Περπάτημα στην άμμο και καλή κυκλοφορία του αίματος

Περπάτημα στην άμμο
Πηγή εικόνας: kundalini.gr

 Παρότι το καλοκαίρι τελείωσε, οι παραλίες δεν παύουν να αποτελούν ιδανική επιλογή για μια χαλαρωτική βόλτα. Η επίσκεψη στην παραλία ενισχύει την καλή ψυχολογία και παράλληλα την καλή υγεία. Είτε επιλέγετε το κολύμπι, είτε το περπάτημα στην άμμο, σίγουρα βοηθάτε σε μεγάλο βαθμό τον οργανισμό σας. Ας δούμε λοιπόν μερικά πράγματα σχετικά με το περπάτημα στην άμμο και με ποιον τρόπο μας βοηθάει στην κυκλοφορία του αίματος.

Το περπάτημα στην άμμο είναι από τις καλύτερες μορφές άσκησης, διότι γυμνάζει όλο το κορμί και ενισχύει τους μύες. Βέλγοι επιστήμονες υποστηρίζουν πως βοηθάει στην ευεξία του οργανισμού, την αποβολή του άγχους και κυρίως στην καλή κυκλοφορία του αίματος.

Γυμνάζει σώμα και καρδιά

Σε σχέση με το απλό περπάτημα στο δρόμο, για το περπάτημα στην άμμο χρειάζεστε 2.1-2.7 φορές περισσότερη ενέργεια για να πραγματοποιηθεί. Λέγεται πως με το περπάτημα στην άμμο καίγονται 50% περισσότερες θερμίδες, απ’ ότι με το απλό βάδισμα ή το τρέξιμο. Με αυτό τον τρόπο, ενισχύεται η ισορροπία, απορροφούνται οι κραδασμοί και κάνει καλό στις αρθρώσεις. Γυμνάζει όλους τους μύες του σώματος μεταξύ άλλων γλουτούς, γάμπες, πέλματα και αστραγάλους.

Το θαλασσινό νερό που βρίσκεται στην άμμο, είναι άριστος αγωγός ηλεκτρισμού, οπότε τα ελεύθερα ηλεκτρόνια που παράγει στο σώμα βοηθούν στην αντιμετώπιση φλεγμονών. Αυτό συνεπάγεται ταυτόχρονη αραίωση του αίματος με αποτέλεσμα να γίνεται λιγότερο ιξώδες. Έτσι, η κυκλοφορία του αίματος είναι καλύτερη και τα άτομα με καρδιαγγειακές νόσους βοηθούνται αποτελεσματικά.

Λειτουργεί ως απολεπιστικό

Το περπάτημα στην άμμο λειτουργεί ως απολεπιστικό. Διώχνει τα νεκρά κύτταρα του δέρματος και κάνει απαλό μασάζ στα πέλματα, πράγμα που βοηθάει στην καλή κυκλοφορία του αίματος. Επίσης, η άμμος όταν είναι ζεστή βοηθάει στις αρθρώσεις. Μειώνονται οι κραδασμοί και οι πόνοι κατά το βάδισμα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λειτουργεί ως αγχολυτικό και προσφέρει ευεξία

Το περπάτημα στην άμμο λειτουργεί ως φυσικό αγχολυτικό εφόσον, προσδίδει μια αίσθηση ελευθερίας και σύνδεσης με τη φύση. Επίσης, το μασάζ που κάνει στα πέλματα προσφέρει ευεξία στον οργανισμό, ενισχύει την καλή κυκλοφορία του αίματος και απομακρύνει το στρες.

Τακτική και ήπια άσκηση

Η τακτική και ήπια μορφή άσκησης που πραγματοποιείται από το περπάτημα στην άμμο, ενισχύει την υγεία του οργανισμού εφόσον συμβάλει αισθητά στην καλή λειτουργείς του αίματος. Μισή ώρα την ημέρα είναι αρκετή για να φανούν οι αλλαγές καλυτέρευσης στον οργανισμό μας.

Τι πρέπει να προσέξουμε με το περπάτημα στην άμμο;

Παρότι τα οφέλη από το βάδισμα στην άμμο είναι αρκετά, υπάρχουν και κάποιες επιπτώσεις, που εάν δεν τις προσέξουμε θα αποφέρουν αρνητικά αποτελέσματα.

  • Περπάτημα με γυμνό πόδι

Το περπάτημα με γυμνό πόδι στην άμμο θα πρέπει να γίνεται κάτω από ορισμένες προϋποθέσεις. Η παραλία θα πρέπει να ελέγχεται ώστε να μην υπάρχουν αιχμηρά αντικείμενα, γυαλιά, ή οτιδήποτε άλλο μπορεί να μας τραυματίσει.

