Εργοστάσιο Ονείρου: “Θέλουμε η κάθε μας παράσταση να προσφέρει πραγματικά μηνύματα στους μικρούς αλλά και στους μεγάλους θεατές!”

SHARE

Το Εργοστάσιο Ονείρου, μία θεατρική ομάδα που οι παραστάσεις της περνούν μηνύματα σε μικρούς και μεγάλους θεατές, υπόσχεται να μας μεταφέρει σε έναν κόσμο αθωότητας και ανεμελιάς  που τόσο στερούμαστε καθημερινά. Μέσα από απολαυστικούς χαρακτήρες και ευχάριστους διαλόγους, μικροί και μεγάλοι έρχονται σε επαφή με ευαίσθητα ζητήματα της ζωής και αντιλαμβάνονται πόσο σημαντικό είναι να συνεισφέρουν όλοι με όποιον τρόπο μπορούν στην επίλυσή τους. Αυτήν την περίοδο, το Εργοστάσιο Ονείρου ανεβάζει την ολοκαίνουρια θεατρική παράσταση “Σαν παιδιού Φαντασία” , μία συμπαραγωγή  με το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Ρουμελης. Εμείς μιλήσαμε με τον Δημήτρη Πιέτρη και μάς έλυσε όλες τις απορίες σχετικά με το Εργοστάσιο Ονείρου και το παιδικό θέατρο!

Επιμέλεια συνέντευξης: Μαίρη Μάγρα

 

1.Για να μάθουμε κάποιες βασικές πληροφορίες για εσάς για το Εργοστάσιο Ονείρου. Πότε ξεκινήσατε την προσπάθεια σας να πραγματοποιείτε παιδικές θεατρικές παραστάσεις και πώς ήρθε η ιδέα;

 H εταιρεία ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΟΝΕΙΡΟΥ ξεκίνησε το ταξίδι της το 2012 .

Εν συντομία έγραφα από πολύ μικρός , ξεκίνησα με ποιήματα , κείμενα μονόπρακτα και μετά μπόρεσα και έγραψα ολοκληρωμένα έργα. Από το 1996 ως το 2004 ήμουν πρωταθλητής στα 110 μέτρα με εμπόδια καθώς και με μια θέση σε τελικό παγκοσμίου πρωταθλήματος εφήβων – νεανίδων . Τότε επικρατούσε η προπόνηση, το άγχος , η λογική και ο ανταγωνισμός που ένοιωθα έντονα … Σταμάτησα το 2004 καθώς ήμουν στην Ολυμπιακή ομάδα , νομίζω αγωνιζόμουν ημέρα Τετάρτη (πέρασαν και χρόνια από τότε ) και την μια μέρα πριν άδειασα την βαλίτσα με τα ρούχα της Ολυμπιάδας   και την γέμισα με ότι βρήκα μπροστά μου φεύγοντας από την Αθήνα για ένα μήνα . Όχι δεν σταμάτησα επειδή μου ήρθε ξαφνικά , απλά όλο αυτό το σύστημα δεν μου άρεσε, δεν μου ταίριαζε  και επίσης ο προσωπικός μου ‘κύκλος’  συμπληρώθηκε, όσον αφορά τα εφόδια  που είχα να πάρω . Μετά από ένα διάλειμμα από όλα, διάρκειας 3 χρόνων,  πήγα στην δραματική σχολή Βασίλης Διαμαντόπουλος (Ιασμός) δίνοντας  εξετάσεις και στο υπουργείο πολιτισμού  και τελείωσα το 2011. Ακόμα και στη σχολή έγραφα και σκηνοθετούσα μεταξύ άλλων πραγμάτων. Η πρώτη μου παράσταση ήταν ενηλίκων όπου με το καλό θα ξανά ανέβει από τη δική μας παραγωγή με δική μου σκηνοθεσία.Ασχολήθηκα λίγο με την  τηλεόραση και με πρωταγωνιστικό ρόλο στις επτά θανάσιμες πεθερές, αλλά ούτε αυτός ο χώρος μου άρεσε, κάτι μου έλειπε , μου έλειπε ο εαυτός μου… Η αλήθεια είναι πως δεν ήθελα να γίνω διάσημος ούτε να αλλάξω τον εαυτό μου για αυτό και δεν συνέχισα, είδα ότι μου έλειπε ξαφνικά η ανεμελιά η ξεγνοιασιά , ο ενθουσιασμός στα πιο απλά πράγματα που όλοι θεωρούμε δεδομένα καθημερινά… Κάπου εκεί είχαν γεννηθεί και τα δυο μου ανηψάκια (δίδυμα ) όπου περνούσα πολύ χρόνο μαζί τους, θα γράψω παρακάτω για αυτά!Έτσι μιλήσαμε με τον Γιάννη Σπανόπουλο  τον συνεργάτη μου , ζωγράφος στο επάγγελμα και σκηνογράφος, όπου είπαμε πως θα ασχοληθούμε με το παιδικό θέατρο , αλλά με μια υπόσχεση μεταξύ μας , να μην κάνουμε ότι κάνουν οι υπόλοιποι, να προσφέρουμε νέες ιδέες , νέο κείμενο , νέα ερεθίσματα , είτε συγγραφικά , είτε σκηνικά – κοστούμια και να μπει η διαδραστικότητα στο θέατρο , κάτι που ξεκίνησε  από εμάς στο παιδικό θέατρο,  έτσι και συμφωνήσαμε . Επίσης η βασική μας ανάγκη πέραν του να παρουσιάσουμε ένα άρτιο αποτέλεσμα και να αποτελέσουμε πρόταση στο παιδικό θέατρο, ήταν να βρούμε πάλι το παιδί μέσα μας και αυτό γίνεται μέσα από τα μάτια των παιδιών ,  ένα βλέμμα τους αρκεί να καταλάβεις πόση αγάπη έχουν και τι νοιώθουν, κάτι που χάσαμε στην πορεία μεγαλώνοντας, φορώντας ένα χαμόγελο ή ότι θα εξυπηρετεί την κάθε στιγμή.. Σαν πολλά να έγραψα στην πρώτη ερώτηση και δεν θα έχω χώρο για τις υπόλοιπες!  Έτσι ξεκίνησε το ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΟΝΕΙΡΟΥ.

