρες πριν από τη σοβαρή επέμβαση που είχε ως αποτέλεσμα να χάσει τη φωνή της, η μεγάλη λαϊκή ερμηνεύτρια δεν σταματά να μιλά για την πολυτάραχη ζωή της: τα πρώτα χρόνια στη Χαλκίδα, η αναχώρηση για την Αθήνα μια μέρα μετά το ξέσπασμα του ελληνοϊταλικού πολέμου, η συνεργασία με τον Τσιτσάνη…

Η σκληρότητα μπερδεύεται με την ευαισθησία, το παρόν με το παρελθόν, η αγάπη με το μίσος, αποκαλύπτοντας μια εκρηκτική προσωπικότητα που δεν χάνει, ούτε μια στιγμή, το χιούμορ και το πάθος της για τη ζωή.

Το θεατρικό έργο της δημοσιογράφου Σοφίας Αδαμίδου, την οποία η ίδια η Μπέλλου είχε εξουσιοδοτήσει να γράψει τη βιογραφία της, ανέβηκε για πρώτη φορά στο ΚΘΒΕ σε σκηνοθεσία της Χριστίνας Χατζηβασιλείου. Το ρόλο της Σωτηρίας Μπέλλου ερμηνεύει η Έφη Σταμούλη.

Συντελεστές

Σκηνοθεσία-δραματουργική επεξεργασία: Χριστίνα Χατζηβασιλείου

Σκηνικά-Κοστούμια: Όλγα Χατζηιακώβου

Φωτισμοί: Μαρία Λαζαρίδου

Μουσική επιμέλεια: Χριστίνα Χατζηβασιλείου

Βοηθός σκηνοθέτη: Μαρία Λαζαρίδου

Οργάνωση παραγωγής: Marleen Verschuuren

Παίζουν με αλφαβητική σειρά: Ειρήνη Μουρελάτου, Έφη Σταμούλη

«Σωτηρία με λένε» στο Μικρό Θέατρο της Μονής Λαζαριστών

Έναρξη:  Παρασκευή 4 Νοεμβρίου

Ξεκίνησε η προπώληση εισιτηρίων

Ώρες παραστάσεων:

Τετάρτη: 18.00, Πέμπτη-Παρασκευή-Σάββατο 21:00, Κυριακή 19:00

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

Προπώληση: Ταμεία ΚΘΒΕ, T. 2315 200 200, www.ntng.gr, Γερμανός, ote shops, tickethour.com, Τράπεζα Πειραιώς (από τα μηχανήματα aps).

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

ΤΕΤΑΡΤΗ-ΠΕΜΠΤΗ:

Γενική είσοδος: 5 ευρώ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: Από φέτος! ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ

Κανονικό εισιτήριο (Θέσεις πλατείας): 10 ευρώ

Εκπτωτικό εισιτήριο: 8 ευρώ (Θέσεις εξώστη, Φοιτητικό, Άτομα άνω των 65)

Ομαδικό εισιτήριο: 7 ευρώ (για κρατήσεις άνω των 20 ατόμων)

ΣΑΒΒΑΤΟ & ΚΥΡΙΑΚΗ:

Κανονικό εισιτήριο: 13 ευρώ (Θέσεις πλατείας)

Κανονικό εισιτήριο: 10 ευρώ (Θέσεις εξώστη)

Εκπτωτικό εισιτήριο: 8 ευρώ (Φοιτητικό, Άτομα άνω των 65)

Ομαδικό εισιτήριο: 7 ευρώ (για κρατήσεις 20 ατόμων και άνω)

ΑΝΕΡΓΟΙ: (για όλες τις παραγωγές του ΚΘΒΕ) Δωρεάν

Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή. (20 θέσεις σε κάθε παράσταση για τις παραγωγές στο Βασιλικό Θέατρο, στην ΕΜΣ και στη Σκηνή Σωκράτης Καραντινός της Μονής Λαζαριστών / 10 θέσεις σε κάθε παράσταση για τις παραγωγές στο Φουαγιέ ΕΜΣ και στο Μικρό Θέατρο).

ΑΤΕΛΕΙΕΣ:

Εφόσον υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις, ισχύουν ατέλειες ΕΣΗΕΜΘ, ΕΣΗΕΑ, ΣΕΗ, Τμημάτων Θεάτρου, Δραματικών Σχολών, Σκηνοθετών.

ΑΜΕΑ: Δωρεάν

Πολύτεκνοι: 5 ευρώ

Δάσκαλοι-Καθηγητές: 10 ευρώ

ΏΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΑΜΕΙΩΝ:

Βασιλικό Θέατρο:  Τρίτη -Κυριακή 8:30-21:30

Ταμείο Μονής Λαζαριστών : 16:30-21:30 (μόνο ημέρες παραστάσεων)

Εκδοτήριο ΚΘΒΕ Πλατείας Αριστοτέλους

Ωράριο λειτουργίας:

Δευτέρα- Τετάρτη- Σάββατο: 10:00-15:30

Τρίτη-Πέμπτη -Παρασκευή :10:00-14:00 & 17:30-20.00

4)«Ψύλλοι στα αυτιά» στο Βασιλικό Θέατρο του Ζωρζ Φεντώ

Η επιθυμία μιας συζύγου να δοκιμάσει την αντοχή της ηθικής του άντρα της, την παρακινεί να του στείλει ένα ερωτικό γράμμα, προερχόμενο δήθεν από άλλη γυναίκα, με το οποίο τον προκαλεί να τη συναντήσει σ’ ένα κακόφημο ξενοδοχείο. Αυτή η συνάντηση γίνεται αιτία για ένα ‘γαϊτανάκι’ απίστευτων παρεξηγήσεων, που οδηγείται σ’ ένα τρελό κυνηγητό των διαφόρων εμπλεκομένων από δωμάτιο σε δωμάτιο. Ο Φεντώ δίνει την τραγελαφική εικόνα της σύγχρονης του κοινωνίας, που θυμίζει φρενοκομείο και δημιουργεί μια ξεκαρδιστική κωμωδία με γρήγορο ρυθμό, ακρίβεια, αιχμηρό διάλογο και φρενήρη δράση.

Ο σουρεαλισμός στο απόγειό του σ’ αυτήν  την κωμωδία του Ζωρζ Φεντώ,  του μάστορα της φάρσας και των συζυγικών συνθέσεων. Το κωμικό παίζει κυρίαρχο ρόλο σε ένα παιχνίδι παρεξηγήσεων κι ανατροπών, μέσα από το οποίο η αστική τάξη των αρχών του 20ου αιώνα αναγνωρίζει τον εαυτό της, τις φαντασιώσεις και τους ανεκπλήρωτους πόθους της.

