Εξαφανίστε το λίπος σε 4 λεπτά με Tabata!!

SHARE

tabata

Η μέθοδος Τabata είναι μια μορφή έντονης αερόβιας διαλλειματικής άσκησης, στόχος της οποίας είναι να αυξήσεις κατακόρυφα το μεταβολισμό σου σε διάρκεια 4 λεπτών με έντονη προπόνηση, βάζοντας φωτιά στις θερμίδες και τονώνοντας παράλληλα ολόκληρο το μυικό σου σύστημα.

Η μέθοδος αυτή προήλθε από τον Ιάπωνα ερευνητή Δρ. Izumi Tabata, ο οποίος προσπαθούσε να βρει μια αποτελεσματική ολιγόλεπτη μέθοδο εκγύμνασης που θα μπορούσε να περιορίσει το σωματικό λίπος με θεαματικά αποτελέσματα.

Εκτός του ότι η συγκεκριμένη μέθοδος συμβάλει στην καύση θερμίδων, ενισχύει επίσης την αεροβική ικανότητα καθώς και την μυική ενδυνάμωση. Σκοπός της άσκησης είναι ο συνδυασμός δύο διαφορετικών ασκήσεων με ελάχιστη διαφορά δευτερολέπτων η μία από την άλλη. Πιο συγκεκριμένα, εκτελείς την πρώτη άσκηση μέσα σε 20 δευτερόλεπτα με όσο πιο έντονο ρυθμό μπορείς βγάζοντας όσες περισσότερες επαναλήψεις γίνεται, αφού περάσουν τα 20 δευτερόλεπτα κάνεις ανάπαυση 10 δευτερολέπτων και ύστερα μεταβαίνεις ακριβώς στην επόμενη άσκηση συνεχίζοντας σε έντονο ρυθμό  για ακόμη 20 δευτερόλεπτα μόλις τελειώσεις και τη δεύτερη άσκηση ξανακάνεις ανάπαυση 10 δευτερολέπτων και στη συνέχεια ξεκινάς απ την αρχή ακολουθώντας τον ίδιο χρόνο δευτερολέπτων και  ρυθμό έντασης ωσότου συμπληρώσεις 4 λεπτά. Φαίνεται απλό αλλά δεν είναι καθώς με την ίδια ένταση που θα ξεκινήσεις θα πρέπει να συνεχίσεις όλη την πορεία του τετραλέπτου. Καλό θα είναι να κρατάτε μαζί σας ένα χρονόμετρο ώστε να μπορείτε να υπολογίζεται ακριβώς τα δευτερόλεπτα. Παρακάτω μπορείτε να δείτε δύο ενδεικτικά προγράμματα 2 ασκήσεων που μπορούν να εφαρμοστούν στην μέθοδο Τabata.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 1

ΡΟΚΑΝΙΣΜΑΤΑ:  Εκτελείτε τα κλασσικά ροκανίσματα κοιλιακών γρήγορα και με τη μέγιστη δυνατή ένταση (20sec).

ροκανίσματα

 

Ανάπαυση 10 δευτερολέπτων.

 

ΣΑΝΙΔΑ:  Μένετε σε στάση σανίδας για 20 δευτερόλεπτα.

Advertisement

 

σανίδα

Ανάπαυση 10 δευτερολέπτων

 

Και ξαναξεκινάτε κυκλικά από την αρχή!

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2

ΗΜΙΚΑΘΙΣΜΑΤΑ: Εκτελείτε τα ημικαθίσματα σε έντονο ρυθμό 20 δευτερολέπτων.

imikathisma

 

  Ανάπαυση 10 δευτερολέπτων

 

JUMP SQUAT: Συνεχίζεται με jump squat στον ίδιο ρυθμό για άλλα 20 δευτερόλεπτα.

jump-squat

 

  Ανάπαυση 10 δευτερολέπτων

 

Kαι ξαναξεκινάτε κυκλικά από την αρχή! Κάθε πρόγραμμα ολοκληρώνεται με τη συμπλήρωση 4 λεπτών. Καλή Tabata!

Advertisement

Παρόμοια άρθρα που μπορεί να σ’ενδιαφέρουν:

SHARE:

Εβδομαδιαία ενημέρωση απο το maxmag στο email σου

Η ενημέρωση σου, για όλα τα θέματα, επί παντός επιστητού, είναι προτεραιότητα για μας στο MAXMAG. Αυτός είναι κ ο λόγος, για τον οποίο κάθε εβδομάδα οι συντάκτες μας θα επιλέγουν τα 15 σημαντικότερα άρθρα, από όλες τις στήλες του περιοδικού και θα φροντίζουμε να τα λαμβάνεις απευθείας στο email σου. Όλες οι σημαντικές ειδήσεις θα σε περιμένουν να τις ανοίξεις. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι μια εγγραφή στο Newsletter μας. Τι περιμένεις λοιπόν;

Follow Newsweek

Κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας θα λαμβάνετε όλα τα τελευταία νέα που ανεβαίνουν στην ιστοσελίδα του MAXMAG

Advertisement

Λίγα λόγια για τον συντάκτη

Αν και απόφοιτος τουριστικών το πάθος μου είναι η γυμναστική. Στο σχολείο αν διάβαζα όσο γυμνάζομαι θα είχα περάσει Ιατρική. Έχω παρακολουθήσει πολλά σεμινάρια πάνω στο κομμάτι του fitness. Λατρεύω τα ταξίδια τον κινηματογράφο και τις βόλτες με το σκύλο μου!

Το MAXMAG είναι ένα περιοδικό που μπήκε δυναμικά στο χώρο της διαδικτυακής ενημέρωσης. Κοινό όλων: η αγάπη για την αρθρογραφία, την οποία ο καθένας ξεχωριστά τη συνδέει με το αντικείμενο που γνωρίζει καλά και, συνήθως, έχει σπουδάσει.

Follow Newsweek

Κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας θα λαμβάνετε όλα τα τελευταία νέα που ανεβαίνουν στην ιστοσελίδα του MAXMAG