Advertisement

2. Ποιος ο απώτερος στόχος της εταιρείας Εργοστάσιο Ονείρου;

     Σαν συνέταιροι – συνεργάτες και οι δυο που είμαστε φυσικά μας ενδιαφέρει η εξέλιξη και  της εταιρείας και του κάθε έργου που παρουσιάζουμε. Στην αρχή ξεκινήσαμε με επισκέψεις στα δημόσια και ιδιωτικά σχολεία , στα νηπιαγωγεία και σε παιδικούς σταθμούς, μετά αρχίσαμε τις περιοδείες για τις σχολικές μονάδες εκτός Αττικής και βλέπαμε ότι όλο αυτό μεγάλωνε με αποτέλεσμα το 2014 να ξεκινήσουμε σε μεγάλο Αθηναικό θέατρο , στο Κάτια Δανδουλάκη τότε.  Μετά ήρθε και η συνεργασία μας με το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Ρούμελης που συνεχίζεται ως σήμερα γιατί είχαν παρακολουθήσει κάποιες παραστάσεις μας και μας έγινε η πρόταση για συμπαραγωγή μαζί τους που ήταν και είναι μεγάλη τιμή. Επίσης αν επιτρέπεται να γραφτεί η εταιρεία FREZYDERM ήταν από την πρώτη μας χρονιά στο πλάι μας ως Μέγας χορηγός που ακόμα δεν μας γνώριζε το Αθηναικό κοινό και συνεχίζει να είναι στο πλάι μας και  μαζί διοργανώνουμε πολλές φιλανθρωπικές δράσεις αλλά δεν τις διαφημίζουμε σχεδόν ποτέ, είναι κάτι που το είχαμε στην εταιρεία μας από την αρχή και με την βοήθεια του χορηγού μας  μπορούμε  να το κάνουμε πιο πολύ! Ο απώτερος σκοπός μας επαγγελματικά και δημιουργικά  είναι η κάθε μας παράσταση να είναι διαφορετική και να έχει να προσφέρει πραγματικά μηνύματα στους μικρούς αλλά και στους μεγάλους θεατές ! Επίσης να γινόμαστε καλύτεροι κάθε φορά. Φέτος θα εκδώσουμε το έργο ΣΑΝ ΠΑΙΔΙΟΥ ΦΑΝΤΑΣΙΑ σε παραμύθι , μόνοι μας , γιατί έχει ζητηθεί ήδη από το εξωτερικό και είμαστε σε αναζήτηση για να γίνει σωστά αυτό το βήμα.

