Athens
24°
heavy intensity rain
Υγρασία: 94%
Άνεμος: 2m/s ΒΔ
Ανώτερη 23 • Κατώτερη 22
Weather from OpenWeatherMap

Τα γλυκά στη διατροφή

γλυκα στη διατροφη

Γλυκό και διατροφή: Δύο λέξεις αταίριαστες κατά πολλούς, καθώς τα γλυκά κρύβουν πολλές θερμίδες. Ωστόσο, υπάρχει τρόπος να εντάξουμε τα γλυκά στη διατροφή μας, ώστε να μην στερούμαστε. Το μυστικό είναι να έχουμε μέτρο. Δεν επιτρέπεται, δηλαδή, ούτε να τρώμε γλυκά σε καθημερινή βάση ούτε όμως και να μην τρώμε καθόλου.

Σύμφωνα με τους διατροφολόγους, το ποσό των υδατανθράκων που πρέπει να παίρνουμε μέσα σε μία ημέρα είναι το 10%  των συνολικών θερμίδων. Επομένως, για να απολαύσουμε το αγαπημένο μας γλυκό θα πρέπει να περιορίσουμε την ποσότητα των υπόλοιπων υδατανθράκων ώστε να βγει η σωστή αναλογία.

Στόχος μίας δίαιτας δεν είναι το να στερηθούμε τις αγαπημένες μας γεύσεις. Αντιθέτως, βασικός στόχος είναι να εξοικειωθούμε με την υγιεινή διατροφή και να μάθουμε να επιλέγουμε σωστά. Ωστόσο, ποια γλυκά επιτρέπονται κατά τη διάρκεια μίας διατροφής;

γλυκά στη διατροφή

Ας δούμε μερικά επιδόρπια με λίγες θερμίδες:

  • Γλυκά που περιέχουν φυσικά γλυκαντικά, όπως η στέβια. Τα γλυκά αυτά έχουν χαμηλό γλυκαντικό δείκτη και καθυστερούν την εμφάνιση της πείνας. Παράλληλα, έχουν ελάχιστες θερμίδες και οι φυτικές τους ίνες μειώνουν την απορρόφηση του λίπους.
  • Γλυκά του κουταλιού: Τα γλυκά του κουταλιού δεν έχουν καθόλου λιπαρά και έχουν ελάχιστες θερμίδες. Υπολογίζεται ότι μία μερίδια γλυκό του κουταλιού έχει 100 με 200 θερμίδες σε αντίθεση με τα υπόλοιπα γλυκά που έχουν τουλάχιστον 600.
  • Μπάρες δημητριακών: Ίσως από τα καλύτερα σνακ στη διάρκεια της ημέρας. Αποτελούνται από δημητριακά, ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα και αποτελούν το κατάλληλο και χορταστικό γλύκισμα μέχρι το επόμενο γεύμα.
  • Γλυκά με κρέμες όπως είναι παραδείγματος χάριν το ρυζόγαλο και η κρέμα καραμελέ. Το ρυζόγαλο συνδυάζει δημητριακά και γαλακτοκομικά προϊόντα, προσφέρει μυϊκή τόνωση και περιέχει 300 θερμίδες. Η κρέμα καραμελέ περιέχει βιταμίνες και κρύβει μόνο 70 θερμίδες.
  • Ζελέ φρούτων: Περιέχει φρουκτόζη και αναπληρώνει τη χαμένη ενέργεια. Περιέχει 150 θερμίδες περίπου.
  • Γλυκά με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη: Περιέχουν διαφορετικά υλικά και έχουν πολύ λιγότερες θερμίδες από τα κανονικά γλυκά, χωρίς να χάνουν από γεύση.

SHARE:

Εβδομαδιαία ενημέρωση απο το maxmag στο email σου

Η ενημέρωση σου, για όλα τα θέματα, επί παντός επιστητού, είναι προτεραιότητα για μας στο MAXMAG. Αυτός είναι κ ο λόγος, για τον οποίο κάθε εβδομάδα οι συντάκτες μας θα επιλέγουν τα 15 σημαντικότερα άρθρα, από όλες τις στήλες του περιοδικού και θα φροντίζουμε να τα λαμβάνεις απευθείας στο email σου. Όλες οι σημαντικές ειδήσεις θα σε περιμένουν να τις ανοίξεις. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι μια εγγραφή στο Newsletter μας. Τι περιμένεις λοιπόν;

Follow Newsweek

Κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας θα λαμβάνετε όλα τα τελευταία νέα που ανεβαίνουν στην ιστοσελίδα του MAXMAG

Λίγα λόγια για τον συντάκτη

Ονομάζομαι Κατερίνα Δροσοπούλου! Είμαι φοιτήτρια του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Λάτρης της καλής μουσικής και των ταξιδιών, δε χάνω ποτέ ευκαιρία να ανακαλύπτω νέα μέρη. Αγαπώ τις ατέλειωτες συζητήσεις με φίλες και δε θα ακούσεις ποτέ όχι από μένα σε κάποια πρόταση για έξοδο. Υπέρμαχη οπαδός της φράσης: «Μέρα χωρίς να χαμογελάς, είναι χαμένη μέρα» E-mail επικοινωνίας: cathrindrosopoulou@gmail.com

Αφήστε το σχόλιο σας

Το MAXMAG είναι ένα περιοδικό που μπήκε δυναμικά στο χώρο της διαδικτυακής ενημέρωσης. Κοινό όλων: η αγάπη για την αρθρογραφία, την οποία ο καθένας ξεχωριστά τη συνδέει με το αντικείμενο που γνωρίζει καλά και, συνήθως, έχει σπουδάσει.

Follow Newsweek

Κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας θα λαμβάνετε όλα τα τελευταία νέα που ανεβαίνουν στην ιστοσελίδα του MAXMAG