Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2023
  • Αφιερώματα
  • Συνεντεύξεις
  • Κινηματογράφος
  • Θέατρο
  • Βιβλίο
  • Διαγωνισμοί
MAXMAG | Πολιτισμός, Τέχνες, Διασκέδαση, Ομορφιά MAXMAG | Πολιτισμός, Τέχνες, Διασκέδαση, Ομορφιά
MAXMAG | Πολιτισμός, Τέχνες, Διασκέδαση, Ομορφιά MAXMAG | Πολιτισμός, Τέχνες, Διασκέδαση, Ομορφιά
  • MAXMAG
    • Σχετικά με εμάς
    • Πολιτική απορρήτου
    • Δελτία Τύπου
    • Επικοινωνία
    • Γίνε αρχισυντάκτης
    • Γίνε αρθρογράφος
    • #Egrapses
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Αφιερώματα
      • Εγκλήματα
      • Ελλάδα 1821
      • Επιστήμονες
      • Ιστορία
      • Καλλιτέχνες
      • Μικρασιάτικη Καταστροφή
      • Πολιτικοί
      • Συγγραφείς
    • Συνεντεύξεις
      • Life & Style
      • Επιστήμη & Έρευνα
      • Επιχειρηματικότητα
      • Λογοτεχνία
      • Ποιότητα Ζωής
      • Πολιτισμός
      • Τέχνες
      • Υπέρβαση Ζωής
      • Ψυχαγωγία
    • Πολιτισμός
      • Τέχνη
      • Φιλοσοφία
      • Μουσεία
      • Κοινωνία
      • Γλώσσα
      • Εκπαίδευση
      • Κουλτουρα
      • Αρχαιολογία
      • Ιστορία
      • Θρησκεία
      • Festival
    • Βιβλίο
      • Βιβλιολίστες
      • Βιβλιονέα
      • Βιβλιοπαρουσιάσεις
      • Βιβλιοπροτάσεις
      • Νέες Κυκλοφορίες
      • Παιδικό βιβλίο
      • Ποίηση & Ποιητές
      • Προτάσεις Συγγραφέων
      • Συγγραφείς
    • Ειδική Αγωγή
      • ΑμεΑ
      • ΔΕΠΥ
      • Διαταραχές Λόγου
      • Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος
      • Μαθησιακές Δυσκολίες
      • Νοητική καθυστέρηση
      • Προβλήματα Όρασης
    • Περιβάλλον
      • Άγρια Ζωή
  • ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
    • Κινηματογράφος
      • Box Office
      • Specials
      • Κινηματογραφικά Νέα
      • Κριτικές
      • Λίστες Ταινιών
      • Προτάσεις Ταινιών
    • Μουσική
      • Happenings
      • Music News
      • Reviews
      • Tracklisting
      • Έρευνα
      • Χρονομηχανή
      • Προσωπικά
    • Θέατρο
      • Ηθοποιοί
      • Θεατρικές Μορφές
      • Θεατρικές Προτάσεις
      • Θεατρική Ατζέντα
      • Θεατρική εκπαίδευση
      • Θέατρο και παιδί
      • Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος
      • Κριτικές Θεατρικών Παραστάσεων
      • Οικονομικό Θέατρο
      • Παρουσιάσεις Παραστάσεων
      • Πρεμιέρες
      • Προσεχώς
      • Τελευταίες Παραστάσεις
    • Τηλεόραση
      • #EditorsChoice
      • Series Review
      • Tv Guide
      • Tv People