Εργοστάσιο Ονείρου
“Σαν Παιδιού Φαντασία”

3. Ζούμε σε έναν κόσμο που το παιδικό όνειρο προσπαθεί να κρατηθεί ζωντανό. Τι σημαίνουν για σας τα παιδιά και πως αποφασίσατε να ασχοληθείτε με αυτά; 

Advertisement

  Ζούμε σε έναν κόσμο όπου τα όνειρα τείνουν να χαθούν γενικότερα, τα όνειρα , η χαρά, η αγάπη , η επικοινωνία , ο σεβασμός , η ενσυναίσθηση και μιλάω για όλες τις ηλικίες γιατί τα παιδιά είναι δέκτες και αφουγκράζονται όλα τα συναισθήματα. Τα παιδιά είναι το μέλλον και θα έπρεπε να βάλουμε όλες τις ανάγκες μας πίσω με προτεραιότητα εκείνα, δεν χρειάζονται πολλά δώρα και υλικά αγαθά , όπως αυτή τη στιγμή καθοδηγεί το σύστημα και η τηλεόραση, χρειάζονται πολλή αγάπη και συζήτηση για να σου πουν τις πιο βαθύτερες σκέψεις τους , τους φόβους που έχουν να αντιμετωπίσουν σε  κάθε ηλικία και  χρειάζονται κατανόηση προσφέροντας τους  χρόνο από τη ζωή σου. Βλέπεις κάποιο παιδί που γελάει κάποια στιγμή , μάθε γιατί γελάει και τι θα του δώσει περισσότερη χαρά, όταν είναι στενοχωρημένο μετέτρεψε αυτό το συναίσθημα σε κάτι θετικό. Τα παιδιά συναισθηματικά εναλλάσσονται γρήγορα μέσα τους , έχουν αυτή την ικανότητα και μπορείς να μάθεις μέσα από εκείνα. Εμείς οι μεγάλοι λίγο από το άγχος, από την κατάσταση της χώρας βυθιζόμαστε σε αρνητικές σκέψεις και δύσκολα βγαίνουμε , δεν κοιτάμε γύρω μας δεν ακούμε . Πρέπει όμως να ακούμε , να παρατηρούμε καλύτερα και θα δούμε άλλα πράγματα και λύσεις , όπως ένα μικρό παιδί παρατηρεί και αναζητά συνέχεια πληροφορίες , δεν περιορίζεται σε αυτό που βλέπει μόνο! Εμένα το έναυσμα για ν’ ασχοληθώ με το παιδικό θέατρο ήταν τα δυο μικρά μου ανίψια (πια είναι 12 ετών). Έπαιζα πολύ μαζί τους και ανακάλυψα πόσο ‘εύκολα’ μπορούν να χαρούν και να ενθουσιαστούν με απλά πράγματα και πόσο η φαντασία μου μπορεί να ξεφύγει από τα συνηθισμένα πλαίσια χωρίς να τους φανεί περίεργο , έβγαζα ιστορίες λέγαμε περίεργα ονόματα και λέξεις και ανέπτυξα κώδικα επικοινωνίας μαζί τους που οι άλλοι δεν καταλάβαιναν , για αυτό και τα έργα που γράφω είναι από την ματιά των παιδιών που αν τελικά τα αποκωδικοποιήσεις είναι και η ματιά που θα θέλαμε ακόμη να βλέπουμε τα πράγματα, με χαρά και αισιοδοξία, όσο δύσκολο κι αν είναι κάποιες φορές . Τα τρελοζούμπουλα μου (τα ανίψια μου , η Χαρά και ο Γιάννης) ήταν η αρχή να ξεκινήσω να γράφω. Μάλιστα επειδή τα έλεγα τρελοζούμπουλα στο πρώτο μας έργο είχα δυο ήρωες που τους ονόμασα έτσι!

Advertisement

4. Από πού αντλείτε υλικό για τις παιδικές σας παραστάσεις; Είναι βασισμένες σε αληθινά γεγονότα ή προϊόντα μυθοπλασίας;

