Αβοκάντο: Τα πολύτιμα οφέλη του

SHARE

 

Πηγή εικόνας: in.gr

Η κατανάλωση του αβοκάντο και η προσθήκη του σε σαλάτες και σνακ είναι πλέον συχνή γευστική πρόταση, δημιουργώντας ένα νόστιμο και κυρίως θρεπτικό συνδυασμό.

Θρεπτική αξία

Ανά 100gr, κάποια από τα διατροφικά του στοιχεία είναι τα εξής:

Θερμίδες: 160 kcal

Λιπαρά: 15gr, εκ των οποίων 2,1 gr είναι κορεσμένα

Υδατάνθρακες: 9gr

Φυτικές ίνες: 7gr

Πρωτεΐνη:2gr

Βιταμίνη Α: 146 IU

Βιταμίνη C: 10 mg

Βιταμίνη B6: 0,3 mg

Μαγνήσιο: 29mg

Ασβέστιο: 12mg

Σίδηρος: 0,6 mg

αβοκάντο
Πηγή εικόνας: Iatropedia.gr

Τα οφέλη του αβοκάντο

Ποικίλα είναι τα οφέλη του αβοκάντο και συνδέονται άμεσα με το αίσθημα του κορεσμού, χάρη στις βιταμίνες, τα μέταλλα και τις ίνες που περιέχει. Έτσι, η κατανάλωσή του αποτελεί σύμμαχο στην απώλεια βάρους.

LDL χοληστερίνη

Χάρη στα ωφέλιμα λιπαρά που περιέχει, ελέγχει την κακή (LDL) χοληστερίνη και ρίχνει τα επίπεδά της, καθώς επίσης μειώνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών νοσημάτων.

Περιεκτικότητα σε Κάλιο

Το αβοκάντο περιέχει περισσότερο Κάλιο από τις μπανάνες.
Πηγή εικόνας: clickatlife.gr

Η υψηλή πρόσληψη Καλίου έχει ως αποτέλεσμα την μείωση της αρτηριακής πίεσης, κύριο παράγοντα πρόκλησης καρδιακών επεισοδίων και εμφραγμάτων.

Άμεση απορρόφηση της πρωτεΐνης

Η πρωτεΐνη του αβοκάντο απορροφάται εύκολα από το σώμα, καθώς περιέχει φυτικές ίνες, αποτελώντας την ιδανική εναλλακτική για όσους θέλουν να περιορίσουν την κατανάλωση κρέατος.

Advertisement

Αντιοξειδωτικές ιδιότητες

Οι αντιοξειδωτικές ουσίες που περιέχει, όπως η γλουταθιόνη, επιβραδύνουν την διαδικασία της γήρανσης ενώ οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β  συμβάλλουν στην καταπολέμηση του άγχους. Μάλιστα, το αβοκάντο περιέχει περίπου την τριπλάσια γλουταθιόνη από το σπανάκι και λίγο λιγότερη από τα σπαράγγια. Επιπλέον, περιέχει λουτεΐνη και ζεαξανθίνη, καροτενοειδή που είναι απαραίτητα για την υγεία των ματιών.

Σνακ με αβοκάντο
Πηγή εικόνας: olivemagazine.gr

Το αβοκάντο περιέχει μεγάλο ποσοστό λίπους: Μύθος ή αλήθεια;

Είναι αλήθεια πως το πάνω από το 70% των θερμίδων του αποτελείται από λίπος, σε αντίθεση με άλλα φρούτα. Ωστόσο, είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσουμε πως το λίπος δεν είναι πάντα βλαβερό για την υγεία μας. Σε αυτή την περίπτωση, πρόκειται κυρίως για μονοακόρεστα λιπαρά και συγκεκριμένα το ελαϊκό οξύ που συναντάται και στο ελαιόλαδο.

Αποτέλεσμα εικόνας για αβοκάντο υπερτροφή
Πηγή εικόνας: ThessNews.gr

Το αβοκάντο λοιπόν δεν χαρακτηρίζεται άδικα από πολλούς υπερτροφή, αφού δεν είναι λίγα τα πολύτιμα οφέλη που μας προσφέρει η κατανάλωσή του. Μην παραλείψετε να το προσθέσετε και εσείς στα πιάτα σας. Τρεις νόστιμοι τρόποι είναι οι εξής:

  • Avocado τοστ

Είναι απλό. Φρυγανίστε μία φέτα ψωμί του τοστ και αλείψτε τη με πολτό του αβοκάντο. Έπειτα προσθέστε λίγη τομάτα, λάδι και σκόρδο.  Μία άλλη ιδέα είναι να προσθέσετε αυγό.

αβοκάντο toast
Πηγή εικόνας: Pinterest
  • Πίτσα

Δοκιμάστε να προσθέσετε αβοκάντο στη σπιτική σας πίτσα και η γευστική διαφορά θα είναι εμφανής.

Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε την εκδοχή πίτσας με καραμελωμένα κρεμμύδια. Αρκεί να τα τηγανίσετε με λίγο ελαιόλαδο, χαμηλώνοντας σταδιακά τη φωτιά.

Αποτέλεσμα εικόνας για πιτσα με αβοκάντο
Πηγή εικόνας: Madame Figaro

 

Advertisement
  • Γεμιστά

Μπορείτε να γεμίσετε τα avocado σας με κοτοσαλάτα ή άλλη σαλάτα της επιλογής σας. Μάλιστα, αυτή η πρόταση μπορεί να θεωρηθεί και ως πλήρες γεύμα.

Σχετική εικόνα

Παρόμοια άρθρα που μπορεί να σ’ενδιαφέρουν:

Advertisement

SHARE:

Εβδομαδιαία ενημέρωση απο το maxmag στο email σου

Η ενημέρωση σου, για όλα τα θέματα, επί παντός επιστητού, είναι προτεραιότητα για μας στο MAXMAG. Αυτός είναι κ ο λόγος, για τον οποίο κάθε εβδομάδα οι συντάκτες μας θα επιλέγουν τα 15 σημαντικότερα άρθρα, από όλες τις στήλες του περιοδικού και θα φροντίζουμε να τα λαμβάνεις απευθείας στο email σου. Όλες οι σημαντικές ειδήσεις θα σε περιμένουν να τις ανοίξεις. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι μια εγγραφή στο Newsletter μας. Τι περιμένεις λοιπόν;

Follow Newsweek

Κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας θα λαμβάνετε όλα τα τελευταία νέα που ανεβαίνουν στην ιστοσελίδα του MAXMAG

Advertisement

Λίγα λόγια για τον συντάκτη

Χαλουλάκου Σταυρούλα: Φοιτήτρια Διατροφής και Διαιτολογίας στην Κρήτη με αγάπη για τα ταξίδια και τις ξένες γλώσσες.

Το MAXMAG είναι ένα περιοδικό που μπήκε δυναμικά στο χώρο της διαδικτυακής ενημέρωσης. Κοινό όλων: η αγάπη για την αρθρογραφία, την οποία ο καθένας ξεχωριστά τη συνδέει με το αντικείμενο που γνωρίζει καλά και, συνήθως, έχει σπουδάσει.

Follow Newsweek

Κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας θα λαμβάνετε όλα τα τελευταία νέα που ανεβαίνουν στην ιστοσελίδα του MAXMAG