Οι «Ψύλλοι στα αυτιά» γράφτηκαν το 1907 από τον Ζωρζ Φεντώ, έναν από τους σημαντικότερους εκπροσώπους της γαλλικής δραματουργίας και αποτελεί μέχρι σήμερα έργο ορόσημο της μπελ επόκ. Αποτελεί συνώνυμο της γνήσιας φάρσας στα καλύτερά της για τους φρενήρεις ρυθμούς της και την επινοητικότητά της.

Έχει ανέβει άλλη μια φορά στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος το 1992 σε σκηνοθεσία του Εύη Γαβριηλίδη.

Η παράσταση θα παρουσιασθεί στο Βασιλικό Θέατρο, σε σκηνοθεσία του Γιάννη Αναστασάκη, ο οποίος έχει ξανασυνεργαστεί ως σκηνοθέτης με το ΚΘΒΕ στις παραστάσεις: «Η γυναίκα του Λωτ» (2001) και «Η Τρελοβγενιώ» (2014).

Ο σκηνοθέτης σημειώνει: «Ο Φεντώ γράφει μια εξωφρενική φάρσα που δοκιμάζει τη λογική μας και προκαλεί αβίαστο γέλιο! Η καταπληκτική ομοιότητα του Βίκτορ με τον Πος φέρνει το σύμπαν σε αναταραχή! Αλλά το θέμα της κωμωδίας δεν είναι απλώς αυτή η διαβολική σύμπτωση. Με ανελέητο χιούμορ σαρκάζει αυτός ο σπουδαίος Γάλλος συγγραφέας την αστική κοινωνία και τα ήθη της, βάζοντας… ωρολογιακούς μηχανισμούς που αν τυχόν εκραγούν δε θα μείνει τίποτα στη θέση του… Η εξαιρετική μετάφραση του Μίνου Βολανάκη αποδίδει με μεγαλοφυή τρόπο το σπινθηροβόλο πνεύμα του έργου και τη γλυκιά αθωότητα των ηρώων του».

Στο διπλό πρωταγωνιστικό ρόλο (Βίκτορ Εμμανουήλ/Πος) ο Ταξιάρχης Χάνος.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Μετάφραση: Μίνως Βολανάκης

Σκηνοθεσία: Γιάννης Αναστασάκης

Σκηνικά: Βασίλης Παπατσαρούχας

Κοστούμια: Γιώργος Ζιάκας

Μουσική: Γιώργος Χριστιανάκης

Φωτισμοί: Βασίλης Παπακωνσταντίνου

Επιμέλεια κίνησης: Εύα Σωφρονίδου

Βοηθός σκηνοθέτη: Θάνος Φερετζέλης

Β΄ βοηθός σκηνοθέτη: Θανάσης Κριτσάκης

Βοηθός σκηνογράφου-ενδυματολόγου: Μαρία Μυλωνά

Οργάνωση παραγωγής: Αθανασία Ανδρώνη

Διανομή με αλφαβητική σειρά:

Γιώργος Καύκας (Ισίδωρος), Βιβή Μιτσίσκα (Ευγενία), Τάσος Πεζιρκιανίδης (Φεραγιόν), Αθανάσιος Ραφτόπουλος (Κάμιλλος), Κώστας Σαντάς (Γιατρός), Εύη Σαρμή (Λουίζα), Δημήτρης Σιακάρας (Τουρνέλ), Πολυξένη Σπυροπούλου (Ραϊμόνδη), Γιώργος Σφυρίδης (Βαπτιστίνος), Εύα Σωφρονίδου (Ολυμπία), Χρύσα Τουμανίδου (Αντουανέτα), Γιάννης Τσάτσαρης (Άγγλος), Θάνος Φερετζέλης (Χιστάνγκουα), Ταξιάρχης Χάνος  (Βίκτορ  Εμμανουήλ/ Πος).

Έναρξη:  Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2016

ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ

:

Τετάρτη 18:00

Πέμπτη-Παρασκευή-Σάββατο 21:00

Κυριακή 19:00

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

Για όλες τις παραγωγές του ΚΘΒΕ εισιτήρια από 5 € έως 13 €

ΤΕΤΑΡΤΗ-ΠΕΜΠΤΗ:

Γενική είσοδος: 5 €

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: Από φέτος! ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ

Κανονικό εισιτήριο (Θέσεις πλατείας): 10 €

Εκπτωτικό εισιτήριο: 8 € (Θέσεις εξώστη, Φοιτητικό, Άτομα άνω των 65)

Ομαδικό εισιτήριο: 7 € (για κρατήσεις άνω των 20 ατόμων)

ΣΑΒΒΑΤΟ & ΚΥΡΙΑΚΗ:

Κανονικό εισιτήριο: 13 € (Θέσεις πλατείας)

Κανονικό εισιτήριο: 10 € (Θέσεις εξώστη)

Εκπτωτικό εισιτήριο: 8 € (Φοιτητικό, Άτομα άνω των 65)

Ομαδικό εισιτήριο: 7 € (για κρατήσεις 20 ατόμων και άνω)

ΑΝΕΡΓΟΙ: (για όλες τις παραγωγές του ΚΘΒΕ) Δωρεάν

Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή. (20 θέσεις σε κάθε παράσταση για τις παραγωγές στο Βασιλικό Θέατρο, στην ΕΜΣ και στη Σκηνή Σωκράτης Καραντινός της Μονής Λαζαριστών / 10 θέσεις σε κάθε παράσταση για τις παραγωγές στο Φουαγιέ ΕΜΣ και στο Μικρό Θέατρο).

ΑΤΕΛΕΙΕΣ:

Εφόσον υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις, ισχύουν ατέλειες ΕΣΗΕΜΘ, ΕΣΗΕΑ, ΣΕΗ, Τμημάτων Θεάτρου, Δραματικών Σχολών, Σκηνοθετών.

ΑΜΕΑ: Δωρεάν

Πολύτεκνοι: 5€

Δάσκαλοι-Καθηγητές: 10€

5)«Η Κραυγή» του Τένεσι Ουίλλιαμς στο BlackBox

«H Κραυγή» του Τένεσι Ουίλλιαμς, σε σκηνοθεσία Έλλης Παπακωνσταντίνου με τον Αλέκο Συσσοβίτη και τη Μάνια Παπαδημητρίου, τον Δεκέμβριο για 3 παραστάσεις στη Θεσσαλονίκη.

