Καταπολεμήστε την κυτταρίτιδα με άσκηση

SHARE

 

κυτταρίτιδα
Πηγή εικόνας : rd.com

Η κυτταρίτιδα είναι ο εχθρός κάθε γυναίκας, καθώς το 80% την εμφανίζει. Η έλλειψη άσκησης και η κακή διατροφή φυσικά επιβαρύνει το πρόβλημα διότι η καθιστική ζωή μπορεί να συμβάλλει στην ανάπτυξη της μέσα από διάφορους μηχανισμούς: μείωση της μυικής μάζας (σαρκοπενία) με αύξηση του λιπώδους ιστού, αύξηση της χαλάρωσης των μυών και των τενόντων, δηλαδή υπάρχει απώλεια μυικού τόνου και μείωση της ενέργειας, συνεπώς και της αποδοτικότητας της μυικής αντλίας, με συνέπεια την επιβράδυνση της φλεβικής επιστροφής και την αύξηση της κατακράτησης. Μαζί θα δούμε πως μπορούμε μέσω της άσκησης να καταπολεμήσουμε την όψη φλοιού πορτοκαλιού στο σώμα μας.

Η φυσική δραστηριότητα

Ο υποτονικός μυικός ιστός επιβαρύνει την όψη της κυτταρίτιδας. Από εδώ προκύπτει η σημασία μιας συνεχούς φυσικής δραστηριότητας, όχι μόνο για την αύξηση της ανάλωσης της ενέργειας και κατά συνέπεια, της καλύτερης καύσης του λίπους. Επίσης βοηθάει στην πρόληψη και τη φροντίδα της κυκλοφορικής συμφόρησης.

Η φυσική άσκηση πρέπει να γίνεται με σύνεση εάν θέλουμε να καταπολεμήσουμε την κυτταρίτιδα. Για να ενεργοποιήσετε τα αποθέματα λίπους του οργανισμού πρέπει να γυμνάζεστε τακτικά, όχι έντονα, και με διαλείμματα. Περίπου 30 λεπτά την ημέρα είναι μια χαρά. Πρέπει να αποφύγετε την καταπόνηση των μυών, καθώς έχει ως αποτέλεσμα την παραγωγή γαλακτικού οξέως στην περιοχή όπου βρίσκονται, με αρνητική επίδραση στην οξυγόνωση των ιστών και στο κυκλοφορικό.

Άσκηση και κυτταρίτιδα

  • Το ποδήλατο κάνει καλό. Το spinning και το step δεν ενδείκνυνται, καθώς είναι πιο έντονες ασκήσεις.
  • Το κολύμπι και η γυμναστική στο νερό είναι ιδανικά αθλήματα εξαιτίας της ελάχιστης αντίστασης που συναντάται στο νερό. Επιπλέον, το νερό οξυγονώνει τους ιστούς και κάνει ωφέλιμο μασάζ στα σημεία όπου παρουσιάζεται η κυτταρίτιδα.
  • Το ίδιο αποτελεσματικοί είναι οι περίπατοι σε ανηφορικό έδαφος, αφού οι μύες δουλεύουν περισσότερο. Και σε αυτήν την περίπτωση είναι σημαντικό να ξεκινήσει κάποιος σταδιακά. Προτού κάνουμε μακρινές διαδρομές σε ανηφορικό έδαφος πρέπει πρώτα να συνηθίσουμε τον οργανισμό μας σε διαδρομές με επίπεδο έδαφος, με γρήγορο βήμα.
  • 15 λεπτά αεροβικής γυμναστικής με γρήγορο ρυθμό ζεσταίνει το σώμα για να κάψει σάκχαρα αλλά καθόλου λίπος. Για να αποβάλλει λίπος και κυτταρίτιδα χρειάζεται να διατηρεί χαμηλή την καρδιακή συχνότητα, το πολύ στους 130 παλμούς το λεπτό. Η φυσική δραστηριότητα πρέπει να επαναλαμβάνεται τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα για 30-40 λεπτά.Διαβάστε επίσης:
    https://www.maxmag.gr/style/kyttaritida/

Παρόμοια άρθρα που μπορεί να σ’ενδιαφέρουν:

Advertisement

SHARE:

Εβδομαδιαία ενημέρωση απο το maxmag στο email σου

Η ενημέρωση σου, για όλα τα θέματα, επί παντός επιστητού, είναι προτεραιότητα για μας στο MAXMAG. Αυτός είναι κ ο λόγος, για τον οποίο κάθε εβδομάδα οι συντάκτες μας θα επιλέγουν τα 15 σημαντικότερα άρθρα, από όλες τις στήλες του περιοδικού και θα φροντίζουμε να τα λαμβάνεις απευθείας στο email σου. Όλες οι σημαντικές ειδήσεις θα σε περιμένουν να τις ανοίξεις. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι μια εγγραφή στο Newsletter μας. Τι περιμένεις λοιπόν;

Follow Newsweek

Κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας θα λαμβάνετε όλα τα τελευταία νέα που ανεβαίνουν στην ιστοσελίδα του MAXMAG

Advertisement

Λίγα λόγια για τον συντάκτη

Γεννήθηκα στην Αθήνα όπου μένω μέχρι και σήμερα. Ασχολούμαι με την διατροφή και την άσκηση τα τελευταία 10 χρόνια. Αγαπάω τα ταξίδια και το καλό φαγητό.

Το MAXMAG είναι ένα περιοδικό που μπήκε δυναμικά στο χώρο της διαδικτυακής ενημέρωσης. Κοινό όλων: η αγάπη για την αρθρογραφία, την οποία ο καθένας ξεχωριστά τη συνδέει με το αντικείμενο που γνωρίζει καλά και, συνήθως, έχει σπουδάσει.

Follow Newsweek

Κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας θα λαμβάνετε όλα τα τελευταία νέα που ανεβαίνουν στην ιστοσελίδα του MAXMAG