Εγκυμοσύνη: Tips για όμορφο σώμα και μαλλιά

Μπορεί η εγκυμοσύνη να φέρνει πολλές αλλαγές στην ζωή και την ψυχολογία μας, αλλά εξίσου πολλές είναι και οι αλλαγές που φέρνει στο σώμα, τα μαλλιά και το δέρμα μας.

Μόλις μάθεις ότι είσαι έγκυος κατακλύζεσαι από εκατομμύρια ερωτήσεις και άγχη. Ένα από αυτά είναι οι αλλαγές που θα φέρουν αυτοί οι 9 μήνες στο σώμα σου. Οι ορμόνες τρελαίνονται και τα νεύρα σου είναι στο κόκκινο. Τη μια στιγμή χαίρεσαι και αμέσως μετά σου έρχεται να βάλεις τα κλάματα. Κοιτάζεις το σώμα σου στον καθρέφτη και  το μισείς, και μετά το βλέμα σου πέφτει στην κοιλίτσα σου και τα ξεχνάς όλα. Η εγκυμοσύνη είναι μια πολύ ευχάριστη και δύσκολη περίοδος στη ζωή σου και για να σε βοηθήσω σου έχω ετοιμάσει μερικά tips που ελπίζω να σου φανούν χρήσιμα.

Μαλλιά
Ήδη από τις πρώτες εβδομάδες θα ξεκινήσουν οι αλλαγές στα μαλλιά σου. Θα είναι πιο λιπαρά, θα μακραίνουν γρηγορότερα και ίσως παρατηρήσεις μια μικρή τριχόπτωση. Όλα τα παραπάνω είναι άκρως φυσιολογικά και οφείλονται στην παραγωγή των ορμονών κατά το πρώτο εξάμηνο.

Αυτή  η περίοδος αποτελεί μια καλή ευκαιρία για να δυναμώσεις τα μαλλιαά σου.
Κόβοντάς τα κάθε μήνα θα απομακρύνεις την ψαλίδα και τις ταλαιπωρημένες άκρες, κάνοντας τα πιο υγιή και δυνατά. Αν θέλεις να τους χαρίσεις περισσότερη λάμψη μπορείς να χρησιμοποιήσεις αμυγδαλέλαιο ή ελαιόλαδο, 1-2 φορές την εβδομάδα, μια ώρα πριν από το μπάνιο. Αν πάντα ονειρευόσουν μακριά μαλλια χωρίς ψαλίδα τώρα μπορείς να τα αποκτήσεις! Καλό θα ήταν να αποφύγεις μεγάλες αλλαγές μιας και οι ορμόνες εκτός από τα μαλλιά επηρεάζουν και την ψυχολογία σου και ίσως κανείς κάτι που την επομένη  ημέρα θα το έχεις μετανιώσει.

Οι βαφές μαλλιών απαγορεύονται το πρώτο τρίμηνο τουλάχιστον. Το όμπρε είναι τάση και γιατί να μην το εκμεταλλευτείς ;Αν πάλι δεν αντέχεις στην ιδέα της ‘μαύρης ρίζας’ μπορείς να επιλέξεις φυτικές βαφές, και πάλι όμως καλό θα ήταν να αποφύγεις τη χρήση τους τους 3 πρώτους μήνες. Το κεφάλι έχει την ιδιότητα να  απορρόφα άμεσα τις ουσίες, όποτε η εναλλακτική του χρωμοσαμπουάν δεν είναι και η καλύτερη ιδέα.

Οι περίτεχνες κοτσίδες και η αλογοουρές θα σου δώσουν δεκάδες ιδέες styling, χωρίς τη χρήση χημικών προϊόντων, αλλά συγχρόνως θα καλύψεις και τις ατέλειες από βαμμένα μαλλια.

Τέλος μπορείς να δοκιμάσεις φυτικές κρέμες και μαλακτικά που θα φτιάξεις μονή σου, όπως η παρακάτω κρέμα μαλλιών:

Μαλακτική κρέμα μαλλιών με αβοκάντο

Το αβοκάντο έχει βιταμίνη Α και Ε, και είναι ιδανικό για την πρόληψη της τριχόπτωσης και την καταπολέμηση των ξηρών μαλλιών.

Θα χρειαστείς:

  • Ένα πολύ ώριμο αβοκάντο.
  • Μια κουταλιά του γλυκού ελαιόλαδο.
  • Έναν κρόκο αβγού.
  • Ένα μπολ.
  • Ένα πιρούνι

Παρασκευή

Αφαιρείς την σάρκα του ώριμου αβοκάντο και την λιώνεις με ένα πιρούνι μέχρι να δημιουργηθεί μια πάστα. Προσθέτεις στην πάστα μια κουταλιά του γλυκού ελαιόλαδο και έναν κρόκο αβγού. Ανακατεύεις όλα τα υλικά μαζί μέχρι να σχηματιστεί ένα ομοιογενές μείγμα.