Το έργο

Ο Φελίς κι η Κλαιρ, ηθοποιοί και αδέλφια στη ζωή, βρίσκονται σε ένα παραμελημένο θέατρο όταν πληροφορούνται ότι ο θίασος τούς παράτησε. Εγκαταλελειμμένοι από τους συνεργάτες τους, χωρίς σκηνικό, σχεδόν χωρίς έργο, αντικρίζουν το κοινό τους να παίρνει τις θέσεις του στο θέατρο και να περιμένει να αρχίσει η παράσταση. Αναγκαστικά, δεν παίζουν το προγραμματισμένο έργο, αλλά το «Έργο των Δύο Χαρακτήρων», έργο για δύο εγκαταλελειμμένα αδέλφια. Καθώς οι ηθοποιοί αυτοσχεδιάζουν μέρη του έργου που δεν θυμούνται ή δεν έχουν ακόμα γραφτεί, χάνονται τα όρια ανάμεσα στον ρόλο και τον ηθοποιό, στην πραγματικότητα και την ψευδαίσθηση.

Το έργο Out Cry του Τένεσσι Ουίλλιαμς, παίχτηκε για πρώτη φορά στο Hampstead Theater Club του Λονδίνου το 1967 με τον τίτλο «The Two Character Play». Το 1971 ανέβηκε στο Σικάγο μια άλλη εκδοχή του έργου με τον τίτλο «Out Cry» και με αυτόν τον τίτλο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Ν. Υόρκη το 1975.

Η ΚΡΑΥΓΗ είναι ένα έργο άγνωστο σχεδόν στο ελληνικό κοινό, το οποίο ο συγγραφέας του χαρακτήριζε ως «το καλύτερο έργο μου μετά το Λεωφορείο ο Πόθος» και χρειάστηκε δέκα χρόνια για να το ολοκληρώσει.

Η παράσταση

Ο Αλέκος Συσσοβίτης και η Μάνια Παπαδημητρίου, που υποδύονται αντίστοιχα τον Φελίς και την Κλαίρ, αναμετριούνται με την εθιστική ευφορία και τις δυσκολίες της θεατρικής πράξης σε μια παράσταση – κλειδαρότρυπα στο making off του θεάτρου, όπου ο συγγραφέας εκθέτει τις στιγμές που το προσωπικό τραύμα του καλλιτέχνη μετουσιώνεται σε τέχνη.

Η Έλλη Παπακωνσταντίνου αναμετριέται για δεύτερη φορά με τον κόσμο του έργου καθώς μας το είχε συστήσει το 2014 στο ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας.

Μετάφραση : Έλλη Παπακωνσταντίνου – Αθηνά Μαξίμου

Σκηνοθεσία: Έλλη Παπακωνσταντίνου

Σκηνογραφία – Κοστούμια: Τέλης Καρανάνος, Αλεξάνδρα Σιάφκου

Φωτισμοί: Αλέκος Αναστασίου

Μουσική – Σχεδιασμός ήχου: Τηλέμαχος Μουσάς

Βοηθός σκηνοθέτη: Νίκος Αναστασόπουλος

Ερμηνεύουν:

Φελίς: Αλέκος Συσσοβίτης

Κλαιρ: Μάνια Παπαδημητρίου

Παρασκευή 2 και Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2016, στις 21:00

Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2016, 19:00

Εισιτήρια: 12 ευρώ (κανονικό), 10 ευρω (φοιτητικό, ανέργων)

Θέατρο BLACK BOX

Βασ.Όλγας 65 & Φλέμινγκ 2, Θεσσαλονίκη

Τηλ. 2310829254

«Άι στο διάολο – Σε λατρεύω»… στο Θέατρο Σοφούλη

Το Θέατρο Σοφούλη φιλοξενεί την πρωτότυπη παράσταση της Αναστασίας Κοζίμπα «Άι στο διάολο-Σε λατρεύω» για λίγες μόνο παραστάσεις. Η πρεμιέρα της παράστασης θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2016 στις 21.00 ενώ το έργο θα παίζεται μέχρι τις 18/12 κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή.

Το έργο

Πρόκειται για τη νέα κωμικοτραγική παράσταση για γερά νεύρα της Αναστασίας Κοζίμπα η οποία αφού προκάλεσε με την παράσταση «Ζήνωνας», επανέρχεται στο θέμα των ανθρωπίνων σχέσεων. Πώς από τον έρωτα φτάνει ένα ζευγάρι στην εκδίκηση; Ενθουσιασμός, έρωτας ή απλά η συνήθεια και ο φόβος μας κρατά προσκολλημένους σε μια λάθος σχέση;

Σημείωμα σεναριογράφου

Ένα πράγμα με συγκλόνιζε πάντα με τις ανθρώπινες σχέσεις, το απρόβλεπτο και το άγνωστο, το χάος και η αταξία τους. Οι ανθρώπινες σχέσεις είναι σα να τρέχεις στην Εθνική με 200 χιλιόμετρα και ένα σεντόνι επάνω στο παμπρίζ. Δε ξέρεις ποτέ αν οδηγείσαι σε γκρεμό ή αδιέξοδο. Παρακαλάς μέσα σου για το δεύτερο και ελπίζεις για το πρώτο. Και αν κάποια στιγμή φύγει το σεντόνι από μπροστά σου, εσύ ο ίδιος παίρνεις ένα άλλο και το ρίχνεις ξανά στο τζάμι. Έχεις αγαπήσει ότι έχεις φοβηθεί και μισήσει. Παράξενη η αγάπη αλλά ο άνθρωπος πάντα θα γοητεύεται από το άρρωστο…

Παίζουν: Νικόλας Ζούρλας, Ζακλίν Τσαουσίδου, Γεωργία Τσελέπη, Ελένη Κίτσιου

Κείμενο – Σκηνοθεσία: Αναστασία Κοζίμπα

Photoshooting: Κώστας Αραμπατζής

Design: Νίκη Νεράτζη

Hairstyle: Τσιλιμπόνης Αντώνης

Make up: Αγγέλα Καρανάσου

Πρεμιέρα Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2016 στις 21.00

Για λίγες μόνο παραστάσεις

Παρασκευή και Σάββατο τις 21.00, Κυριακή στις 20.00

Τιμή εισιτηρίου: 10 ευρώ, 8 ευρώ για μαθητές και φοιτητές

Επικοινωνία κρατήσεις: 6988232434

ΘΕΑΤΡΟ ΣΟΦΟΥΛΗ

Τραπεζούντος 5 και Σοφούλη, Καλαμαριά

ΟΑΣΘ: Νο 5 Στάση Βερβελίδη

6-7)”Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α.” ΚΑΙ “ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΜΟΥ ΤΟ ΦΟΥΣΤΑΝΑΚΙ” ΤΗΣ ΛΕΝΑΣ ΚΙΤΣΟΠΟΥΛΟΥ

Οι Νέες Μορφές αποφασίζουν να παρουσιάσουν τη “Μ.Α.Ι. Ρ.Ο.Υ.Λ.Α.” και “Το πράσινό μου το φουστανάκι” σε ενιαία παράσταση.