    Το πρώτο μας έργο λεγόταν ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΚΟΛΟΚΥΘΑΚΙ , που μιλούσε για το περιβάλλον και πως 3 ήρωες , αντιήρωες , το μικρό κολοκυθάκι η γεματούλα ντοματούλα και η διάσημη κότα ΚΟΚΟΡΙΚΙΚΙ , μπορούσαν να σώσουν τον κόσμο από την ρύπανση , την μάγισσα Ρυπαίνω έκανε η αγαπημένη Τζώρτζια από το συγκρότημα ΜΠΛΕ.  Σε αυτό το έργο αφουγκράστηκα καταρχήν την ανάγκη των παιδιών να ταυτιστούν με αντιήρωες , δηλαδή πρωταγωνιστές που είχαν και ελαττώματα καθώς τα μετέτρεπαν σε προτερήματα  και να θίξω το θέμα της οικολογίας , αλλά με πολύ σύγχρονο τρόπο. Τότε ήμασταν μεταφερόμενος θίασος ακόμα  και θυμάμαι τους εκπαιδευτικούς μόλις στήσαμε τα σκηνικά , τα φώτα, τον ήχο και όλα τα απαραίτητα να μας λένε .. Τι άλλο θα φέρετε?  Πηγαίναμε μια κανονική παράσταση στο θέατρο και όχι δυο άτομα με αποκριάτικες στολές. Το δεύτερο έργο μας ήταν Το βιβλίο των θρύλων που διαδραματιζόταν στο μέλλον και μιλούσε για την τεχνολογία , το 2013 έγινε αυτή η παραγωγή. Ένας κόσμος χωρίς παραμύθια , συναισθήματα που  απαγορευόταν το γέλιο ! Η μάγισσα Στρίντζο Στρίντζο τα είχε κάνει όλα , την πρώτη χρονιά τον ρόλο έπαιζε η Σοφία Φιλιππίδου σε video προβολή και τα άλλα δυο στο θέατρο η αγαπημένη μου φίλη πολλών ετών Βίκυ Σταυροπούλου. Αντιήρωες και σε αυτό το έργο, ο Ιππότης Άσταναπάν που τον έκανα εγώ, η Φαφούτα τοξοβόλα  , η Μαιμού Μιτσιμιτσι Καλαμίτσι γιο, η γοργόνα Τσαπερδόνα Idra Kayne  , o πράσινος αθερίνος Μήτσος και τα φύκια νύστα νύστα σε video προβολή που ήταν ο Γρηγόρης Αρναούτογλου και η Μαρία Μπεκατώρου, όπου τους ευχαριστώ όλους για την εμπιστοσύνη που μας έδειξαν. Το επόμενο έργο ήταν το Δέντρο της γνώσης που παίχτηκε 2 χρονιές στην Αθήνα και στη νέα μας θεατρική στέγη στο θέατρο Νέο Ριάλτο . Αλ. Αλεξανδράκης  που πραγματεύεται έναν άνθρωπο όπου δεν του αρέσει ο κόσμος πια , είναι όλοι στενοχωρημένοι, θυμώνουν μαλώνουν και αποφασίζει να μην έχει συναισθήματα . Εδώ η ιστορία ξεκινάει από το νησί των λωτοφάγων με μια σύγχρονη ματιά όπου η Έρρικα Πρεζεράκου , πολυαγαπημένη φίλη από τα χρόνια του πρωταθλητισμού, συμμετείχε σε έναν πολύ όμορφο ρόλο και την ευχαριστώ. Αυτό το έργο είχε να κάνει με την δυσλεξία και τον αυτισμό  , στο πως μπορεί να αντιλαμβάνεται διαφορετικά ο καθένας αυτά που βλέπει και στο πόσο η συναισθηματική νοημοσύνη μας συμβαδίζει με την ηλικία μας.  Ως τώρα τα έργα ήταν πιο πολύ μυθοπλασία και λιγότερο βιωματικά !

Το έργο μας ΣΑΝ ΠΑΙΔΙΟΥ φαντασία είναι αρκετά βιωματική μου εμπειρία , φυσικά όμως με πολύ μυθοπλασία και δοσμένο με τρόπο ώστε να αφορά όλους τους θεατές κάθε ηλικίας.

5. Ποιες οι προκλήσεις που συναντάτε όταν προετοιμάζετε μια θεατρική παράσταση για παιδιά;

