Τι να προσέξεις στο Χριστουγεννιάτικο τραπέζι

SHARE

Φτάνουν τα Χριστούγεννα και οι προετοιμασίες για το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι έχουν αρχίσει και απασχολούν όλους μας. Οι γιορτές ισοδυναμούν με πολλά φαγητά και πολλά γλυκά που όλοι μας μπαίνουμε σε πειρασμό για να τα φάμε. Όμως το μυστικό είναι να μπορέσεις να είσαι ελεύθερος στις επιλογές σου, να τρως ότι θέλεις αλλά ταυτόχρονα να διατηρείσαι σε φόρμα και να προσέξεις την υγεία σου.

Οι περισσότεροι λόγω διάφορων υποχρεώσεων δεν έχουν πολύ χρόνο για να προετοιμάσουν το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι και έτσι τελευταία στιγμή αγχώνονται και τρέχουν να προλάβουν. Δεν χρειάζεται πανικός.

Αρχικά, ετοίμασε φαγητά που μπορούν να μείνουν μερικές μέρες στο ψυγείο έτσι ώστε να έχεις κάνει μια καλή προετοιμασία. Μάλιστα την προηγούμενη μέρα μπορείς να στολίσεις το τραπέζι και να το έχεις έτοιμο για να κερδίσεις χρόνο.

Πώς θα επιλέξεις τί θα φας και τί θα πιεις

  1. Φρόντισε το μισό πιάτο σου να είναι γεμάτο με λαχανικά. Τα λαχανικά δεν έχουν πολλές θερμίδες και οι φυτικές ίνες που περιέχουν επιφέρουν γρηγορότερα τον κορεσμό.
  2. Προσοχή στο αλκοόλ. Όταν ένα ποτό έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε αλκοόλ θα έχει και πολλές θερμίδες. Για αυτό προτίμησε να πιεις ένα ποτήρι σαμπάνια που έχει μόνο 80 θερμίδες και όχι ένα κοκτέιλ που μπορεί να φτάσει και τις 300 θερμίδες. Επίσης ένα ποτηράκι κόκκινο κρασί θεωρείται ευεργετικό για την πίεση και πόσο μάλλον αναγκαίο σχεδόν καθημερινά.

3.Απέφυγε το πολύ αλάτι το οποίο περιέχει νάτριο. Αντί αυτού προσπάθησε να ανεβάσεις το κάλιο το οποίο περιέχεται σε φρούτα και νερό. Μάλιστα αν καταναλώσεις μεγάλες ποσότητες φρούτων και λαχανικών θα περιοριστεί η επιθυμία για φαγητό.

4.Σύμφωνα με έρευνες πρέπει να τρως ότι ζητάει η καρδιά σου και να μην το στερείς από τον εαυτό σου. Όμως 2-3 κουταλιές από ένα γλυκό αρκούν για να το απολαύσεις. Προτίμησε ένα μελομακάρονο από άλλα γλυκά με πολλά λιπαρά όπως είναι οι πάστες. Το μελομακάρονο περιέχει ελαιόλαδο και μέλι και για αυτό είναι πιο υγιεινή επιλογή.

Advertisement

5.Προσπάθησε να αποφύγεις τα τηγανητά και φαγητά πλούσια σε βούτυρο και κρέμα γάλακτος.

Τέλος, η γαλοπούλα έχει μικρή ποσότητα λίπους και γενικά πρέπει να αποφεύγεται το βούτυρο ή το λάδι κατά το ψήσιμο της. Επίσης, είναι σημαντικό να μην έχει πέτσα και να σερβίρεται χωρίς πανάρισμα καθώς έτσι δεν έχει καθόλου υδατάνθρακες και είναι χαμηλή σε λιπαρά. Όσον αναφορά την γέμιση της γαλοπούλας μην βάλεις πολλά αλλαντικά αλλά πρόσθεσε ρύζι, κάστανα και διάφορους ξηρούς καρπούς.

Advertisement

SHARE:

Εβδομαδιαία ενημέρωση απο το maxmag στο email σου

Η ενημέρωση σου, για όλα τα θέματα, επί παντός επιστητού, είναι προτεραιότητα για μας στο MAXMAG. Αυτός είναι κ ο λόγος, για τον οποίο κάθε εβδομάδα οι συντάκτες μας θα επιλέγουν τα 15 σημαντικότερα άρθρα, από όλες τις στήλες του περιοδικού και θα φροντίζουμε να τα λαμβάνεις απευθείας στο email σου. Όλες οι σημαντικές ειδήσεις θα σε περιμένουν να τις ανοίξεις. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι μια εγγραφή στο Newsletter μας. Τι περιμένεις λοιπόν;

Follow Newsweek

Κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας θα λαμβάνετε όλα τα τελευταία νέα που ανεβαίνουν στην ιστοσελίδα του MAXMAG

Advertisement

Λίγα λόγια για τον συντάκτη

Φοιτήτρια Πολιτικών Μηχανικών . Μου αρέσει να εξερευνώ τον κόσμο του ίντερνετ . Μου αρέσουν επίσης οι ταινίες , η μουσική , τα ταξίδια και οι βόλτες με φίλους.

Το MAXMAG είναι ένα περιοδικό που μπήκε δυναμικά στο χώρο της διαδικτυακής ενημέρωσης. Κοινό όλων: η αγάπη για την αρθρογραφία, την οποία ο καθένας ξεχωριστά τη συνδέει με το αντικείμενο που γνωρίζει καλά και, συνήθως, έχει σπουδάσει.

Follow Newsweek

Κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας θα λαμβάνετε όλα τα τελευταία νέα που ανεβαίνουν στην ιστοσελίδα του MAXMAG