Τα δύο έργα φαίνονται συγγενικά μεταξύ τους κυρίως ως προς το θέμα τους. Μοιάζουν όμως να έχουν και άλλα κοινά χαρακτηριστικά. Και τα δύο έχουν σαν ηρωίδες τους δυο γυναίκες. Δυο γυναίκες που παραμένουν ανώνυμες. Κύριος θεματικός άξονας των δύο έργων είναι η μοναξιά. Αυτό είναι το κυρίαρχο συναίσθημα που στην αρχή υποκινεί και στη συνέχεια καθοδηγεί… τα λόγια και τις πράξεις τους.

Μεταξύ των δύο έργων όμως φαίνεται να υπάρχει μια σημαντική διαφορά. Στο “Φουστανάκι” ο χώρος δράσης του έργου είναι η σκηνή του θεάτρου, ένας χώρος δημόσιος. Αντίθετα στη “Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α.” οτιδήποτε αφορά την ηρωίδα διαδραματίζεται μέσα στον αυστηρά προσωπικό και ιδιωτικό χώρο του σπιτιού της. Ωστόσο, και οι δύο ηρωίδες εμφανίζονται στη σκηνή με την αίσθηση του κατεπείγοντος. Παρακολουθούμε τις τελευταίες τους στιγμές πριν από κάτι σημαντικό που πρόκειται να τους συμβεί. Μόνο που, ενώ στο “Φουστανάκι” αυτή η αίσθηση αποκαλύπτεται από την ηρωίδα ήδη στα πρώτα λεπτά του μονολόγου της, επηρεάζοντας έτσι τη συνείδηση των θεατών, στην “Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α.” η αίσθηση αυτή αρχικά συγκαλύπτεται έντεχνα, για να αποκαλυφθεί στο τελευταίο μέρος του έργου και να ξαφνιάσει, ίσως ακόμα και να σοκάρει, τους ανυποψίαστους θεατές.

Συντελεστές της παράστασης:

“Μ.Α.Ι. Ρ.Ο.Υ.Λ.Α.”

Σκηνοθεσία: Γιάννης Παρασκευόπουλος

Σκηνικά –Κοστούμια: Σοφία Παπαδοπούλου

Μουσική επανεκτέλεση: Μάνος Μυλωνάκης

Βοηθός σκηνοθέτη: Εύα Κουμανδράκη

Στο ρόλο της γυναίκας: Μαγδαληνή Μπεκρή

  • “Το πράσινό μου το φουστανάκι”

Σκηνοθετική επιμέλεια: Αλέξανδρος Μιχαλόπουλος

Μουσική:Δήμος Βρύζας

Στο ρόλο της γυναίκας: Χρυσή Μπαχτσεβάνη

ΝΕΕΣ ΜΟΡΦΕΣ/Η επιστροφή

Όταν το 2004 αναστείλαμε τη λειτουργία των Νέων Μορφών, νιώθαμε ότι έχει πολύ φασαρία σ’ αυτή την πόλη και η ανάγκη μας ήταν να σιωπήσουμε. Αισθανόμασταν ότι μέσα σε μια συνθήκη αφθονίας και υπερκαταναλωτισμού εμείς δεν είχαμε κάτι να πούμε. Δεν ξέραμε πώς να συνεχίσουμε. Εκείνη τη χρονική στιγμή δεν μπορούσαμε να φανταστούμε τι θα επακολουθήσει. Πως η κρίση θα ματαιώσει τις ελπίδες μας, πως ο θυμός μας θα πνίγεται μέσα στο άδικο, πως οι ενοχές μας για όσα δε ζήσαμε θα γίνουν φαντάσματα και θα στοιχειώσουν τα όνειρά μας. Όταν ήρθαμε σε επαφή με τη Μ.Α.I.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α. της Λένας Κιτσοπούλου, νιώσαμε ότι μιλάει για όλα αυτά που κι εμείς σκεφτόμασταν αλλά δεν τολμούσαμε να πούμε. Έτσι πήραμε την απόφαση της επανεκκίνησης των Νέων Μορφών.

Σε μια εποχή, λοιπόν, που όλα τα δεδομένα έχουν ανατραπεί, που ζούμε σαν κάποιος να τραβάει διαρκώς το χαλί κάτω από τα πόδια μας, σε μια στιγμή που η μοναδική επιλογή είναι ο επαναπροσδιορισμός της πραγματικότητας αλλά και του εαυτού μας, οι Νέες Μορφές, μετά από δώδεκα χρόνια σιωπής αποφασίζουν την επαναλειτουργία τους.

Γιάννης Παρασκευόπουλος

Θέατρο “Τ” (Ταφ) > Κεντρικές περιοχές Θεσσαλονίκης

Διεύθυνση: Αλεξάνδρου Φλέμινγκ 16 Τηλέφωνο: 2310854333

Παρασκευή: 21:30

Σάββατο: 21:30

Κυριακή: 19:00

Από 11 Νοεμβρίου 2016

Εισιτήρια

Τιμές εισιτηρίων: 10€ κανονικό & 8€ μειωμένο (Ατέλειες ισχύουν κατά προτεραιότητα)

Κρατήσεις Θέσεων: Στο ταμείο του Θεάτρου Τ / τηλ. 2310854333

8)«Σαρλό, ο άστεγος Δανδής» στο Θέατρο Αλέξανδρος

Η θεατρική παράσταση «Σαρλό, ο άστεγος Δανδής» της Άντας Τσεσμελή – Edwards, με τον Θανάση Βισκαδουράκη από το Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2016, στο Θέατρο Αλέξανδρος.

Ένα σύγχρονο κοινωνικό έργο της Άντας Τσεσμελή – Edwards, το οποίο γράφτηκε μετά από προσωπική «περιπλάνηση» της συγγραφέως με τους άστεγους της Θεσσαλονίκης. Καταγράφει ιστορίες ζωής με τρόπο κωμικοτραγικό και σκιαγραφεί τον ψυχισμό των νεοάστεγων.

Σαρλό, ένας σύγχρονος δανδής, ερμηνευμένος εξαιρετικά από τον πολυσχιδή, ταλαντούχο ηθοποιό Θανάση Βισκαδουράκη που καταφέρνει να παρασύρει το κοινό στα νερά του δικού του λιμανιού, προχωρώντας ένα βήμα παραπέρα, ανακαλύπτοντας την αλήθεια.

Μέσα από τις προσωπικές ιστορίες του Λεοντή, που η μοίρα τον ένωσε με έναν αδέσποτο σκύλο, τον Σαρλό και τον «ασχημόκτιστο» κάκτο Κούλη, καθρεφτίζεται η νεοελληνική πραγματικότητα.

Ένα παγκάκι στο λιμάνι να ατενίζει τη θάλασσα είναι αρκετό για να φιλοξενήσει το παράπονο, το άγχος, τον φόβο, την απελπισία αλλά και την Ελπίδα για Αναγέννηση. «Το Όραμα του Φωτός»!