  Η μεγαλύτερη πρόκληση στην συγγραφή του έργου και στην σκηνοθεσία είναι να σκεφτώ σαν παιδί, να μπω στη θέση τους. Πως μπορώ να τα βοηθήσω , πως μπορώ να αναπτύξω την φαντασία τους κι άλλο, πως μπορώ να βοηθήσω τη συναισθηματική τους νοημοσύνη, να γίνουν κι αυτά συνεργάτες στο θέατρο και να ταυτιστούν με τους ήρωες, όχι με μια όμορφη πριγκίπισσα αδύνατη με ξανθά μαλλιά ή με έναν πρίγκηπα αλλά σε ήρωες που να τα εμπνέουν και να τους δώσουν δύναμη θάρρος και αγάπη στον εαυτό τους πρώτα. Επίσης όλα αυτά τα μηνύματα θέλω να τα δώσω με απλό τρόπο και έξυπνο για να τους μείνει η πληροφορία , η άργητα στα πιο πολλά παιδικά θέατρα, ο σωστός τονισμός μιας πρότασης  είναι βαρετά για τα παιδιά, δεν μπορούν να ακούν δυο ώρες μια φωνή και να παρακολουθούν μια ιστορία αργή με τον ίδιο ρυθμό. Χρειάζεται κάποιες φορές πιο γρηγοράδα στον λόγο, στις σκηνές, χρειάζεται πχ. Να γελάσουν πριν πάρουν μια πληροφορία, ακόμα και επιστημονικά μετά από δυνατά συναισθήματα οι αισθήσεις μας λειτουργούν καλύτερα άρα δεχόμαστε πιο εύκολα τις πληροφορίες.  Κάποια στιγμή στο έργο ρωτάω τα παιδιά για τις δοκιμασίες του Οδυσσέα που πέρασε στην Οδύσσεια και ελάχιστα απαντούν, ναι κάποια είναι πιο μικρά αλλά έχουν παρακολουθήσει θέατρα σχετικά με την Ελληνική  μυθολογία , πως γίνεται να  μην θυμούνται? Η απάντηση είναι απλή κάποτε κοιμόμασταν με ένα παραμύθι από τη γιαγιά μας , τώρα με τόση τεχνολογία και τόση ευφυία και γρήγορο τρόπο σκέψης που έχουν τα παιδιά χρειάζονται άλλον “θεατρικό κώδικα επικοινωνίας.” Όλα τα παραπάνω είναι οι προκλήσεις μου  κάθε φορά και θα χαρώ να μου πείτε από κοντά , μόλις δείτε το έργο μας , αν τα κατάφερα.

Publiée par Εργοστάσιο Ονείρου sur Mardi 5 mars 2019

6. Ποιες ικανότητες και γνώσεις χρειάζεται να κατέχει κάποιος που ενδιαφέρεται να συμμετάσχει στην ομάδα σας;

Οι ηθοποιοί να είναι ηθοποιοί και να έχουν τελειώσει σχολή, αν και κάθε φορά γίνεται audition αν χρειαστούμε κάποιον. Γενικότερα να είναι επαγγελματίες, καλοί άνθρωποι , καλοί συνεργάτες και να έχουν πάθος για τη δουλειά τους

 7. Ποιες οι αντιδράσεις των παιδιών; Συμμετέχουν με κάποιον τρόπο στις παραστάσεις σας ή απλά παρακολουθούν;

  Οι αντιδράσεις των παιδιών είναι συνεχόμενες στα έργα μας , όπως ανέφερα και πιο πάνω ήμασταν οι πρώτοι που κάναμε παράσταση με διαδραστικότητα , αλλά όχι απλή διαδραστικότητα συμμετέχουν ενεργά και βοηθούν σε όλη τη διάρκεια της παράστασης, ακόμα και τα πιο μικρά παιδιά και οι γονείς!

8. Πόσο δύσκολο είναι να σχεδιάζονται πολλά και διαφορετικά χρωματιστά κοστούμια για κάθε παράσταση;

     Η προηγούμενη παράσταση είχε 59 κοστούμια όπου τα αλλάζαμε 4 ηθοποιοί, ήταν αρκετά αστείο να δείτε τι συνέβαινε πίσω από τη σκηνή, φυσικά πάντα γελούσαμε για να προλάβουμε . Σημασία δεν έχει όμως το πόσα κοστούμια έχει μια παράσταση αλλά να είναι το κάθε ένα μια ιστορία, ραμμένο όπως πρέπει στο σχέδιο του Γιάννη Σπανόπουλου που είναι ζωγράφος , μάλιστα στο έργο το φετινό θα δείτε κατασκευές και κοσμήματα που τα σχεδίασε και τα έφτιαξε ο ίδιος , το ένα κοστούμι έχει πάνω του 350 περίπου λουλούδια. Θα τα δείτε στις φωτογραφίες. Χρειάζεται πολύ φαντασία, μεράκι, έμπνευση, πολύ πολύ εργασία και δημιουργία! Υπάρχει και μεταξύ μας πάντα συνεργασία σε κάθε βήμα , από τα σκηνικά –κοστούμια-video μέχρι τη συγγραφή ώστε όλα να είναι σωστά για να βγει το επιθυμητό αποτέλεσμα!

9. Η τηλεόραση είναι ένα ισχυρό μέσο στη σημερινή εποχή. Θα συμμετείχατε σε κάποια τηλεοπτική εκπομπή με θέμα τα παιδιά;

Εγώ δεν νομίζω , δεν τα πάω καλά με την τηλεόραση γενικότερα , ο συνεργάτης μου  όμως θα μπορούσε και ήδη συζητάει κάτι από όσο γνωρίζω .

Εργοστάσιο Ονείρου
Idra Kayne , “Σαν Παιδιού Φαντασία”

10. Ας περάσουμε σε πιο προσωπικές ερωτήσεις….