Εφαρμογή

Σε βρεγμένα μαλλιά εφαρμόζεις την μαλακτική κρέμα ξεκινώντας από τις ρίζες και καταλήγοντας στις άκρες κάνοντας ένα απαλό μασάζ μέχρι να έχουν καλυφθεί όλα. Με μια πλαστική σακούλα ή ένα σκουφάκι μπάνιου κάλυψε τα μαλλιά σου και άφησε την κρέμα να δράσει για 15 λεπτά περίπου. Ξέπλυνε τα μαλλιά σου με ζεστό νερό καλά, ώστε να μη μείνουν υπολείμματα.

Μια με δυο φορές το μήνα αρκούν για να διαπιστώσεις πόσο μαλακά και ευκολοχτένιστα θα είναι τα μαλλιά σου.

Πρόσωπο

Αν το δέρμα σου ήταν λιπαρό, είναι πιθανό κατά την εγκυμοσύνη να να γίνει πιο λιπαρό και να εμφανίσει ακμή, αν ήταν ξηρό μπορεί να γίνει πιο ξηρό και να εμφανίσει αφυδάτωση. Μην πανικοβάλλεσαι, αλλά συνέχισε να περιποιείσαι καθημερινά το δέρμα σου με τις κρέμες  που χρησιμοποιούσες μέχρι τώρα και είναι κατάλληλες για τον τύπο δέρματος σου.

Για την λιπαρότητα και την ακμή ένα ήπιο σαπούνι με ουδέτερο ph ή ένα σαπούνι σε μορφή mousse αρκούν. Μπορείς εάν θέλεις να χρησιμοποιήσεις ένα ήπιο peeling προσώπου και μια αργιλώδη μάσκα,1-2 φορές την εβδομάδα και εφόσον δεν παρουσιάζεις έντονο πρόβλημα ακμής. Έτσι θα ανανεώσεις και θα καθαρίσεις  το δέρμα σου από το σμήγμα και τους περιβαλλοντικούς ρύπους.

Για ένα ξηρό δέρμα χρησιμοποίησε ένα ήπιο γαλάκτωμα και λοσιόν για τον καθημερινό καθαρισμό σου. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα ήπιο peeling προσώπου και μια ενυδατική μάσκα προσώπου 2-3 φορές το μήνα.

Η ενυδατική κρεμά είναι απαραίτητη και οπωσδήποτε το καλοκαίρι, μια αντηλιακή κρέμα με δείκτη προστασίας τουλάχιστον 40 για όποιον τύπο δέρματος και να έχεις. Θα προστατέψει το δέρμα σου και θα σε βοηθήσει στην αντιμετώπιση των πανάδων, που λόγω εγκυμοσύνης θα πολλαπλασιαστούν.

Προϊόντα με λευκαντικές ουσίες, οι οποίες είναι ιδιαίτερα δραστικές και μπορεί να ερεθίσουν το δέρμα σου καλό είναι να τις αποφύγεις καθ΄όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Επίσης είναι απαγορευτικές κατά τους καλοκαιρινούς μήνες που μπορεί να προκαλέσουν περισσότερες πανάδες στο δέρμα σου μετά την παραμονή στον ήλιο.

Όσον αφορά το make up: Less is more. Άφησε το δέρμα σου να ‘αναπνέει’ ώστε να μπορεί να αποβάλει γρηγορότερα τα ανεπιθύμητα χαρακτηριστικά που μπορεί να εμφανίσει και μη το φορτώνεις με πούδρες και make up. Μια αντηλιακή κρεμά με χρώμα και ένα καλυπτικό για σπυράκια είναι αρκετά. Τόνισε τα ματιά σου με έντονη μασκαρά και  μολύβι και δώσε χρώμα και λάμψη στα χείλη σου.

Το πρόσωπο σου κατά την εγκυμοσύνη θα λάμπει (όσο και αν δεν το πιστεύεις), όποτε δε χρειάζεται να κάνεις και πολλά.

 

Σώμα

Εδώ είναι που θα δεις τις περισσότερες και πιο τρομακτικές αλλαγές. Δε χρειάζεται να το βάζεις κάτω και να στενοχωριέσαι. Η εγκυμοσύνη είναι ένα στάδιο στη ζωή της γυναίκας που το έχουν περάσει από top models μέχρι καθημερινές γυναίκες.

Το μυστικό είναι η πρόληψη. Αν μέχρι τώρα δε χρησιμοποιούσες λάδια και κρέμες σώματος, τώρα πρέπει να τα αρχίσεις. Μην περιμένεις τα πρώτα σημάδια για να ξεκινήσεις. Επέλεξε τη σωστή κρέμα και λάδι σώματος (στο εμπόριο κυκλοφορούν πολλές επιλογές, ειδικά για την περίοδο της εγκυμοσύνης) και εφάρμοσε εντατικά και σε καθημερινή βάση από την πρώτη κιόλας μέρα της εγκυμοσύνης.

Το δέρμα σου χρειάζεται ενυδάτωση και ελαστικότητα, οπότε βοήθησέ το από μέσα πίνοντας πολλά υγρά και δώσε βάση σε μια υγιεινή διατροφή.