Ο Λεοντής απορρίπτει την Κοινωνία πιστεύοντας πως η ζωή τον αδίκησε και αποδομεί τις ήττες του με γλυκόπικρο χιούμορ μέχρι που τον κατακλύζουν οι αναμνήσεις που χτυπάνε βίαια στο κέντρο του συναισθήματος και εκεί χάνεται κάθε ίχνος λογικής…

Αν δείτε κάποιον να μονολογεί, μην τον φοβηθείτε. Μοιράζεται την μοναξιά του με τον εαυτό του, τον κόσμο του Εντός και πάντα περιμένει την ανατολή ενός καινούργιου ήλιου.

Συντελεστές:

Σκηνοθεσία: Άντα Τσεσμελή – Edwards

Διανομή: Θανάσης Βισκαδουράκης

Πρωτότυπη μουσική επένδυση: Κωνσταντίνος Παγιάτης

Σκηνογραφική επιμέλεια – Κοστούμια: Αθανάσιος Κολαλάς

Τεχνικός μουσικών & βίντεο: Παναγιώτης Κουντουράς

Μουσικός (ακορντεόν): Αναστάσης Μαχαιρίδης

Φωτισμοί: Άντα Τσεσμελή – Edwards

Τεχνική υποστήριξη: Άγγελος Κάλφας, Βλάσσης Παπακωνσταντίνου

Παραγωγή: ΟmA | www.ouranosmeasteria.com

Δημιουργικό αφίσας: Πέτρος Αθανασιάδης

Φωτογραφίες: Νικηφόρος Βιδάλης

Παραστάσεις:

Έναρξη: Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2016

Σάββατο 12, 19, 26 Νοεμβρίου: 2 παραστάσεις: 19:00 & 21:30

Κυριακή 4 Δεκεμβρίου: 2 παραστάσεις: 19:00 & 21:30

Σάββατο 10, 17 Δεκεμβρίου: 2 παραστάσεις: 19:00 & 21:30

Εισιτήρια:

Κανονικό εισιτήριο: 10 €

Εκπτωτικό εισιτήριο: 5 € (ανέργων, φοιτητών, άτομα άνω των 65)

Ομαδικό εισιτήριο: 7 €

ΑΜΕΑ : Δωρεάν

Πληροφορίες – Επικοινωνία:

Θέατρο Αλέξανδρος: Εθνικής Αμύνης 1 (έναντι Λευκού Πύργου)

Τηλ. Κρατήσεων: 6936949727

Μέρος των εσόδων θα διατεθούν:

ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

«ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ» – ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΦΙΛΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ»

Ιδιαίτερη Μνεία:

Το έργο αυτό γράφτηκε μετά από 7 συνεντεύξεις με άστεγους της Θεσσαλονίκης και την εμπειρία μια ολονύχτιας περιπλάνησης στις “καβάντζες” και στα λημέρια τους. Στο έργο συμμετέχει η Λούκα, ένα αδέσποτο σκυλί, το οποίο βρέθηκε πριν 9 μήνες σε άθλια κατάσταση, στην Θεσσαλονίκη και κατάφερε μετά από εντατική φαρμακευτική αγωγή και ιατρική παρακολούθηση να ανακάμψει, χάρη στην Ξένια Τσεσμελή.

Στο έργο υπάρχουν αναφορές στο σπουδαίο βιβλίο του Φ. Πιομπίνου, «Σπουδή Θανάτου» με την άδεια του συγγραφέα και τέλος αφιερώνω το πόνημα μου αυτό, στη Ζωή Μουμτζίδου. Στη Ζωή που μου έδειξε το Λευκό Φως, με βύθισε μέσα σε αυτό και με βάφτισε εκ νέου.

Κάθαρση, Ανάσταση και άρωμα γιασεμιού!

Καλό ταξίδι Λεοντή!

«Αν η Ζωή είναι , όπως διατείνονται μερικοί, μια κακόγουστη ιλαροτραγωδία, κι εμείς οι περιοδεύοντες θεατρίνοι που παίζουμε σε αυτήν, τότε ας τελειώνουμε μιαν ώρα αρχύτερα με την παράσταση για να επιστρέψουμε στο σπίτι μας. Και ο τελευταίος που θα βγει να κλειδώσει καλά πίσω του την πόρτα, παρακαλώ. (Φ. Πιομπίνος)»

Υπό την Αιγίδα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

Χορηγός: Κέντρο Πολιτισμού Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

«Οιδίνους» του Θανάση Τριαρίδη στο Blackbox

«Οιδίνους» του Θανάση Τριαρίδη από τις 7 Δεκεμβρίου 2016 και για λίγες παραστάσεις στο Blackbox.

Αν ο μυθικός Οδίπους οφείλει το όνομά του στα πρησμένα πόδια του (οίδί-πους) καθώς ο ίδιος ο πατέρας του γονείς του τον σημαδεύει ως βρέφος για να τον οδηγήσει στον θάνατο, ο Οιδίνους του εν λόγω έργου είναι αυτό που έχει ένα ανεξέλεγκτα πρησμένο μυαλό (οιδί-νους).

Το δράμα (το οποίο μπορεί να χαρακτηριστεί σε πρώτο βαθμό ένα αστικό δράμα δωματίου) ξεκινάει ένα πρωί όπου ένα ζευγάρι φιλολόγων ετοιμάζεται να γιορτάσει τα 18α γενέθλια του γιου τους. Πολύ γρήγορα ωστόσο μια σειρά αλλόκοτων λεπτομερειών αποκαλύπτουν μια φριχτή πραγματικότητα: πως ο γιος του ζευγαριού έχει πεθάνει ως βρέφος και πως ο «ενηλικιωμένος γιος» δεν είναι τίποτε άλλο από ένα role game του πατέρα – ένας ρόλος που κρατάει επί δεκαοχτώ χρόνια. Πολύ σύντομα αποκαλύπτεται πως τα πράγματα έχουν ξεφύγει από τον έλεγχο, πως ο νοερός «γιος» έχει «ενσαρκωθεί», και θα διεκδικήσει τα τραγικά όπλα της ανθρωπινότητάς του: τον φόνο του πατέρα, την (επαν)ένωση με την μητέρα, την ανθρώπινη τραγωδία.

Ένα εφιαλτικό ψυχολογικό θρίλερ όπου ο Οιδίπους Τύραννος του Σοφοκλή συναντάει το Ποιος φοβάται την Βιρτζίνια Γουλφ του Έντουαρντ Άλμπι. Ή (και) ένα έργο για την αφύσικη συνθήκη της οικογένειας, για τον ανυπόφορο εαυτό, για τις παραισθητικές ταυτότητες της Δύσης, για την άβυσσο της ακατανόητης αγάπης.

