Κατάθλιψη : αντιμετωπίστε την με άσκηση

SHARE

Η κατάθλιψη είναι μια πολύ διαδεδομένη ασθένεια η οποία επηρεάζει μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού. Στις μέρες μας υπάρχουν πολλοί που δεν γνωρίζουν πολλά για αυτή την ασθένεια. Κατάθλιψη έχει κάποιος όταν βρίσκεται σε μια κατάσταση θλίψης ή μελαγχολίας. Υπάρχουν διάφορες μορφές της και είναι μια από τις πιο διαδεδομένες ασθένειες καθώς εκατομμύρια άτομα την έχουν αντιμετωπίσει. Η κατάθλιψη οφείλεται σε πολλούς λόγους και έχει να κάνει με τους ψυχολογικούς ή βιολογικούς παράγοντες που επηρεάζουν τοn κάθε άνθρωπο.

Συμπτώματα της κατάθλιψης

Ο καθένας βιώνει διαφορετικά την κατάθλιψη. Για αυτό τα συμπτώματα δεν είναι ίδια για όλους και συμβαίνουν σε διαφορετικό βαθμό στον καθένα. Μερικές ενδείξεις είναι όταν κάποιος:

Δεν έχει καθόλου διάθεση και πιστεύει ότι δεν είναι χρήσιμος σε τίποτα.

Αισθάνεται ενοχές για πράγματα που έχει ή δεν έχει κάνει.

Δεν μπορεί να κοιμηθεί πολλές μέρες.

Δεν μπορεί να συγκεντρωθεί πολύ εύκολα.

κατάθλιψη
Πηγή psyxiatros.gr

Αντιμετώπιση της κατάθλιψης με άσκηση

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να αντιμετωπίσει κανείς την κατάθλιψη αλλά ως πρώτο βήμα πρέπει να επισκεφθεί έναν ειδικό. Συγκεκριμένα, ένας τρόπος να καταπολεμηθεί η κατάθλιψη είναι με την άσκηση. Η άσκηση είναι ένας φυσικός τρόπος που δεν επιβαρύνει καθόλου την υγεία. Η άσκηση έχει τόσο σωματικά οφέλη αλλά και ψυχολογικά.

Υπάρχουν ειδικές ομάδες, που μπορεί κάποιος να πάρει μέρος, οι οποίες καταπολεμούν την κατάθλιψη με την άσκηση. Εκεί υπάρχουν και άλλα άτομα που έχουν την ίδια πάθηση και αυτό είναι πολύ σημαντικό διότι όλοι θα έχουν την ίδια αντιμετώπιση. Έτσι, τα άτομα θα νιώσουν πιο οικεία και ευχάριστα και θα αρχίσουν να μιλάνε και να επικοινωνούν με τους άλλους. Αυτό θα τους δώσει ενθάρρυνση και αυτοπεποίθηση έτσι ώστε να πηγαίνουν με διάθεση στο μάθημα.

Advertisement
κατάθλιψη
Πηγή logodiatrofis.gr

Επίσης, μεγάλο ρόλο παίζουν και οι συνθήκες που γίνονται οι ασκήσεις αλλά και το είδος των ασκήσεων. Όταν αναφερόμαστε στην άσκηση δεν εννοούμε πάντα την βελτίωση της μυϊκής μάζας και την μείωση του βάρους. Όταν οι δραστηριότητες είναι χαλαρές, εύκολες και δεν κουράζονται ιδιαίτερα για να τις κάνουν, τότε οι ίδιοι θα αισθάνονται δυνατοί και ότι τα καταφέρνουν. Σημασία δεν έχει η ένταση της άσκησης αλλά να επαναλαμβάνεται η άσκηση όσο τον δυνατόν περισσότερο. Η συνεχόμενη φυσική δραστηριότητα μειώνει την εμφάνιση της κατάθλιψης.

Μέσω της άσκησης τα άτομα θα αποκτήσουν αυτοεκτίμηση, θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής τους και ως συνέπεια θα απαλλαγούν από την κατάθλιψη. Έτσι, προσπαθώντας ο καθένας να αξιοποιήσει τον ελεύθερο χρόνο του και να ασκηθεί θα μειωθεί το άγχος του και ταυτόχρονα να νιώθει αυτοπεποίθηση.

Παρόμοια άρθρα που μπορεί να σ’ενδιαφέρουν:

Advertisement

SHARE:

Εβδομαδιαία ενημέρωση απο το maxmag στο email σου

Η ενημέρωση σου, για όλα τα θέματα, επί παντός επιστητού, είναι προτεραιότητα για μας στο MAXMAG. Αυτός είναι κ ο λόγος, για τον οποίο κάθε εβδομάδα οι συντάκτες μας θα επιλέγουν τα 15 σημαντικότερα άρθρα, από όλες τις στήλες του περιοδικού και θα φροντίζουμε να τα λαμβάνεις απευθείας στο email σου. Όλες οι σημαντικές ειδήσεις θα σε περιμένουν να τις ανοίξεις. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι μια εγγραφή στο Newsletter μας. Τι περιμένεις λοιπόν;

Follow Newsweek

Κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας θα λαμβάνετε όλα τα τελευταία νέα που ανεβαίνουν στην ιστοσελίδα του MAXMAG

Advertisement

Λίγα λόγια για τον συντάκτη

Φοιτήτρια Πολιτικών Μηχανικών . Μου αρέσει να εξερευνώ τον κόσμο του ίντερνετ . Μου αρέσουν επίσης οι ταινίες , η μουσική , τα ταξίδια και οι βόλτες με φίλους.

Το MAXMAG είναι ένα περιοδικό που μπήκε δυναμικά στο χώρο της διαδικτυακής ενημέρωσης. Κοινό όλων: η αγάπη για την αρθρογραφία, την οποία ο καθένας ξεχωριστά τη συνδέει με το αντικείμενο που γνωρίζει καλά και, συνήθως, έχει σπουδάσει.

Follow Newsweek

Κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας θα λαμβάνετε όλα τα τελευταία νέα που ανεβαίνουν στην ιστοσελίδα του MAXMAG