  1. Αγαπημένο τραγούδι: Πολλά ανάλογα με την διάθεση
  2. Παιδικό όνειρο: Δεν είχα
  3. Αγαπημένη παιδική θεατρική σας παράσταση: ΣΑΝ ΠΑΙΔΙΟΥ ΦΑΝΤΑΣΙΑ
  4. Το να είσαι παιδί σημαίνει: Zωή, ανάσα, αισιοδοξία, χαρά
  5. Ονειρεύομαι να: ζω την κάθε μου στιγμή σαν να είναι η πρώτη και η τελευταία
  6. Αγαπημένη παιδική ανάμνηση: Όταν έπαιζα με τους φίλους μου ανέμελος στη γειτονιά!
  7. Αν γύριζα στο παρελθόν: Δεν γυρίζει … μένω στο παρόν , άλλωστε οι πράξεις του παρελθόντος καθορίζουν αυτό που είμαστε τώρα. Δεν  θα άλλαζα κάτι τώρα άρα ούτε και τότε.
  8. Αγαπημένος ήρωας κινουμένων σχεδίων: Δεν είχα, δεν έχω
  9. Αγαπημένο παραμύθι: Αν πρέπει να πω κάποιο , θα πω η πεντάμορφη και το τέρας, αν και δε διάβαζα παραμύθια μικρός!
  10. Δημιουργία σημαίνει: Ταξίδι πνευματικό, έμπνευση , ανανέωση, συγκίνηση και

χαρά

11. Ποια μηνύματα προσπαθείτε να μεταφέρετε στα παιδιά;

Να ακούν την καρδιά τους , να μην αισθάνονται μόνα τους ποτέ, να παλεύουν κάθε μέρα για τις ευχές και τα όνειρα τους , να αγαπούν τους ανθρώπους τους και ότι μπορούν να ξεπεράσουν όποιο εμπόδιο βρεθεί στη ζωή τους .

Θα δημιουργήσω και και μια ύπο-απάντηση   για να χρησιμοποιήσω λίγο κείμενο  από το έργο που αφορά μικρούς μεγάλους.

Α (διάλογος Οδυσσέα-Αριάδνη) Να ζούμε το τώρα , την κάθε μας στιγμή.. (στο κοινό) να γελάνε όσο μπορούν ασταμάτητα, να έχουν φαντασία πάντα , για να φτιάχνουν παραμύθια , για να γίνουν και οι ίδιοι ήρωες στη ζωή τους , να είναι καλοί άνθρωποι γιατί … η ζωή είναι μικρή για να χωρέσουν οι κακίες!

12. Πού μπορεί ο κόσμος να προμηθευτεί τα εισιτήρια και σε ποιο θέατρο διεξάγονται οι παραστάσεις σας;

Με τον πατροπαράδοτο τρόπο τηλεφωνικά : 211 7258176 – 6977 25 8000

Και ηλεκτρονικά στο site της viva : https://www.viva.gr/tickets/theater/theatro-rialto-alekos-aleksandrakis-kipseli/san-paidiou-fantasia/

Είμαστε στο θέατρο Νέο Ριάλτο Κυψέλης 54 Κυψέλη Κάθε Κυριακή στις 12:00 για το κοινό και καθημερινά για τα σχολεία  στις 10:30

13. Μια τελευταία ερώτηση… Ποια τα μελλοντικά σας σχέδια; Περιλαμβάνουν περιοδείες σε άλλες πόλεις;

Ναι όπως τα τρία τελευταία χρόνια έχουμε την καλοκαιρινή μας περιοδεία σε φεστιβάλ,  φέτος με το νέο μας έργο που ετοιμάζεται σιγά-σιγά και θα ξεκινήσουμε τον Ιούλιο μέχρι και Σεπτέμβριο.

Το έργο που παίζεται τώρα ΣΑΝ ΠΑΙΔΙΟΥ ΦΑΝΤΑΣΙΑ έχει ζητηθεί να παρουσιαστεί στο Βέλγιο καθώς μεταφράζεται και στα αγγλικά για άλλη χώρα όπως και   θα συνεχιστεί την επόμενη χειμερινή σεζόν  για τις σχολικές παραστάσεις μαζί με το νέο μας έργο που θα παίζεται Κυριακές.

Επίσης αν ο χρόνος είναι φίλος μας γιατί τίποτα δεν κάνουμε βιαστικά θα ανεβάσουμε ως παραγωγή και το πρώτο μας έργο μας για ενήλικες !

Σας ευχαριστώ πολύ για αυτόν τον λίγο  χώρο που μας δώσατε!!!