      • TvNewsflash!
      • VintageTv
      • Where Are They Now
      • Προτάσεις Σειρών
      • Σειρές
      • Τηλεταινίες
    • Γαστρονομία
    • Φωτογραφία
      • Guide
      • Άγνωστες Φωτογραφίες
      • Απόψεις
    • Gaming
      • Classics
      • Gaming Reviews
      • Tabletop
      • Techday
  • LIFE & STYLE
    • Μηχανοδήγηση
    • Σώμα & Υγεία
      • Αισθητική
      • Άσκηση
      • Γυναικολογία
      • Διατροφή
      • Ιατρικά νέα
      • Υγεία και πρόληψη
    • Γαστρονομία
    • Μόδα & Ομορφιά
      • Μόδα
      • Ομορφιά
    • Design
      • Αρχιτεκτονική
      • Διακόσμηση
      • Φτιάξτο μόνος σου
    • Ψυχολογία
      • Κοινωνική Ψυχολογία
      • Πειράματα στην Ψυχολογία
      • Ψυχολογία & τέχνη
      • Ψυχολογία στην παιδική ηλικία
    • Αψυχολόγητα
      • Ξαφνικά Συνέβη
    • Επιχειρηματικότητα
    • Καρίερα
      • Tips
      • Εργασία
  • ΕΠΙΣΤΗΜΗ
    • Επιστήμη
      • Event
      • Προϊστορία
      • Ανθρώπινο Σώμα
      • Διάστημα
      • Πλανήτες
      • Ανακαλύψεις
      • Επιστήμονες
    • Τεχνολογία
      • Event
      • Smart Living
        • Προστασία
      • Smartphones
      • Social Media
        • Facebook
        • Instagram
        • Twitter
      • Ρομπότ
    • Ψυχολογία
  • ΕΞΕΡΕΥΝΩ
    • Ταξίδια
      • Max Ταξίδια
      • Ελλάδα
        • Ηπειρώτικη Ελλάδα
        • Νησιωτικη Ελλαδα
      • Εναλλακτικός Τουρισμός
      • Εξωτερικό
        • Αμερική
        • Ασία
        • Αφρική
        • Ευρώπη
        • Ωκεανία
    • Άγνωστη Ελλάδα
      • Άγνωστη Αθήνα
      • Άγνωστη Ήπειρος
      • Άγνωστη Θεσσαλονίκη
      • Άγνωστη Θράκη
    • City Guide
      • Αθήνα
      • Αλεξανδρούπολη
      • Βιβλιοστέκια
      • Βόλος
      • Γεύση
      • Εξωτερικό
      • Ηράκλειο
      • Θεσσαλονίκη
      • Ιωάννινα
      • Κατερίνη
      • Κρήτη
      • Κύπρος
      • Λίστες με μαγαζία
      • Πάτρα
      • Πειραιάς
      • Προτασεις
  • PLUS
    • Next Chapter
      • Αυγερινός
      • Μια Εβδομάδα Ακόμα
      • Ο Δρόμος της Επανάστασης
      • Ουρανία
      • Πεταλούδα στο Φως
      • Πικραλίδες
      • Σπουδαία Γυναίκα
      • Σταυροδρόμι Ψυχών
    • #Egrapsa
      • Απόψεις
        • Θέατρο
      • Μικρές ιστορίες
      • Μόδα
      • Πληροφοριακά
      • Προσωπικές Εμπειρίες
      • Σκέψεις
    • Διαγωνισμοί
      • Διαγωνισμοί Θεάτρου
      • Διαγωνισμός Διηγήματος
      • Διαγωνισμός Παραμυθιού
      • Νικητές Διαγωνισμών
    • Podcasts
    • QUIZ
Ηθοποιοί Θέατρο Πρεμιέρες Συνεντεύξεις

