Σχολείο και ιώσεις: Πώς δεν θα κολλήσει το παιδί

 "Σχολείο και ιώσεις: Πώς δεν θα κολλήσει το παιδί
Πηγή εικόνας: healthline.com

Τα παιδιά αρρωσταίνουν συχνότερα από τους ενήλικες επειδή το ανοσοποιητικό τους σύστημα δεν είναι τόσο ανεπτυγμένο. Στα σχολεία και τα κέντρα ημερήσιας φροντίδας, βρίσκονται σε στενή επαφή μεταξύ τους, αυξάνοντας τις πιθανότητες ανταλλαγής μικροβίων και λοιμώξεων. Οι γονείς μπορούν να βοηθήσουν στην προστασία των παιδιών με εμβολιασμούς και με την διδασκαλία βασικής καλής υγιεινής.

Καλή υγιεινή χεριών

Πλύνετε τα χέρια σας τακτικά γύρω από τα παιδιά σας, ακόμη και μετά τη χρήση της τουαλέτας, πριν από το φαγητό και όταν είστε εν κινήσει δημόσια. Με αυτόν τον τρόπο, ενισχύετε αυτές τις πρακτικές για τα παιδιά όταν βρίσκονται στο σχολείο ή μακριά από το σπίτι. Διδάξτε τους όχι μόνο την τεχνική, αλλά το χρόνο που χρειάζεται για να καθαρίσετε αποτελεσματικά. Συνήθως λέμε τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα για τα χέρια και δύο λεπτά για το βούρτσισμα των δοντιών.

Αποφυγή παρασίτων και μικροβίων

Διδάξτε στα παιδιά να μην μοιράζονται τα καπέλα, τις περούκες, τις κορδέλες και τους δεσμούς μαλλιών, τις κτένες, τις βούρτσες, τα κασκόλ και άλλα ενδύματα στο σχολείο. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να εξαπλωθούν οι ψείρες της κεφαλής και να αυξηθούν οι πιθανότητές τους να προσβληθούν από μικρόβια.

Για να βοηθήσετε τα παιδιά σας να προστατευθούν από λοιμώξεις,  διδάξτε τους να μην μοιράζονται πράγματα, όπως τα σκεύη φαγητού ή τα ποτήρια.  Να καλύπτουν το στόμα τους όταν βήχουν ή φτερνίζονται και στη συνέχεια να πλένουν τα χέρια τους.

Βοηθήστε το ανοσοποιητικό του σύστημα

Μια ανθυγιεινή διατροφή και ένας ανεπαρκής ύπνος μπορεί επίσης να επηρεάσει το ανοσοποιητικό σύστημα και να μειώσει την αντοχή τους στις ασθένειες. Κανονικά το σώμα μας μπορεί να βοηθήσει στην καταπολέμηση των μικροβίων προτού να αρρωστήσουμε, εντούτοις η παραμονή μέχρι αργά το βράδυ και η κατανάλωση πολλών πρόχειρων φαγητών μπορούν να αποδυναμώσουν το σώμα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η κακή διατροφή και η κούραση μπορεί να αποδυναμώσει το ανοσοποιητικό σύστημα. Για να αποφευχθεί αυτό η κατανάλωση άφθονων φρούτων και λαχανικών βοηθάει στο να αποτρέψει προβλήματα υγείας. Το πόσιμο νερό βοηθά στην αποφυγή της αφυδάτωσης και ο  ύπνος στη διατήρηση της υγείας του παιδιού σας. Τέλος ο ύπνος έχει αποδειχτεί ότι είναι ο χρόνος που χρειάζεται το σώμα να επισκευαστεί και να ανανεωθεί.

Μείνετε στο σπίτι εάν είστε άρρωστοι

Μπορούμε να λάβουμε πολλά μέτρα για την προστασία  των παιδιών από αυτές τις μολύνσεις ώστε να αναπτύξουν το ανοσοποιητικό τους σύστημα και να το κάνουν ισχυρό και ανθεκτικό στην ασθένεια. Ωστόσο, εάν αρρωστήσουν, θυμηθείτε να τα κρατήσετε στο σπίτι μέχρι να παραμείνουν χωρίς συμπτώματα για 24 ώρες. Είναι χαρακτηριστικό όταν ένα παιδί έχει πυρετό, ο  πυρετός είναι ανυψωμένος το βράδυ και χαμηλότερος το πρωί. Έτσι, αν είχαν πυρετό πριν πάνε για ύπνο εκείνο το βράδυ, πιθανότατα θα έπρεπε να μείνουν στο σπίτι την επόμενη μέρα από το σχολείο. Αυτό είναι να μην μολύνει τους άλλους και να διαδώσει την ασθένεια περαιτέρω.

Προτεινόμενα άρθρα: Ανοσοποιητικό σύστημα:Τροφές που συμβάλλουν στην προστασία του


Λίγα λόγια για τον συντάκτη

Σοφία Κονδυλοπούλου

Είμαι η Κονδυλοπούλου Σοφία. Λατρεύω τα ταξίδια, τα γλυκά και ασχολούμαι με πολλά πράγματα γιατί μου αρέσουν οι προκλήσεις.

Εβδομαδιαία ενημέρωση απο το maxmag στο email σου

Η ενημέρωση σου, για όλα τα θέματα, επί παντός επιστητού, είναι προτεραιότητα για μας στο MAXMAG. Αυτός είναι κ ο λόγος, για τον οποίο κάθε εβδομάδα οι συντάκτες μας θα επιλέγουν τα 15 σημαντικότερα άρθρα, από όλες τις στήλες του περιοδικού και θα φροντίζουμε να τα λαμβάνεις απευθείας στο email σου. Όλες οι σημαντικές ειδήσεις θα σε περιμένουν να τις ανοίξεις. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι μια εγγραφή στο Newsletter μας. Τι περιμένεις λοιπόν;