Ευχαριστούμε πολύ το Εργοστάσιο Ονείρου και τον Δημήτρη Πιέτρη για το φωτογραφικό υλικό

«ΣΑΝ ΠΑΙΔΙΟΥ ΦΑΝΤΑΣΙΑ» του Δημήτρη Πιέτρη

ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΗ :  ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΟΝΕΙΡΟΥ & ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ ΡΟΥΜΕΛΗΣ
Η ολοκαίνουργια παράσταση «Σαν παιδιού Φαντασία» δεν είναι μια ακόμα παιδική παράσταση.

Μικροί και μεγάλοι θα ταξιδέψουν μαζί με τους εξαιρετικούς ηθοποιούς , τις υπέροχες- πρωτότυπες μουσικές, τα τρισδιάστατα σκηνικά, τα υπέροχα κοστούμια, τις  χειροποίητες κατασκεύες μεγάλων διαστάσεων και τις προβολές mapping , σε ένα πραγματικό μαγικό ταξίδι .

Μέσα από το πραγματικά εξαιρετικό κείμενο και την ευρηματική σκηνοθεσία θα μεταφέρει πολλά και δυνάτα μηνύματα στα παιδιά όλων των ηλικιων.

Το έργο
Δύο αδέρφια , ο Οδυσσέας και η Αριάδνη σαν μεγάλωσαν κράτησαν μέσα τους την φαντασία και την αγάπη! Πάντα νικούσαν μια άσχημη ανάμνηση με μια χαρούμενη και ότι δεν ήταν καλό στον κόσμο αυτόν, το έστελναν στην φανταστική τους χώρα την Βουργουνδούπολη όπου εκεί όλα γινόντουσαν όμορφα!
Μια κλεψύδρα , μια πυξίδα και ένα πουγκί με χρώματα, είναι τα εφόδια που τους έδωσαν οι τρεις μοίρες, για το ταξίδι τους στον δικό τους προορισμό. Ένα χρυσό πόμολο ανοίγει τις πέντε  πολύχρωμες πόρτες και η ιστορία ξεκινά!

Η πόρτα της καρδιάς ανοίγει μαζί με τα παιδιά τα οποία συμμετέχουν ενεργά σε όλη την διάρκεια της παράστασης!
Η πόρτα της φαντασίας χρειάζεται τι άλλο ;… την φαντασία όλων των παιδιών αλλά και των μεγάλων!
Στην Τρίτη πόρτα συναντούν τον Φόβο και το θάρρος  όπου εκεί αναφέρονται  σταδιακά όλες οι φοβίες των παιδιών ανάλογα με την ηλικία τους και πως θα τις ξεπεράσουν μαζί με την βοήθεια των ηρώων.

Στο ταξίδι τους θα συναντήσουν ήρωες και πλάσματα από την Ελληνική μυθολογία, την Ελληνική μας παράδοση αλλά και νέους φανταστικούς ήρωες .

Ο Οδυσσέας και η Αριάδνη αντιπροσωπεύουν  το κάθε παιδί που μέσα από την παράσταση θα διασκεδάσει, θα συνεργαστεί με τους ήρωες του έργου αλλά πάνω από όλα θα αντιμετωπίσει τους φόβους του και θα ανακαλύψει το θάρρος μέσα του , επίσης θα εμπλουτίσει τη συναισθηματική του νοημοσύνη και θα έρθει σε επαφή με την έννοια της απώλειας (η οποία εμφανίζεται στην ζωή μας σε πολλές μορφές) το οποίο  προσεγγίζεται με τρόπο που αρμόζει σε αυτήν την  ηλικία και χωρίς να θέτει προβληματισμούς που τα παιδιά δεν μπορούν να διαχειριστούν.  Η παράσταση όμως αυτή αποτελεί εργαλείο στα χέρια του γονέα και του εκπαιδευτικού για την προσέγγιση αυτού του θέματος. Δίνει αφορμή και ιδέες για συζήτηση και επεξεργασία της έννοιας της απώλειας και της διαχείρισης των συναισθημάτων

Ο Οδυσσέας (Δημήτρης Πιέτρης) και η Αριάδνη (Τζοάννα Βρακά) είναι τα παιδιά μέσα στο ίδιο μας το σπίτι, τα παιδιά της διπλανής πόρτας, τα παιδιά του σχολείου μας, το παιδί μέσα μας. 