Η Μυρτώ Πανάγου είναι, στ’ αλήθεια, ένα Παιδί του Ήλιου

Από Γιώργος Βιτωράτος 3 Ιανουαρίου 2023
 Η Μυρτώ Πανάγου είναι, στ’ αλήθεια, ένα Παιδί του Ήλιου
Μυρτώ Πανάγου - "Τα Παιδιά του "Ηλιου" του Μάξιμ Γκόρκυ στο Θέατρο Αλκμήνη από την Κυριακή 8/1
Μυρτώ Πανάγου – “Τα Παιδιά του Ήλιου” του Μάξιμ Γκόρκυ στο Θέατρο Αλκμήνη από την Κυριακή 8/1

Τα Παιδιά Του Ήλιου του Μάξιμ Γκόρκυ, ένα αριστούργημα της Ρωσικής δραματουργίας, ανεβαίνει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο θέατρο Αλκμήνη από ένα θίασο 10 ηθοποιών. Μια παρέα νέων ανθρώπων, επιστημόνων, καλλιτεχνών, ανθρώπων της ανώτερης τάξης με προνόμια αλλά και προοδευτικές ιδέες, ξοδεύουν το χρόνο τους σε φιλοσοφικές συζητήσεις με θέμα την επιστήμη, την τέχνη, την αισθητική και τον έρωτα ενώ γύρω τους χιλιάδες άνθρωποι πεθαίνουν από την πείνα και την εξαθλίωση. Στο σύμπαν του Γκόρκυ η πραγματική πρόοδος είναι να νοιάζεσαι για τον Άλλον. Οι Indigo Theatre Project δίνουν μια σύγχρονη πνοή στο γεμάτο χιούμορ κοινωνικό δράμα του κορυφαίου Ρώσου συγγραφέα. Κάθε Κυριακή στις 21:15 το Θέατρο Αλκμήνη γεμίζει χρώματα και ζωντάνια. Συνυπεύθυνη γι’ αυτό, ανάμεσα σε έναν εξαιρετικό θίασο, η ηθοποιός Μυρτώ Πανάγου.

Η Μυρτώ είναι αυτό το μελαχρινό κορίτσι με τα μαντήλια στα μαλλιά, τον ήλιο στο πρόσωπο, το ταλέντο να ξεχειλίζει. Η χαρά της ζωής! Το καλοκαίρι στα νησιά, τον χειμώνα στην πόλη, αλωνίζει με την τέχνη της αγκαλιά, με την διάθεσή της να δημιουργήσει και να μοιραστεί. Σε αυτήν την συνέντευξη μιλά για όσα την καθορίζουν και την κάνουν να ονειρεύεται, ως άνθρωπος και ως ηθοποιός.

Επιμέλεια συνέντευξης: Γιώργος Βιτωράτος


Μυρτώ, γιατί έγινες ηθοποιός; Και πώς γίνεται, τελικά, κάποιος ηθοποιός;

Πιο παλιά θα μπορούσα να απαντήσω χίλια μύρια στο ερώτημα “γιατί έγινα ηθοποιός” : δημιουργία ,φαντασία ,παιχνίδι , ομάδα , ματαιοδοξία .. Σίγουρα και τώρα εξακολουθώ να τα πιστεύω αλλά τελικά νομίζω πως ο ισχυρότερος λόγος που με τραβάει η υποκριτική είναι να μπορώ να ξεφεύγω από το εγώ μου ,να παίρνω μια ανάσα από τον – συχνά αρκετά κουραστικό – μικρόκοσμό μου  και να νιώθω σύνδεση , ταύτιση και μια δημιουργική γνωριμία με ένα άλλο πλάσμα – τον εκάστοτε ρόλο δηλαδή –  που πάσχει και κουβαλάει το δικό του σύμπαν και τα δικά του ζητήματα. Μια παρηγοριά και ένα φευγιό πιστεύω πως μου χαρίζει η υποκριτική, ισχυρά κίνητρα για να με κρατάνε σε αυτή τη δουλειά .Τώρα πώς γίνεται κάποια ή κάποιος ηθοποιός νομίζω ότι δεν μπορώ να το απαντήσω έτσι απλά. Είναι πολύ προσωπική διαδρομή για όλους καλύπτοντας και εκφράζοντας κάτι άλλο. Σίγουρα όμως χρειάζεται ένα ισχυρό κίνητρο για να παραμένεις ηθοποιός και παρόλες τις δυσκολίες του επαγγέλματος να συνεχίζεις με την ίδια ζέση αυτή τη δουλειά.

Advertising

Υπάρχει, κατά την άποψή σου, αυτό που λέμε ταλέντο; Πώς θα το όριζες για σένα;

Συχνά έχω ακούσει να το αποκηρύσσουν το ταλέντο σε αυτή τη δουλειά. Και στη σχολή συχνά άκουγες πως όλα είναι δουλειά και ουσιαστική επιθυμία που τελικά μετουσιώνονται σε ικανότητα και μια ολοκληρωμένη σκηνική λειτουργία. Εγώ πιστεύω στο ταλέντο όμως , ναι. Πιστεύω σε αυτό το κάτι που οδηγεί τη φωνή, το σώμα, τις σκηνικές ιδέες ,την ανάγνωση ενός ρόλου σε διαδρομές πιο δημιουργικές ,πιο γοητευτικές, πιο σκηνικά ενδιαφέρουσες .Και πιστεύω και στο ταλέντο της υπομονής ,της προσαρμοστικότητας και της πειθαρχίας ,βασική τριπλέτα για τη δουλειά που κάνουμε.