  • Το περπάτημα πρέπει να γίνεται με μέτρο

Πρέπει να ξεκινήσετε σταδιακά. Τις πρώτες μέρες θα πρέπει να είναι 5-10’ και όσο περνάει ο καιρός να αυξάνεται ο χρόνος αυτού. Με αυτό τον τρόπο, θα αποφεύγονται τραυματισμοί και κακώσεις στα πέλματα, τις γάμπες, τα δάχτυλα και τις αρθρώσεις.

  • Καρδιολογικά, μυοσκελετικά προβλήματα ή διαβήτης

Σε περίπτωση που κάποιος άνθρωπος πάσχει από καρδιολογικά και μυοσκελετικά προβλήματα ή διαβήτη, θα πρέπει να απευθυνθεί σε ειδικό. Το περπάτημα στην άμμο πέρα από τα πολλά οφέλη που έχει, μπορεί να αποβεί μοιραίο. Ο ποδολόγος θα συμβουλεύσει σωστά το άτομο για τον τρόπο που θα πρέπει να περπατάει στην άμμο. Έτσι, θα αποφευχθούν, η έλλειψη ισορροπίας, η μυϊκή καταπόνηση, τα πιασίματα και οι μικροτραυματισμοί.

Κλείνοντας, καλό είναι να τονιστεί στο σημείο αυτό πως το περπάτημα στην άμμο τις μεσημβρινές ώρες θα πρέπει να αποφεύγεται. Κατάλληλες ώρες για βάδισμα είναι από νωρίς το πρωί ως τις 12:00 και από τις 17:00 και μετά, με απαραίτητη την χρήση αντηλιακού.

Πηγές

Περπάτημα στην άμμο. Κάνει καλό στις γάμπες, στα πέλματα, στους αστραγάλους και στους γλουτούς. Μπόνους η απολέπιση – Valueforlife – Ανακτήθηκε από την ηλεκτρονική διεύθυνση:  valueforlife.gr (Τελευταία πρόσβαση 15/9/2020)

Ξυπόλητοι στην άμμο: Δείτε τα πολλαπλά οφέλη – THE BEST – 15/8/2015  – Ανακτήθηκε από την ηλεκτρονική διεύθυνση:  thebest.gr (Τελευταία πρόσβαση 15/9/2020)

Χτίζοντας φυσική κατάσταση στην άμμο – me Frontizo – Ανακτήθηκε από την ηλεκτρονική διεύθυνση:  mefrontizo.gr (Τελευταία πρόσβαση 15/9/2020)

Περπατάμε ξυπόλητοι στην άμμο: Ευεργετική διαδικασία για μυαλό και σώμα – Η τροφή μας το φάρμακο μας – Ανακτήθηκε από την ηλεκτρονική διεύθυνση:  proionta-tis-fisis.gr (Τελευταία πρόσβαση 15/9/2020)

Εύκολοι τρόποι για να βελτιώσετε την κυκλοφορία του αίματος στον οργανισμό σας – Υγεία + Ομορφιά – 29/11/2019 – Ανακτήθηκε από την ηλεκτρονική διεύθυνση:  y-o.gr (Τελευταία πρόσβαση 15/9/2020)


Λίγα λόγια για τον συντάκτη

Ξανθή Κιούση

Είμαι η Ξανθή, μητέρα δύο παιδιών και τελειόφοιτη του πανεπιστημίου Cardiff Metropolitan University, στο τμήμα της Ψυχολογίας και έχω ενα μεταπτυχιακο στο Marketing. Τα τελευταλια χρόνια ασχολούμαι ενεργά με τον χώρο της μόδας και την αρθρογραφία. Έχω εργαστεί στην τηλεόραση και εταιρίες διαφήμισης. Πλέον είμαι μέλος του περιοδικού και σας προσκαλώ όλους να γίνουμε μια όμορφη παρέα που θα ενημερώνεται κάθε εβδομάδα για ότι αφορά στην σωματική ή ψυχική μας υγεία μέσα από τη στήλη «Σώμα και υγεία» . Στόχος μας είναι να κάνουμε τη ζωή μας ευκολότερη και ομορφότερη... άντε ... το όμορφο ταξίδι μας ξεκίνησε....

Εβδομαδιαία ενημέρωση απο το maxmag στο email σου

Η ενημέρωση σου, για όλα τα θέματα, επί παντός επιστητού, είναι προτεραιότητα για μας στο MAXMAG. Αυτός είναι κ ο λόγος, για τον οποίο κάθε εβδομάδα οι συντάκτες μας θα επιλέγουν τα 15 σημαντικότερα άρθρα, από όλες τις στήλες του περιοδικού και θα φροντίζουμε να τα λαμβάνεις απευθείας στο email σου. Όλες οι σημαντικές ειδήσεις θα σε περιμένουν να τις ανοίξεις. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι μια εγγραφή στο Newsletter μας. Τι περιμένεις λοιπόν;