Σε συνεργασία με το κοινό, την κα Φαντασία (Ευτυχία Φαναριώτη), τον Φούι (Βασίλη Γιαννέλο) και την μαγική φωνή της Idra Kayne αντιμετωπίζουν τους φόβους τους, ανακαλύπτουν το θάρρος μέσα τους και ταξιδεύουν στη Φανταστική Βουργουνδούπολή , με τη βοήθεια των Μοιρών που κατεβαίνουν από τον Όλυμπο. Ολα τα συναισθήματα που κρύβουμε ξεδιπλώνονται μέσα απο μια πανδαισία χρωμάτων και εναλλαγών σε αυτή την  μαγική παράσταση  

Κατά την έξοδο από το θέατρο μην απορήσετε γιατί μικροί και μεγάλοι σιγοτραγουδούν το βασικό μουσικό θέμα  της παράστασης “Ντο ρε μι φα μι μι μι μι μι …βγάλε νότες ,φτιάξε λέξεις παραμύθι να γενεί.”

Η συνέχεια στο θέατρο ….. 

Παίζουν οι ηθοποιοί: 
Idra Kayne , Τζοάννα Βρακά, Ευτυχία Φαναριώτη , Γιαννέλος Βασίλης, Δημήτρης Πιέτρης

Δίας – Φωνή : Δημήτρης Παπαδάτος

Αφήγηση : Βίκυ Τσιανίκα από το Τρίτο πρόγραμμα της Ελληνικής Ραδιοφωνίας

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Kείμενο /Σκηνοθεσία: Δημήτρης Πιέτρης
Eικαστική επιμέλεια-Ζωγραφική-Σκηνικά: Σπανόπουλος Γιάννης
Κοστούμια: Τέτα Βασιλάτου- Γιάννης Σπανόπουλος
Χορογραφίες: Ιωάννα Μουλιάκου
Μακιγιάζ: Freddy Make Up Stage –Φρέντυ Καλομπράτσος- Χαρά Αλάτζα- Έφη Αργυροπούλου
Ψηφιακές προβολές: James D.
Πρωτότυπη μουσική: Ειρήνη Τριανταφυλλίδη -Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης

Παραστάσεις Κάθε Κυριακή στις 12.00 και καθημερινές για σχολεία στις 10.30

Θέατρο Ριάλτο Αλέκος «Αλεξανδράκης Κυψέλης» 54 – Κυψέλη

Τηλέφωνα επικοινωνίας – κρατήσεων : 6977 25 8000 &  211 725 8176

 

Παραστάσεις Κάθε Κυριακή στις 12.00 και καθημερινές για σχολεία στις 10.30

Θέατρο Ριάλτο Αλέκος «Αλεξανδράκης Κυψέλης» 54 – Κυψέλη

Τηλέφωνα επικοινωνίας – κρατήσεων : 6977 25 8000 &  211 725 8176

Εργοστάσιο Ονείρου Facebook: https://www.facebook.com/ergostasiooneirou/

Viva: https://www.viva.gr/tickets/theater/theatro-rialto-alekos-aleksandrakis-kipseli/san-paidiou-fantasia/

Παρόμοια άρθρα που μπορεί να σ’ενδιαφέρουν:

SHARE:

Εβδομαδιαία ενημέρωση απο το maxmag στο email σου

Η ενημέρωση σου, για όλα τα θέματα, επί παντός επιστητού, είναι προτεραιότητα για μας στο MAXMAG. Αυτός είναι κ ο λόγος, για τον οποίο κάθε εβδομάδα οι συντάκτες μας θα επιλέγουν τα 15 σημαντικότερα άρθρα, από όλες τις στήλες του περιοδικού και θα φροντίζουμε να τα λαμβάνεις απευθείας στο email σου. Όλες οι σημαντικές ειδήσεις θα σε περιμένουν να τις ανοίξεις. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι μια εγγραφή στο Newsletter μας. Τι περιμένεις λοιπόν;

Follow Newsweek

Κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας θα λαμβάνετε όλα τα τελευταία νέα που ανεβαίνουν στην ιστοσελίδα του MAXMAG

Advertisement

Λίγα λόγια για τον συντάκτη

Με λενε Μαρια Μαγρα και ειμαι 20 χρονων. Σπουδαζω αγγλικη φιλολογια στο Απθ.

Το MAXMAG είναι ένα περιοδικό που μπήκε δυναμικά στο χώρο της διαδικτυακής ενημέρωσης. Κοινό όλων: η αγάπη για την αρθρογραφία, την οποία ο καθένας ξεχωριστά τη συνδέει με το αντικείμενο που γνωρίζει καλά και, συνήθως, έχει σπουδάσει.

Follow Newsweek

Κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας θα λαμβάνετε όλα τα τελευταία νέα που ανεβαίνουν στην ιστοσελίδα του MAXMAG