7 βότανα ασπίδες προστασίας κατά του άγχους και της αϋπνίας

 

βότανα

Το άγχος είναι μία κατάσταση που οι περισσότεροι βιώνουν καθημερινά και συνδέεται με συμπτώματα όπως είναι η αϋπνία, η αγωνία και η έντονη ανησυχία. Αυτά όμως είναι μόνο μερικά από τα αποτελέσματα του άγχους, από το οποίο πρέπει οπωσδήποτε να απαλλαγούμε, καθώς αυτό  μπορεί να οδηγήσει στην εμφάνιση σοβαρότερων προβλημάτων. Στην προσπάθεια μας να απαλλαγούμε από το άσχημο αυτό συναίσθημα εκτός από τις κλασσικές μεθόδους (χαλαρωτικές ασκήσεις) , μπορούμε να έχουμε ένα ακόμα πολύ σημαντικό όπλο: τα χαλαρωτικά βότανα!

Ας δούμε κάποια βότανα που μπορούν να μας χαλαρώσουν και να μας βοηθήσουν να κοιμηθούμε πιο εύκολα:

 

  • Μελισσόχορτο: Το μελισσόχορτο έχει χρησιμοποιηθεί στο Μεσαίωνα ως αντικαταθλιπτικό. Βοηθά στην καταπολέμηση του άγχους, στη χαλάρωση και στην αντιμετώπιση προβλημάτων ύπνου. Είναι ένα από τα πιο αρωματικά φαρμακευτικά φυτά, καθώς έχει άρωμα μέντας και λεμονιού. Είναι πολύ δραστικό βότανο. Μισή κουταλιά ισοδυναμεί με ένα ρόφημα μεγάλης κούπας.
  • Λυκίσκος: Το βότανο αυτό είναι θαυματουργό σε περιπτώσεις έντονου στρες, αλλά και σε καταστάσεις αϋπνίας. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να φτιάξετε απλά ένα ρόφημα με ένα κουταλάκι του γλυκού και χλιαρό νερό.
  • Κάβα κάβα: Το βότανο φημίζεται για τις μυοχαλαρωτικές του επιδράσεις, είναι αναλγητικό και έχει αντισηπτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Μάλιστα, είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό σε λοιμώξεις του ουροποιητικού. Φύεται στα νησιά του Ειρηνικού.
  • Σκουτελλάρια: Και όμως το φυτό αυτό δεν είναι μόνο διακοσμητικό αλλά έχει και ηρεμιστική δράση και στηρίζει το νευρικό σύστημα. Είναι μυοχαλαρωτικό και βοηθά στην αντιμετώπιση του στρες και της αϋπνίας, ενώ ενδείκνυται και για την αντιμετώπιση των πονοκεφάλων.
  • Πάσιον φλάουερ: Το λουλούδι αυτό χρησιμοποιήθηκε πρώτη φορά το 1800 από τους γιατρούς στη Βόρεια Αμερική για την αντιμετώπιση του άγχους και της αϋπνίας. Ωστόσο, πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στη χρήση του γιατί μπορεί να προκαλέσει υπνηλία και ζάλη.
  • Βαλσαμόχορτο: Είναι από τα πιο δημοφιλή φαρμακευτικά βότανα. Χρησιμοποιείται σε περιπτώσεις ήπιας κατάθλιψης και για την καταπολέμηση των πόνων περιόδου.
  • Βαλεριάνα: Είναι από τα πιο ευρέως χρησιμοποιούμενα ηρεμιστικά στην Ευρώπη. Η χρήση του ενδείκνυται για περιπτώσεις άγχους και στο παρελθόν για περιπτώσεις επιληψίας.
Διαβάστε επίσης  Κολπική μαρμαρυγή: Πώς σχετίζεται με την διατροφή
Advertisements
Ad 14

Ονομάζομαι Κατερίνα Δροσοπούλου! Είμαι φοιτήτρια του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Λάτρης της καλής μουσικής και των ταξιδιών, δε χάνω ποτέ ευκαιρία να ανακαλύπτω νέα μέρη. Αγαπώ τις ατέλειωτες συζητήσεις με φίλες και δε θα ακούσεις ποτέ όχι από μένα σε κάποια πρόταση για έξοδο.
Υπέρμαχη οπαδός της φράσης: «Μέρα χωρίς να χαμογελάς, είναι χαμένη μέρα»
E-mail επικοινωνίας: cathrindrosopoulou@gmail.com

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Πηγή: https://www.npr.org/sections/thetwo-way/2016/04/04/472963182/rare-film-emerges-of-double-agent-kim-philby-speaking-after-defection

Κιμ Φίλμπυ: Which side are you on?

 Ο Κιμ Φίλμπυ, ένα όνομα που σημάδεψε την ιστορία του
Ανέβα στα βουνά να το φωνάξεις

“Ανέβα στο βουνό να το φωνάξεις” μας προτρέπει ο James Baldwin

Το μυθιστόρημα “Ανέβα στο βουνό να το φωνάξεις” είναι το