Κι εγώ σ’αγαπώ… του Dough Lucie στο θέατρο Χυτήριο

Κι εγώ σ’αγαπώ… του Dough Lucie στο θέατρο Χυτήριο
Κι εγώ σ’αγαπώ… του Dough Lucie στο θέατρο Χυτήριο

Το έργο του σημαντικού Βρετανού συγγραφέα Doug Lucie, ετοιμαζόταν να  ανέβει στο θέατρο Χυτήριο – Σημείο Πολιτισμού λίγο πριν ξεσπάσει η επιδημία με τα γνωστά επακόλουθα των ματαιώσεων και αναβολών παραστάσεων. Η παράσταση όμως θα ανέβει τελικά  από τον Αύγουστο μέχρι και τον Οκτώβρη.

Μια δυναμική παράσταση με ένα θίασο που απαντά στα ερωτήματα των σχέσεων φιλίας και έρωτα . Ό,τι πιο σημαντικό στις μέρες μας το « σ ‘ αγαπώ » και καθόλου ευνόητο το « κι εγώ σ’αγαπώ » .. όλοι τρέχουμε με κεκτημένη ταχύτητα και συμπαρασύρουμε σχέσεις, αισθήματα, όρκους φιλίας και πίστης. Με πρωταρχικό κριτήριο την αλήθεια και τη συνέπεια λόγων και πράξης, σε αυτό το έργο καλούμαστε ως θεατές να κοιτάξουμε στον καθρέφτη της ψυχής μας και να μπούμε στη διαδικασία να θυμηθούμε πόσες  φορές προδώσαμε το « σ’αγαπώ » που είπαμε.

 

Το Έργο:

Η πρεμιέρα του έργου Love You, Too δόθηκε στις 27 Μαίου 1998 στο Bush Theatre του Λονδίνου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παρουσιάστηκε στη Θεσσαλονίκη στο θέατρο Αχίλλειον το 2003 σε σκηνοθεσία Πέρη Μιχαηλίδη με τη Βάσια Παναγοπούλου, τη Βερόνικα Αργέντζη, τον Νίκο Γεωργάκη και τον Κωνσταντίνο Καζάκο.

Έγραψαν οι κριτικοί για το έργο:

«Το αστραφτερά πικρό έργο του Doug Lucie, μιλά για εκμετάλλευση και προδοσία.. είναι ένα μείγμα συναισθηματικής αγριότητας και ψυχολογικής αντικειμενικότητας που σε χτυπάει ύπουλα..» – The Sunday Times

«… ο συγγραφέας βάζει το μάτι (και το αυτί του) σε εντάσεις που φτάνουν στα όρια του σπαραγμού. Το αποτέλεσμα είναι βίαιο και άγρια σκληρό.. η συναισθηματική φόρτιση προέρχεται από την αίσθηση που έχει κάποιος ότι είναι μάρτυρας ενός διαδραματιζόμενου τραύματος.. ενός εφιάλτη που ποτέ δεν κατευνάζει και αένεα επαναλαμβάνεται.

Ο συγγραφέας έχει τη βίαιη και συνάμα τραυματική επίγνωση ότι γνωρίζει την απελπισία των ηρώων του από πρώτο χέρι.

Μεταβλητοί όρκοι πίστης και αφοσίωσης.. μυστικά που πολύ προσεκτικά αποσιωπούνται.. κρατάνε το ενδιαφέρον του κοινού σε αυτό που σίγουρα είναι πολύ προσωπικός πόνος.. κι όμως, υπάρχει η προσπάθεια από κάπου ν’ αρπαχτείς, από κάπου να στηριχθείς, να αντέξεις..» – Variety

«… η καυστική ειρωνεία του τίτλου του έργου.. ο Doug Lucie τολμάει να υπαινιχθεί ότι οι γυναίκες μπορούν να είναι και ανεύθυνες και άσπλαχνες.. εδώ όλοι πυροβολούν τους ίδιους τους  εαυτούς μέχρι τα όρια των συναισθημάτων τους..» – Daily Mail

 

Μετάφραση: Βάσια Παναγοπούλου

Σκηνοθεσία: Γιάννης Αϊβάζης

Πρωταγωνιστούν :

Βασίλης Κούκουρας

Παναγιώτης Καρμάτης

Χριστίνα Δαλαμάγκα

Φωτεινή Λεβογιάννη

Συντελεστές της παράστασης :

Φωτισμοί : Νίκος Βούλγαρης

Σκηνικά : Μαρία Φιλίππου

Μουσική : Βασίλης Κουμεντάκης

Ενδυματολόγος : Ελένη Μπλέτσα

Βοηθός Σκηνοθέτη : Κωνσταντίνος Φρίγγας

Για την φωτογράφιση :

Φωτογραφίες : Παναγιώτης Μάλλιαρης

Ηαir Stylist : Στάθης Λίτσας – Cut_n_chemistry team

Mακιγιάζ : Dionysia_Protos

Eνδυματολόγος : Ελένη Μπλέτσα

Backstage video :  AIKOR PRODUCTION

Η φωτογράφιση πραγματοποιήθηκε στο στούντιο της ΑΙΚΟR

Kαλλιτεχνική επιμέλεια : ΑIKOR PRODUCTION

Ευχαριστούμε θερμά την MAC cosmetics για την χορηγία των καλλυντικών της στους ηθοποιούς της παράστασης.

Επικοινωνία και προβολή της παράστασης : Νταίζη Λεμπέση, τηλέφωνο 6908502631, email daisylempesi@hotmail.gr

Παραγωγή : Βάσια Παναγοπούλου


Λίγα λόγια για τον συντάκτη

Βαρβάρα Αδαμοπούλου

Καλλιτεχνική φύση και ανήσυχο πνεύμα. Λατρεύω τα ταξίδια, το καλό φαγητό, τις συναυλίες και το θέατρο. Φοιτήτρια Θεατρικών Σπουδών στην Αθήνα και χαοτική όσο δεν πάει!

Εβδομαδιαία ενημέρωση απο το maxmag στο email σου

Η ενημέρωση σου, για όλα τα θέματα, επί παντός επιστητού, είναι προτεραιότητα για μας στο MAXMAG. Αυτός είναι κ ο λόγος, για τον οποίο κάθε εβδομάδα οι συντάκτες μας θα επιλέγουν τα 15 σημαντικότερα άρθρα, από όλες τις στήλες του περιοδικού και θα φροντίζουμε να τα λαμβάνεις απευθείας στο email σου. Όλες οι σημαντικές ειδήσεις θα σε περιμένουν να τις ανοίξεις. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι μια εγγραφή στο Newsletter μας. Τι περιμένεις λοιπόν;