Συντελεστές

Κείμενο: Θανάσης Τριαρίδης

Σκηνοθεσία: Λάζαρος Γεωργακόπουλος

Μουσική: Χρήστος Διαμαντής

Βοηθός σκηνοθέτη & δραματολογική ανάλυση: Ροζαλί Σινοπούλου

Φωτισμοί: Νίκος Βλασόπουλος

Κοστούμια: Ιωάννα Τσάμη

Ερμηνεύουν: Λ: Λάζαρος Γεωργακόπουλος // Ι: Ευτυχία Γιακουμή

Ημέρες και Ώρες Παραστάσεων:

Πρεμιέρα: Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2016

Παραστάσεις: Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο στις 21:00, Κυριακή στις 19:00

Διάρκεια παραστάσεων: 7-18 Δεκεμβρίου 2016

Εισιτήρια:

Τιμές Εισιτηρίων: 14€ (γενική είσοδος), 10€ (Φοιτητικό, νεανικό (κάτω των 22), άνω των 65 και ανέργων.

Τιμή προπώλησης μέχρι 31 Οκτωβρίου: 7 €

Προπώληση Εισιτηρίων: www.viva.gr, Public, Seven spots, Reload και στο ταμείο του BlackBox

Ώρες ταμείου: Δευτέρα – Κυριακή 10:30-13:30, 17:30-21:00

BlackBox

Βασ. Όλγας 65 και Φλέμινγκ 2

T: 2310829254

ΑΘΗΝΑ

 

9)Χέντα Γκάμπλερ στο Θέατρο Αμαλία

Το Θέατρο ΑΜΑΛΙΑ – Εταιρότητα εγκανιάζει την επαναλειτουργία του Θεάτρου με την πρώτη δική του παραγωγή για την φετινή θεατρική περίοδο. Πρόκειται για το δημοφιλέστατο έργο του Χένρικ Ίψεν: Χέντα Γκάμπλερ, σε μετάφραση του Βασίλη Παπαγεωργίου και σκηνοθεσία του Νίκου Σακαλίδη.

Το έργο

Ο μεγάλος Νορβηγός δραματουργός Χένρικ Ίψεν έγραψε το τετράπρακτο έργο του Χέντα Γκάμπλερστο Μόναχο το 1890. Το έργο ανέβηκε εκεί, παρουσία του συγγραφέα, τον Ιανουάριο του επόμενου έτους. Δημοσιεύτηκε στις 16 Δεκεμβρίου 1890 στην Κοπεγχάγη και την Χριστιανία (Όσλο) από τον ίδιο εκδοτικό οίκο σε 10.000 αντίτυπα, αριθμός εξαιρετικά σημαντικός την εποχή εκείνη, όπως και τη δική μας. Το 1891 παρουσιάστηκε και στο θέατρο της Χριστιανίας. (από το σημείωμα του μεταφραστή).

Η μετάφραση του έργου από τον Βασίλη Παπαγεωργίου έγινε έπειτα από πρόταση του Νίκου Σακαλίδη για το Θέατρο Τέχνης Ακτίς Αελίου, το 2011.

Η παράσταση

Μία Γυναίκα, μία καλλιτέχνις, πιθανόν, παρακολουθεί την Χέντα Γκάμπλερ του Χ. Ίψεν. Βρίσκεται στο σπίτι της, με τους θεατές να την παρακολουθούν. Το έργο του Ίψεν, τοποθετημένο στη δεκαετία του ’40, συμβαίνει μπροστά της – μέσα στο μυαλό της ίσως; – και μπροστά στα μάτια του κοινού. Η Χέντα Γκάμπλερ ένα πνεύμα εκτός της εποχής της, αλλά και της δικής μας, εμπνέει αυτήν την Γυναίκα για την δική της διαδρομή ζωής που είναι συνυφασμένη με την δημιουργία. Βασικοί προβληματισμοί του έργου είναι, ο εγκλωβισμός στις κοινωνικές συμβάσεις και η αναζήτηση του ωραίου και του υψηλού χωρίς περιορισμούς. Το αίτημα δηλαδή της ηρωίδας για ομορφιά στις ανθρώπινες πράξεις. Και όπως όλοι οι άνθρωποι που αποζητούν την ομορφιά πέραν των όποιων κοινωνικών συμβάσεων, έτσι και η Χέντα Γκάμπλερ ακολουθεί τον δικό της μοναχικό – και αδιέξοδο – δρόμο. Όπως αναφέρει ο σκηνοθέτης της παράστασης:

ο προβληματισμός του έργου δεν είναι καθόλου ξεπερασμένος…  Τα πράγματα ίσως έχουν  αλλάξει στην επιφάνεια αλλά όχι στο βάθος… αποσπώντας το έργο απο τις λεπτομερείς τυπικότητες της εποχής του, έχει κανείς τη δυνατότητα να επικεντρωθεί στις δυναστευτικές τυπικότητες και τις συμβάσεις, τις οποίες στην ουσία καθόλου δεν έχουμε ξεπεράσει.

Τιμή Εισιτηρίου: Γενική είσοδος: 12,00 €, φοιτητικό, ανέργων: 10,00 €. Κάθε Πέμπτη γενική είσοδος 8,00 €

Προπώληση Εισιτηρίων: www.viva.gr, Public, Reload, Media Markt Seven Spots, 11876, και στο ταμείο του Θεάτρου Αμαλία

Πληροφορίες & κρατήσεις: ΘΕΑΤΡΟ ΑΜΑΛΙΑ,  Αμαλίας 71 & Παρασκευοπούλου, τηλ.:2310 888894

 

 

10)”ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ ΦΙΛΟΙ” ΤΟΥ ALAN AYCKBOURN

Από Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016 | Θέατρο Αλκμήνη > Πετράλωνα – Φιλοπάππου

Για δεύτερη χρονιά.

Η Μαρία κι ο Μάνος ανοίγουν την πόρτα της βίλας τους (του κήπου τους για την ακρίβεια) στους ανύπαρκτους φίλους τους και μαζί μ’ αυτούς και στους θεατές αφήνοντας τους να κρυφοκοιτάξουν τις φαινομενικά άριστες σχέσεις τους και τις “ευτυχισμένες” ζωές τους. Οι χαρακτήρες ασφυκτιούν ήδη όταν καταφθάνει ο επίτιμος καλεσμένος τους. Αυτός ο “υπαρκτός” φίλος, αν και πρόσφατα χήρος, έρχεται να αναταράξει με απρόσμενο τρόπο τις ζωές τους, θέλοντας να τους κάνει να καταλάβουν ότι μια ανεπαρκή ζωή είναι πολύ χειρότερη από τον θάνατο.