Μυρτώ Πανάγου

Πώς περνάς τις μέρες σου, την ζωή σου; Τι άλλο καταλαμβάνει χώρο εκτός από το θέατρο;

Ασχολούμαι πολύ ενεργά ως εμψυχώτρια και συντονίστρια θεατρικού παιχνιδιού για παιδιά και εφήβους. Απολαμβάνω πάρα πολύ την όλη διαδικασία, ο ρόλος “εμψύχωση” είναι βαθύς και ισχυρός: καλείσαι ουσιαστικά να μεταφέρεις ψυχή σε αυτά τα πλάσματα μέσω της θεατρικής λειτουργίας. Πολύτιμος ρόλος και βαθιά η ευθύνη. Φέτος τρέχω στο Εθνικό Θέατρο και μια ομάδα ενηλίκων πάνω στο θεατρικό αυτοσχεδιασμό και τη δραματοποίηση ιστοριών επί σκηνής. Είναι μια συγκινητική εμπειρία ,να βλέπεις πως άνθρωποι όλων των ηλικιών, από 19 έως 63 ετών , κυριολεκτικά μετουσιώνονται σε παιδιά ,τσαλακώνονται, δημιουργούν και μετακινούνται από το safe zone τους .Νιώθω πραγματικά ευγνώμων για αυτόν τον παράλληλο θεατρικό δρόμο που διανύω.

Τι διαβάζεις αυτή την εποχή;

Διαβάζω, ούσα προπτυχιακή φοιτήτρια στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών , ένα βιβλίο πάνω στους κώδικες δραματοποίησης και αυτοσχεδιασμού: «Το βιβλίο της Δραματοποίησης», έτσι λέγεται. Για κάτι πιο αποσυμφορητικό ,έχω αρχίσει ένα αστυνομικό, “Η Τζαζ Του Δολοφόνου” ,του Ray Celestin.

 Στα «Παιδιά του Ήλιου» τι ρόλο έχεις; Μίλησέ μας λίγο για το έργο και για την παράσταση.

Το έργο γράφτηκε το 1905 από το Μαξίμ Γκόρκι ,σε μια περίοδο που βρισκόταν φυλακισμένος και βαθιά επηρεασμένος από το κλίμα της προεπαναστατικής Ρωσίας με όλη την έκρυθμη λειτουργία του λαού και των προλετάριων απέναντι στο τσαρικό καθεστώς. Στα «Παιδιά του Ήλιου» θα δούμε μια παρέα ανθρώπων  να χάνεται μέσα σε μια ατέρμονη φιλοσοφία επιστημονικού  υπαρξιακού ,διαπροσωπικού , καλλιτεχνικού λεξιλογίου τη στιγμή που μια πανδημία χολέρας μαίνεται έξω από την έπαυλη τους και ο απλός κόσμος γεμίζει μίσος και οργή για την κοινωνική αδικία που τον κατακλύζει.Ο ρόλος μου είναι αυτός της Λίζας Προτασόφ, αδερφής του ιδιοκτήτη επιστήμονα της έπαυλης, και ίσως η μοναδική φωνή που με ευαισθησία παλεύει να μιλήσει για την κοινωνική αδικία των απλών ανθρώπων και να τους κάνει όλους να ξυπνήσουν από το λήθαργο και τη βολή στην οποία βρίσκονται. Έχει χαρακτηριστεί ως η φωνή του ίδιου του συγγραφέα ,μέσα από όλο αυτό το σοσιαλιστικό ρεαλισμό που χαρακτηρίζει τη γραφή του Γκόρκι. Την ίδια στιγμή η ψυχολογία της έχει ξεσπάσματα και θέματα ψυχοπαθολογικής φύσεως μπλοκάροντας και την ίδια ουσιαστικά στο να απαγκιστρωθεί και να μπορέσει να πράξει ουσιαστικά. Βρίσκεται σε αυτή τη σκληρή διφορούμενη λειτουργία που από τη μία συνειδητοποιεί και αντιλαμβάνεται, ενώ από την άλλη επίσης δεν πράττει, μπλοκάρει και φοβάται βαθιά τελικά.