Οι ραγάδες σε μικρό ή μεγάλο βαθμό είναι σχεδόν αναπόφευκτες, αλλά όσο πιο πολύ ενυδατώνεις τα σημεία που έχουν πρόβλημα (κοιλία, γλουτοί, μπράτσα και εσωτερικό των μηρών συνήθως), τόσο πιο γρήγορα θα εξαλειφούν.

Επειδή το δέρμα σου θα τεντώνεται, ίσως να νοιώθεις κνησμό και μια αίσθηση καψίματος. Ένα κόλπο είναι να βάλεις την ενυδατική σου στο ψυγείο και να βάζεις λίγο κάθε φορά, στα σημεία που σε ενοχλούν ώστε η κρύα αίσθηση να σε ανακουφίσει.

Γυμνάσου… Όσο μπορείς και αντέχεις, χωρίς να πιέζεις τον εαυτό σου στα άκρα, γυμνάσου. Αν κάνειςπιλάτες και γιόγκα, ενημέρωσε το γυμναστή σου, και συνέχισε με πιο ήπιες ασκήσεις για όσο διάστημα στο επιτρέπει η κατάσταση σου ή ακολούθα κάποιο  πρόγραμμα για εγκύους.. Μην τρέχεις, αλλά κάνε ένα περίπατο καθημερινά. Αν είναι καλοκαίρι κολύμπα στη θάλασσα όσο πιο πολύ μπορείς (η  πισίνα είναι καλό να αποφεύγεται για λόγου υγιεινής κυρίως). Η γυμναστική θα βοηθήσει το σώμα σου να αντέξει το «βάρος» της εγκυμοσύνης, αλλά και στο να επανέλθει ταχύτερα μετά από τη γέννα.

Αποτρίχωση

Πλέον οι περισσότερες αποτριχωτικές μέθοδοι είναι αποδεκτές. Ξυραφάκι, κερί, ακόμα και λέιζερ. Η μόνη μέθοδος που απαγορεύεται είναι οι αποτριχωτικές κρέμες. Η επιλογή είναι δική σου και εξαρτάται από εσένα να επιλέξεις ποια μέθοδος σου ταιριάζει.

 

Νύχια

Μαζί με τα μαλλιά σας μπορεί να παρατηρήσεις και μια πιο γρήγορη ανάπτυξη των νυχιών. Μπορείς να συνεχίσεις να κάνεις μανικιούρ και πεντικιούρ καθ’ όλη την διάρκεια της εγκυμοσύνης, αρκεί να βεβαιώνεσαι ότι τα εργαλεία που χρησιμοποιούν είναι αποστειρωμένα (κυρίως τα μεταλλικά).

Κατά την εγκυμοσύνη θα είσαι πιο λαμπερή από ποτέ. Τα κιλά που θα πάρεις, θα χαθούν μετά από λίγο καιρό και ακόμα και αν μείνουν μερικά σημάδια στο σώμα σου, θα είναι για να σου θυμίζουν την πιο όμορφη περίοδο της ζωής σου και τις θυσίες που έκανες για να φέρεις στον κόσμο το μωρό σου. Μη ξεχνάς να συμβουλεύεσαι πάντα το γιατρό σου και κάνε υπομονή, 9 μήνες είναι θα περάσουν!

 

 

Παρόμοια άρθρα που μπορεί να σ’ενδιαφέρουν:


SHARE:

Εβδομαδιαία ενημέρωση απο το maxmag στο email σου

Η ενημέρωση σου, για όλα τα θέματα, επί παντός επιστητού, είναι προτεραιότητα για μας στο MAXMAG. Αυτός είναι κ ο λόγος, για τον οποίο κάθε εβδομάδα οι συντάκτες μας θα επιλέγουν τα 15 σημαντικότερα άρθρα, από όλες τις στήλες του περιοδικού και θα φροντίζουμε να τα λαμβάνεις απευθείας στο email σου. Όλες οι σημαντικές ειδήσεις θα σε περιμένουν να τις ανοίξεις. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι μια εγγραφή στο Newsletter μας. Τι περιμένεις λοιπόν;

Follow Newsweek

Κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας θα λαμβάνετε όλα τα τελευταία νέα που ανεβαίνουν στην ιστοσελίδα του MAXMAG

Λίγα λόγια για τον συντάκτη

Γεια σου! Είμαι η Ελένη και ζω στη Θεσσαλονίκη. Αγαπώ τη μουσική, τα ταξίδια, το θέατρο, τα βιβλία...τη ζωή! Είμαι σχεδιάστρια μόδας, διακοσμήτρια, παθιασμένη με τα ζώα, λίγο τρελή και ισχυρογνώμον!

Αφήστε το σχόλιο σας

Το MAXMAG είναι ένα περιοδικό που μπήκε δυναμικά στο χώρο της διαδικτυακής ενημέρωσης. Κοινό όλων: η αγάπη για την αρθρογραφία, την οποία ο καθένας ξεχωριστά τη συνδέει με το αντικείμενο που γνωρίζει καλά και, συνήθως, έχει σπουδάσει.

Follow Newsweek

Κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας θα λαμβάνετε όλα τα τελευταία νέα που ανεβαίνουν στην ιστοσελίδα του MAXMAG