Συντελεστές:
Κείμενο: Alan Ayckbourn
Μετάφραση/Σκηνοθεσία: Κωνσταντίνα Νικολαΐδη
Σκηνικά/Κοστούμια: Νίκος Κασσαπάκης
Φωτισμοί: Μανώλης Μπράτσης
Πρωτότυπη Μουσική: Γιώργος Περού
Video art: Χρήστος Πυθαράς
Φωτογραφία/Promo video: Αλεξάνδρα Μασμανίδη
Γραφιστική επιμέλεια: Γιάννης Στιβανάκης
Βοηθός σκηνοθέτη: Μαγδαληνή Παλιούρα
Επικοινωνία: Άντζυ Νομικού
Παραγωγή: A PRIORI www.a-priori.gr

Παίζουν:
Μαρία Γεωργιάδου, Δημήτρης Μάριζας, Ειρήνη Παπαδημάτου, Μανώλης Ιωνάς, Κωνσταντίνος Μουταφτσής, Κατερίνα Κωνσταντέλλου

Σε ρόλο έκπληξη ο Τάσος Γιαννόπουλος.

Διάρκεια: 80 λεπτά (χωρίς διάλειμμα)

Μέρος των εσόδων δίνεται στον σύλλογο Νοσηλεία για δωρεάν υπηρεσίες κατ’ οίκον νοσηλείας σε συνανθρώπους που έχουν ανάγκη.

11)”ΕΛΑΤΕ Σ’ ΕΜΑΣ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΦΕ” ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΦΟΥΡΝΟΣ

28 Νοεμβρίου 2016 … 03 Ιανουαρίου 2017 | Θέατρο Φούρνος > Εξάρχεια – Νεάπολη

Για πέμπτη χρονιά.
Ομάδα 92Πρόκειται για ελεύθερη διασκευή της νουβέλας του Πιέρο Κιάρα “La spartizione”, απ΄όπου και η ομώνυμη ταινία του Αλμπέρτο Λατουάντα.Το έργο περιγράφει τη σχέση ενός δημοσίου υπαλλήλου με τρεις ανύπαντρες αδελφές, στην εποχή του Μεσοπολέμου, στην φασιστική Ιταλία του Μουσολίνι. Η πρόσκληση για έναν καφέ που γίνεται αφορμή για ανατρεπτικές εξελίξεις, οδηγεί τους ήρωες σε οριακές καταστάσεις, αλλά και ένα απρόσμενο τέλος. Με μεγάλες δόσεις χιούμορ, αρκετές φορές μαύρου, και σπαρταριστές σκαμπρόζικες καταστάσεις, το έργο – επίκαιρο όσο ποτέ – δεν είναι τίποτα άλλο, παρά ένα σχόλιο πάνω στη γέννηση του φασισμού.Συντελεστές:
Σκηνοθεσία: Βασίλης Νικολαΐδης
Σκηνικός χώρος-Κοστούμια: Γιάννης Μετζικώφ
Επιμέλεια κίνησης: Κική Σελιώνη
Φωτισμοί: Αποστόλης Τσατσάκος
Φωτογραφίες: Γεωργία Σιέττου Στέλιος Δανιήλ
Μακέτες: Βασίλης Παπαδάτος
Βοηθός Σκηνοθέτη: Ηλέκτρα Καρτάνου
Video-trailer: Ελεάννα Σαντοριναίου

Παίζουν:
Θανάσης Κουρλαμπάς, Μαρία Καρακίτσου, Ευγενία Μαραγκού, Θεοδώρα Σιάρκου, Γιώργος Σκυριανός, Στέλλα Χατζημιχελάκη

12)”ΡΟΜΠΕΡΤΟ ΤΣΟΥΚΟ” ΤΟΥ ΜΠΕΡΝΑΡ ΜΑΡΙ ΚΟΛΤΕΣ

Από Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016 | Θέατρο Τέχνης Κ. Κουν, Υπόγειο > Κέντρο Αθήνας

Ανακοίνωση:
Η παράσταση θα κάνει πρεμιέρα την Τρίτη, 29 Νοεμβρίου.Το έργο του Μπερνάρ Μαρία Κολτές έχει σαν αφορμή την πραγματική ιστορία του κατά συρροήν νεαρού δολοφόνου που σκότωσε τους γονείς του, έναν επιθεωρητή, ένα παιδί και πολλούς άλλους, όπως ο ίδιος ομολογεί στο τέλος… Παρακολουθούμε τη σύντομη ζωή του, καθώς περιπλανιέται σε μία απρόσωπη και αφιλόξενη πόλη, που αναρωτιέται συνέχεια πώς μοιάζει ένας δολοφόνος. Αντιμέτωπος με μια κοινωνία που ο μεγαλύτερος φόβος της είναι ότι ποτέ δεν νιώθει ασφαλής παρ’όλο που λατρεύει το αίμα, τα δάκρυα και τη βία σαν θέαμα. Το αίμα είναι το μόνο πράγμα στον κόσμο που δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο λέει ο Ρομπέρτο Τσούκο.Η παράσταση χρησιμοποιεί τα μέσα της κινηματογραφικής γραφής προκειμένου να αφηγηθεί την ιλιγγιώδη και ξέφρενη πορεία του Ρομπέρτο Τσούκο στην πορεία του προς το τέλος. Η σκηνοθεσία ακολουθεί τον Ρομπέρτο Τσουκο όπως θα ακολουθούσε μία τίγρη που πρόκειται να συλληφθεί προκειμένου να ενταχθεί σ’ ένα ζωολογικό κήπο.Συντελεστές:
Σκηνοθεσία – εικαστική άποψη – βίντεο: Άντζελα Μπρούσκου
Βοηθός σκηνοθέτη – μουσική επιμέλεια: Στέβη Κουτσοθανάση
Φωτισμοί: Στέλλα Κάλτσου
Μετάφραση: Δημήτρης Δημητριάδης

Παίζουν:
Αντρέας Αντωνιάδης, Παρθενόπη Μπουζούρη, Άντζελα Μπρούσκου, Γεωργιάννα Νταλάρα, Κώστας Νικούλι, Στράτος Τζώρτζογλου, Αντώνης Τσίλλερ

13)”ΩΣ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΚΛΩΣΤΗΣ” ΣΤΟ ΚΡΕΜΛΙΝΟ

27 Νοεμβρίου 2016 … 11 Δεκεμβρίου 2016 | Κρεμλίνο > Κέντρο Πειραιά

Η καλλιτεχνική κολεκτίβα Πλέγμα παρουσιάζει τη μουσικοθεατρική παράσταση “Ως την άκρη της κλωστής”, σε σκηνοθεσία της Θεατρικής Ομάδας “Ιδέα”.

Λίγα λόγια για το έργο:
Ο Παύλος είναι ζωγράφος. Ζει με την φαντασία του σε ένα σουρεαλιστικό σύμπαν, στο σύμπαν των ίδιων των δημιουργημάτων του, και μοιάζει να ισορροπεί ανάμεσα σε δύο πραγματικότητες, την πραγματικότητα των ονείρων του και αυτή που του επιβάλλει η ίδια η ζωή. Προσπαθεί σχεδόν εμμονικά να ακολουθήσει το νήμα της κλωστής που θα τον κρατήσει ζωντανό και που η άλλη άκρη του καταλήγει στον έρωτα.

