Νηστεύω, από που να πάρω πρωτεΐνη;

SHARE

Πηγή εικόνας: bbcgoodfood.com

Η πρωτεΐνη είναι απαραίτητο συστατικό της διατροφής μας, βοηθάει στην διατήρηση της μυικής μάζας, στην ενίσχυση των μαλλιών, του δέρματος, των νυχιών και βοηθάει στην απώλεια βάρους. Κάποιες φορές όμως δεν μπορούμε να λάβουμε την πρωτεΐνη μέσω του κρέατος, είτε γιατί είμαστε χορτοφάγοι είτε επειδή νηστεύουμε. Σήμερα θα δούμε κάποιες από τις τροφές μπορούμε να πάρουμε αυτό το βασικό συστατικό.

Ηλιόσποροι

Βρίσκονται ανάμεσα στα super foods και φυσικά σε αυτή την λίστα, καθώς 25 γραμμάρια ηλιόσπορων περιέχουν 5 γραμμάρια πρωτεΐνης. Εκτός από αυτό, οι ηλιόσποροι αποτελούν και μία αρκετά οικονομική επιλογή.

Κινόα

Άλλη μία υπερτροφή η οποία δικαίως έχει μπει τον τελευταίο καιρό τόσο δυναμικά στα διατροφικά μας πλάνα. Περιέχει 8 γραμμάρια πρωτεϊνών ανά φλιτζάνι, μαγνήσιο, αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες.

Φακές

Κλασσικό όσπριο στην ελληνική διατροφή και ειδικά στην διατροφή των χορτοφάγων, αφού περιέχει 9 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά 100 γρ. Συνήθως οι φακές συνδυάζονται και με άλλες τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες ώστε να λαμβάνουμε όλα τα απαραίτητα αμινοξέα που χρειαζόμαστε.

Βρώμη

Μία αρκετά συχνή επιλογή για πρωινό και όχι μόνο, καθώς την συναντάμε και σε συνταγές φαγητών (χορτοφαγικά μπιφτέκια πχ) και δικαίως, καθώς στην βρώμη βρίσκουμε 17 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά 100 γραμμάρια.

Ταχίνι

Άλλη μία τροφή που αρκετοί από εμάς καταναλώνουμε καθώς βρίσκεται μέσα στις διατροφικές μας συνήθειες. Το αγαπημένο ταχίνι προσφέρει 8 γραμμάρια πρωτεΐνη ανά δύο κουταλιές της σούπας.

Φασόλια

Είτε είναι τα ρεβίθια, είτε τα μαυρομάτικα, είτε τα κλασσικά άσπρα φασόλια, είναι μία εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης καθώς ένα φλιτζάνι από αυτά μας δίνει 15 γραμμάρια πρωτεΐνης.

Τόφου

Γνωστό κυρίως στους χορτοφάγους και τους vegan, αυτό το “τυρί” από φασόλια καλό θα είναι να προστεθεί στο τραπέζι σας καθώς μισό φλιτζάνι περιέχει περίπου 10 γραμμάρια πρωτεΐνης.

Advertisement

Σπανάκι

Το σπανάκι το γνωρίζουμε όλοι κυρίως για την περιεκτικότητά του σε σίδηρο,όμως μας παρέχει επίσης και ασβέστιο μεταξύ άλλων θρεπτικών συστατικών, ενώ με ένα φλιτζάνι λαμβάνουμε 5 γραμμάρια πρωτεΐνης.

Ξηροί καρποί

Τα αμύγδαλα, τα καρύδια, τα φιστίκια και οι περισσότεροι ξηροί καρποί μας δίνουν πρωτεΐνη , με τα φιστίκια να βρίσκονται πρώτα στη λίστα καθώς περίπου 30 γραμμάρια μας παρέχουν 7 γραμμάρια πρωτεΐνης. Προσέξτε μόνο τις ποσότητες που θα καταναλώσετε, καθώς λόγω των λιπαρών τους είναι πλούσια σε θερμίδες.

Παρόμοια άρθρα που μπορεί να σ’ενδιαφέρουν:

Advertisement

SHARE:

Εβδομαδιαία ενημέρωση απο το maxmag στο email σου

Η ενημέρωση σου, για όλα τα θέματα, επί παντός επιστητού, είναι προτεραιότητα για μας στο MAXMAG. Αυτός είναι κ ο λόγος, για τον οποίο κάθε εβδομάδα οι συντάκτες μας θα επιλέγουν τα 15 σημαντικότερα άρθρα, από όλες τις στήλες του περιοδικού και θα φροντίζουμε να τα λαμβάνεις απευθείας στο email σου. Όλες οι σημαντικές ειδήσεις θα σε περιμένουν να τις ανοίξεις. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι μια εγγραφή στο Newsletter μας. Τι περιμένεις λοιπόν;

Follow Newsweek

Κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας θα λαμβάνετε όλα τα τελευταία νέα που ανεβαίνουν στην ιστοσελίδα του MAXMAG

Advertisement

Λίγα λόγια για τον συντάκτη

Γεννήθηκα στην Αθήνα όπου μένω μέχρι και σήμερα. Ασχολούμαι με την διατροφή και την άσκηση τα τελευταία 10 χρόνια. Αγαπάω τα ταξίδια και το καλό φαγητό.

Το MAXMAG είναι ένα περιοδικό που μπήκε δυναμικά στο χώρο της διαδικτυακής ενημέρωσης. Κοινό όλων: η αγάπη για την αρθρογραφία, την οποία ο καθένας ξεχωριστά τη συνδέει με το αντικείμενο που γνωρίζει καλά και, συνήθως, έχει σπουδάσει.

Follow Newsweek

Κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας θα λαμβάνετε όλα τα τελευταία νέα που ανεβαίνουν στην ιστοσελίδα του MAXMAG