Μυρτώ Πανάγου

Θα σε ενδιέφερε ποτέ να σκηνοθετήσεις;

Έχω πειραματιστεί με το ρόλο του σκηνοθέτη στο Φεστιβάλ Νέων Καλλιτεχνών της  Πειραματικής Σκηνής του Εθνικού Θεάτρου, στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά σε συνεργασία με το Φεστιβάλ Αθηνών καθώς και σε θεατρικά εγχειρήματα σε κάποια ιδιωτικά θέατρα .Έχω μπει σε αυτό το ρόλο άλλοτε μόνη μου και άλλοτε σε συνεργασία με φίλους καλλιτέχνες που έχουμε μια κοινή γλώσσα και ματιά. Δεν είναι κάτι που το αποκλείω να ξανασυμβεί δεδομένου ότι φέρει αρκετά στοιχεία ελέγχου, οργάνωσης και γενικότερης πλαισίωσης που τα διαθέτω θεωρώ. Στην παρούσα συνθήκη ωστόσο βρίσκομαι πιο κοντά στο χώρο ,την ελευθερία και τη δημιουργική έρευνα που εμπεριέχει η καθαρή υποκριτική λειτουργία.

Στο θέατρο Αλκμήνη δεν είναι η πρώτη φορά που παίζεις. Πόση σημασία έχει ο χώρος για σένα; Η εκάστοτε θεατρική σκηνή;

Ο χώρος για εμένα δεν έχει μεγάλη σημασία. Πάνω στα στοιχεία της προσαρμοστικότητας και της ευελιξίας του ηθοποιού που προανέφερα θεωρώ και αυτό. Με την ίδια άνεση να παίζεις σε ένα υπόγειο και με την ίδια άνεση σε μια σκηνή ιταλικού τύπου με βελούδινα καθίσματα. Να τα σηκώνεις όλα με την υποκριτική σου διαθεσιμότητα, αυτό είναι το κλειδί θεωρώ.

“Τα Παιδιά του Ήλιου” του Μάξιμ Γκόρκυ στο Θέατρο Αλκμήνη από την Κυριακή 8/1

Έχοντας αποφοιτήσει από το Εθνικό Θέατρο τι θα συμβούλευες ένα παιδί που κάνει προετοιμασία για δραματική σχολή;

Να κρατάει την ορμή ,την αγάπη και την πίστη του για αυτό που κάνει .Να ακούει, να μετακινείται ,να δουλεύει, να διαβάζει ,να προσπαθεί, να αναγνωρίζει ,να κάνει άπειρα λάθη και κάθε φορά να λέει “τί ωραία, έμαθα κάτι ακόμα σήμερα”. Και να μην επιτρέψει σε κανέναν να του πάρει κάτι από την αγάπη του για αυτή τη δουλειά. Πίστη, πείσμα και δημιουργία. Ε, και είπαμε, μπόλικη υπομονή!

Ποια είναι η μεγαλύτερη πρόκληση, τελικά, στην δουλειά σας ως ηθοποιών, Μυρτώ;

Advertising

Ποια να πρωτοδιαλέξεις ως πρόκληση βασικά .Θα θέσω κάτι πρακτικό και κάτι πιο εσώτερο. Πρακτικά μιλώντας είναι μεγάλη πρόκληση να αντέχεις να μένεις χωρίς δουλειά ή να ξέρεις πως έχεις ένα θεατρικό project και μετά όλα άγνωστα. Αυτή η αβεβαιότητα και μόνιμη ρευστή διάσταση είναι βαθιά πρόκληση ξεκάθαρα . Στα πιο εσώτερα , είναι μεγάλη πρόκληση να αναμετριέσαι συνέχεια με ρόλους και να βλέπεις συχνά την ανεπάρκεια ή τις δυσκολίες σου. Αυτή η δουλειά δεν έχει ταβάνι, να πεις δηλαδή “το έφτασα ,τώρα είμαι τέλεια ,τώρα το βρήκα ,τώρα ξέρω’’. Πάνω που λες ξέρv, καταλαβαίνεις πως όλα είναι ρευστά και δεν ξέρεις τίποτα. Συνέχεια ξανά από την αρχή, συνέχεια αναμέτρηση δυνάμεων και εκ νέου προσέγγιση.


