Εύκολες ασκήσεις στο σπίτι

Εύκολες ασκήσεις στο σπίτι
Πηγή εικόνας: shape.gr

Οι εύκολες ασκήσεις στο σπίτι αποτελούν έναν από τους ιδανικότερους τρόπους για να περάσεις δημιουργικά τις μέρες της καραντίνας. Η καθολική απαγόρευση δεν μας επιτρέπει πλέον να κινούμαστε, με αποτέλεσμα να αδυνατούμε να επισκευφθούμε το γυμναστήριο ή να προβούμε σε δραστήριότητες που είχαμε. Προκειμένου λοιπόν να μην χάσουμε την φόρμα μας, είναι η κατάλληλη στιγμή να επιλέξουμε ένα πρόγραμμα με εύκολες ασκήσεις στο σπίτι. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, θα θωρακίσουμε την σωματική και ψυχική μας υγεία απέναντι στον Covid-19 και τις σοβαρότατες επιπτώσεις του.

Τι πρέπει να έχω για να ασκηθώ στο σπίτι

Πρώτα από όλα, πρέπει να επιλέξεις τις πιο άνετες φόρμες ή πιτζάμες. Εν συνεχεία, να τακτοποιήσεις τον χώρο που θα γίνει το προσωπικό σου γυμναστήριο στο σπίτι. Επίσης, να επιλέξεις ένα πρόγραμμα ασκήσεων με βάση τις ανάγκες σου και να χρησιμοποιήσεις εάν έχεις, όλα τα απαιτούμενα μέσα (βαράκια, διάδρομο). Η μουσική θα ολοκληρώσει το σκηνικό για την άθληση σου στο σπίτι.

Ποιες ασκήσεις μπορώ να επιλέξω

Αερόβια άσκηση

Η πιο διαδεδομένη άσκηση για το σπίτι αποτελεί η αερόβια. 20 άλματα την ημέρα είναι ιδανικά για να αναπτύξουν το επίπεδο ευεξίας σας. Επίσης, επιλέξτε τις σκάλες αντί του ασανσέρ, όταν έρχεστε ή φεύγετε από το σπίτι. Το ανεβοκατέβασαν ενισχύει τους μύες και τη λειτουργείς των καρδιακών παλμών. Μπορείτε να βρείτε και βίντεο στο youtube, για να ενισχύσετε το πρόγραμμα αερόβιας γυμναστικής στο σπίτι.   

Σταθείτε όρθιοι

Εάν θέλετε παραδείγματος χάριν να κόψετε λαχανικά, επιλέξτε να το κάνετε όρθιοι και όχι καθιστοί. Όταν στεκόμαστε όρθιοι λειτουργούν περισσότεροι μύες και γίνεται καλύτερη κυκλοφορία του αίματος. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να λειτουργεί σωστότερα η καρδιά.

Ελαφριά βάρη

Για τονωμένους  μύες η ιδανική άσκηση είναι τα βάρη. Είτε έχετε βαράκια, είτε όχι, μπορείτε να βρείτε εναλλακτικούς τρόπους στο σπίτι. Γεμάτα μπουκάλια, ή ακόμη και τα παιδιά μπορούν να αποτελέσουν ιδανικό σύμμαχο για γυμναστική με βάρη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κάντε τις βαριές δουλειές του σπιτιού

Ίσως σας ακούγεται περίεργο, αλλά οι βαριές δουλειές στο σπίτι μπορούν να σας αποφέρουν αντίστοιχα αποτελέσματα με το τρέξιμο ή οποιαδήποτε άλλης μορφής άσκηση. Επιλέξτε να τρίψετε τους τοίχους ή να βάψετε το ταβάνι. Αντί να σφουγγαρίσετε το πάτωμα, να το τρίψετε με το χέρι. Επίσης, μπορείτε να σιδερώσετε όλη αυτή τη στιβάδα ρούχα που έχει μαζευτεί. Όλες αυτές οι δραστηριότητες του σπιτιού τονώνουν τους μύες και βοηθούν στην ρύθμιση του καρδιακού παλμού.