Συντελεστές:
Σκηνοθεσία: Ομάδα “Ιδέα” (Κώστας Γάκης, Αθηνά Μουστάκα, Κωνσταντίνος Μπιμπής) σε συνεργασία με τον Γιώργο Κισσανδράκη και τη Νάντια Μαργαρίτη.
Κείμενο: Παντελής Κυραμαργιός
Σκηνικά – Κοστούμια: Αμαλία Θεοδοροπουλου, Θανάσης Φωτεινιάς
Μουσική: Παντελής Κυραμαργιός

Παίζουν οι ηθοποιοί: Γιώργος Κισσανδράκης, Νάντια Μαργαρίτη

Μουσικοί: Εύα Λαύκα (τραγούδι), Παντελής Κυραμαργιός (Πιάνο), Νικόλας Μαύρος (έγχορδα), Νίκος Σταδιάτης (ακορντεόν), Ιούλιος Κουτσογεωργίου (μπάσο), Αλέξανδρος Κούρος (κρουστά), Γιάννης Ταυλάς (κιθάρα)

14)”ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ” ΤΗΣ ΧΡΥΣΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΑΤΟΥ

Από Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016 | Θέατρο Radar > Ν. Κόσμος – Κουκάκι

Από την Εταιρία Μουσικού Θεάτρου εικ’ΑΣΜΑ.

Ο Δον Κιχώτης, η Μήδεια, ο Ρωμαίος η Ιουλιέτα και ο Δρ. Φάουστ συναντιούνται σε ένα μυστηριακό και απόκοσμο δείπνο σε ένα τούνελ του χρόνου με αφορμή μία τράπουλα ταρό. Στην πραγματικότητα πρόκειται για τη φαντασίωση ενός διάσημου συγγραφέα που αγωνίζεται να στήσει το δικό του μυθιστόρημα. Οι χαρακτήρες των ηρώων, που είναι τα πρότυπά του, τον εμπνέουν να τους μεταφέρει και να τους εμπλέξει σε ένα σύγχρονο μύθο με όλα τα παραλειπόμενα που συνιστά ένα τέτοιο εγχείρημα…

Συντελεστές:
Κείμενο – Σκηνοθεσία – Μουσική: Χρύσα Αποστολάτου
Σκηνικά – Κοστούμια – Βίντεο: Κωστής Παπαδόπουλος
Κίνηση: Ηλίας Χατζηγεωργίου
Βοηθός σκηνοθέτη: Σελήνη Παπαγεωργίου
Επικοινωνία: Ειρήνη Λαγούρου
Φωτογραφίες: Νίκος Πολέμης
Παραγωγή: ΕΙΚ’ΑΣΜΑ – Εταιρεία Μουσικού Θεάτρου

Παίζουν οι ηθοποιοί με τη σειρά που εμφανίζονται:
Συγγραφέας: Σπύρος Ξένος
Μουσικός: Σταύρος Παργινός
Δον Κιχώτης – Κάρολος: Ανδρέας Μαριανός
Ιουλιέτα – Ιουλία: Άννα Λούνα Λουβάρη
Ρωμαίος – Ρόμπερτ: Δημήτρης Κακαβούλας
Φάουστ – Φρανκ: Νίκος Αναστασόπουλος
Μήδεια – Μάριαν – Ψυχίατρος: Μαρία Μαυροματάκη
Χαρτορίχτρα: Σύνθια Μπαγιώκου, Κατερίνα Ζαχαροπούλου

+1 (Με ελεύθερη συνεισφορά) “ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ”

29 Νοεμβρίου 2016 … 01 Δεκεμβρίου 2016 | Booze Cooperativa > Κέντρο Αθήνας

Μία πρωτότυπη θεατρική ανάγνωση για δύο φωνές βασισμένη σε διασκευή του ομώνυμου διηγήματος – στην γερμανική γλώσσα.

Η “Κασσάνδρα” είναι μια διεισδυτική αναδημιουργία του κλασικού μύθου του τρωικού πολέμου μέσα απ’ το βλέμμα μιας γυναίκας, της πρωταγωνίστριας.

Η μυθολογική μορφή της “μάντισσας Κασσάνδρας”, με όχημα την ενσάρκωση μιας ψυχολογικής αλήθειας, ανασημασιοδοτείται και αναπροσδιορίζεται από την Κρίστα Βολφ, γίνεται σύγχρονή μας (Luchterhand Verlag) και καταδεικνύει τους μηχανισμούς της εξουσίας αντιμετωπίζοντας παράλληλα τον ίδιο της τον εαυτό.

Η αφηγηματική φωνή της Κασσάνδρας συμπληρώνεται από μια δεύτερη φωνή – φωνή που μοιάζει να διαπερνά το χρόνο και τον τόπο με το τραγούδι της συνοδεύοντας από ένα ασύνειδο επίπεδο την αναζήτηση της Κασσάνδρας.

Συντελεστές:
Διασκευή: Μαρλένε Καμίνσκι
Σκηνοθεσία: Νάνα Παπαδάκη
Κασσάνδρα: Μαρλένε Καμίνσκι
Τραγούδι: Αν-Μαρί Ο’Σάλιβαν
Παραγωγή: International Theatre Crossroads
Φωτογραφίες, φωτισμοί: η ομάδα


Λίγα λόγια για τον συντάκτη

Μαργαρίτα Κυανίδου

Η Μαργαρίτα γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Έδεσσα. Είναι απόφοιτη του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Δ.Π.Θ και συνεχίζει τις σπουδές της στην Ολλανδία.Παθιάζεται με την Αρχιτεκτονική και τις τέχνες γενικότερα. Εκτονώνεται μέσω του χορού και του Θεάτρου και λατρεύει να "μαθαίνει" περισσότερα και περισσότερα και περισσότερα...Χειρότεροι εχθροί της τα όρια και ο χρόνος.

Εβδομαδιαία ενημέρωση απο το maxmag στο email σου

Η ενημέρωση σου, για όλα τα θέματα, επί παντός επιστητού, είναι προτεραιότητα για μας στο MAXMAG. Αυτός είναι κ ο λόγος, για τον οποίο κάθε εβδομάδα οι συντάκτες μας θα επιλέγουν τα 15 σημαντικότερα άρθρα, από όλες τις στήλες του περιοδικού και θα φροντίζουμε να τα λαμβάνεις απευθείας στο email σου. Όλες οι σημαντικές ειδήσεις θα σε περιμένουν να τις ανοίξεις. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι μια εγγραφή στο Newsletter μας. Τι περιμένεις λοιπόν;