Κλείστε εισιτήρια για την παράσταση “Τα Παιδιά του Ήλιου” του Μάξιμ Γκόρκυ μέσω viva.gr ή στα ταμεία του θεάτρου Αλκμήνη.

Advertising

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ:

Γιώργος Βιτωράτος

author

Είμαι Air Host & Travel Editor και όπως καταλαβαίνετε το μεγαλύτερό μου πάθος είναι τα ταξίδια. Μέσα από τα ταξιδιωτικά μου άρθρα έχω σκοπό να σας ταξιδέψω σε κάθε γωνιά του πλανήτη αλλά και να προτείνω άπειρες επιλογές για το επόμενο σας ταξίδι. Θα με βρείτε πίσω από το FollowGeorge.gr όπου μοιράζομαι εμπειρίες από τα ταξίδια μου είτε πίσω από την επικοινωνία καλλιτεχνών και εκδηλώσεων.

Μόλις ανέβηκαν
Μόδα & Ομορφιά

Margot Robbie: Αντέγραψε το make up look της

31 Ιανουαρίου 2023
Μουσική

Η Άννα Μελίτη ζει με αντίβαρο την περιπέτεια της μουσικής και των ονείρων της

31 Ιανουαρίου 2023
Design

Γνωστά logo με αρχιτεκτονική μορφή

31 Ιανουαρίου 2023
Άσκηση

Συμπλήρωμα κρεατίνης: Ποιά τα οφέλη;

31 Ιανουαρίου 2023

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ηθοποιοί

Αντίνοος Αλμπάνης: Η τέχνη μας βοηθάει να ανοίγουμε παράθυρα στη σκέψη και στη ψυχή μας

Ηθοποιοί

Η Ειρήνη Αμανατίδου πάει απ' τα σαλόνια στ' αλώνια

Ηθοποιοί

Μαρία Πλυτά: "Έχω καταφέρει να κάνω τα όνειρά μου πράξη"

Ηθοποιοί

Μανώλης Κλώναρης: "Η σκηνοθεσία ήταν ένα κομμάτι που το έζησα πολύ καλά, το θαύμασα"

Ηθοποιοί

Μιχάλης Συριόπουλος : "Η μεγαλύτερη μου καψούρα είναι αυτή της διδασκαλίας και της εμφύσησης του θεάτρου στους ανθρώπους"

Ηθοποιοί

Παύλος Κοντογιαννίδης,“Ο πολυπράγμων Ποντιεύς!!!"

Ηθοποιοί

Δημήτρης Δημόπουλος: «Έχουμε επαναπροσδιορίσει τη σημαντικότητα των ζωντανών θεαμάτων»

Ηθοποιοί

Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Το αγαπημένο «πατρικό» πρότυπο της εποχής με το μοναδικό γέλιο

MAXMAG | Πολιτισμός, Τέχνες, Διασκέδαση, Ομορφιά MAXMAG | Πολιτισμός, Τέχνες, Διασκέδαση, Ομορφιά

MAX MAGAZINE

Σχετικά με εμάς
Newsletter
Πολιτική Απορρήτου

Έλα κοντά μας

Γίνε αρθρογράφος
Γίνε αρχισυντάκτης
Egrapses
Επικοινωνία
Δελτία Τύπου

ΑΝΕΒΗΚΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Περιβάλλον

Ωφέλιμα έντομα και βιολογική καταπολέμηση εχθρών των καλλιεργειών

Προτάσεις Σειρών

Ως πότε θα είναι υποτιμημένο το “Gotham”;

Συνεντεύξεις

ΩΡΛ: από το σύνδρομο eagle ως τη νόσο Μενιέρ

Αψυχολόγητα

Ωριμάζω και αλλάζω

MAX Κατηγορίες

Πολιτισμός
Αφιερώματα
Βιβλίο
Κινηματογράφος
Θέατρο
Τηλεόραση
Ταξίδια
City Guide
Άγνωστη Ελλάδα
Γαστρονομία
Σώμα κ Υγεία
COPYRIGHT © 2018 - 2023 / ΒΥ MAXMAG ALL RIGHTS RESERVED