Χορός

Μια εξίσου εύκολη και διασκεδαστική άσκηση για το σπίτι είναι ο χορός. Βάλτε στο τέρμα το αγαπημένο σας τραγούδι και αρχίστε να κουνιέστε στο ρυθμό του χωρίς σταματημό. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο σημαντικά οφέλη έχει για τον οργανισμό σας. Γυμνάζει με εξαιρετικό τρόπο το σώμα σας και τονώνει την ψυχική σας υγεία.

Καθίσματα

Άνοιξε τα πόδια στο σημείο των ώμων και λύγισε τα όσο περισσότερο μπορείς. Στη συνέχεια, κάνε ανεβοκατεβάσματα σαν να κάθεσαι σε καρέκλα και σηκώνεσαι. Επανέλαβε για 20 φορές. Η άσκηση αυτή εξασκεί τους γλουτούς, τους τένοντες του ποδιού και τους μυς της πλάτης.

Σανίδα

Τοποθέτησε τα χέρια σου στο έδαφος με τους αγκώνες να βρίσκονται στο ίδιο σημείο με τους ώμους. Σήκωσε τα πόδια από το έδαφος και τέντωσε το κορμί σου. Κράτησε αυτή τη στάση για 1 λεπτό.

Γιόγκα

Τέλος, μια εξαιρετική λύση για εύκολες ασκήσεις στο σπίτι αποτελεί η γιόγκα. Βάλε το στρώμα γυμναστικής στη βεράντα και επιδώσου σε ασκήσεις όπως, ο χαιρετισμός στον ήλιο. Η γιόγκα θα σε βοηθήσει να γυμνάσεις αποτελεσματικά το σώμα σου και να θωρακίσεις την ψυχική σου υγεία.

Πηγές:

https://www.shape.gr/diatrofi-adynatisma/love-your-shape/ls186/askhseis-gia-olo-to-swma-sto-spiti/?amp=1

https://www.pro-activ.com/el-gr/syntages-kai-tips/tips-askisis/10-aples-askiseis-gia-gimnastiki-sto-spiti

https://enallaktikidrasi.com/2019/04/5-aples-askiseis-olo-swma-ginontai-eukola-spiti/

https://www.sigmalive.com/stayin/618021/pente-aples-askiseis-gymnastikis-sto-spiti

Σχετικοί σύνδεσμοι:

Γυμναστική τις ημέρες περιόδου

Γυμναστική στο σπίτι

Η γυμναστική στην ζωή μας

Διακοπές και άσκηση : γυμναστική χωρίς εξοπλισμό

Ανόρθωση γλουτών με ασκήσεις γυμναστικής σε 25 λεπτά!


Λίγα λόγια για τον συντάκτη

Ξανθή Κιούση

Είμαι η Ξανθή, μητέρα δύο παιδιών και τελειόφοιτη του πανεπιστημίου Cardiff Metropolitan University, στο τμήμα της Ψυχολογίας και έχω ενα μεταπτυχιακο στο Marketing. Τα τελευταλια χρόνια ασχολούμαι ενεργά με τον χώρο της μόδας και την αρθρογραφία. Έχω εργαστεί στην τηλεόραση και εταιρίες διαφήμισης. Πλέον είμαι μέλος του περιοδικού και σας προσκαλώ όλους να γίνουμε μια όμορφη παρέα που θα ενημερώνεται κάθε εβδομάδα για ότι αφορά στην σωματική ή ψυχική μας υγεία μέσα από τη στήλη «Σώμα και υγεία» . Στόχος μας είναι να κάνουμε τη ζωή μας ευκολότερη και ομορφότερη... άντε ... το όμορφο ταξίδι μας ξεκίνησε....

Εβδομαδιαία ενημέρωση απο το maxmag στο email σου

Η ενημέρωση σου, για όλα τα θέματα, επί παντός επιστητού, είναι προτεραιότητα για μας στο MAXMAG. Αυτός είναι κ ο λόγος, για τον οποίο κάθε εβδομάδα οι συντάκτες μας θα επιλέγουν τα 15 σημαντικότερα άρθρα, από όλες τις στήλες του περιοδικού και θα φροντίζουμε να τα λαμβάνεις απευθείας στο email σου. Όλες οι σημαντικές ειδήσεις θα σε περιμένουν να τις ανοίξεις. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι μια εγγραφή στο Newsletter μας. Τι περιμένεις λοιπόν;