Athens
22°
overcast clouds
Υγρασία: 93%
Άνεμος: 4m/s ΝΑ
Ανώτερη 22 • Κατώτερη 22
Weather from OpenWeatherMap

Ασκήσεις για παθήσεις της Σπονδυλικής Στήλης

Ένα μεγάλο πρόβλημα στις μέρες μας που εμποδίζει πολλούς ανθρώπους να είναι λειτουργικοί στην καθημερινότητα είναι ο πόνος στην Σπονδυλική Στήλη. Πίσω από αυτό τον πόνο που συνήθως εντοπίζεται στην οσφύ, για αυτό και ονομάζεται οσφυαλγία, κρύβονται πολλές παθήσεις όπως είναι η κήλη μεσοσπονδύλιου δίσκου, η σκολίωση, η κύφωση, το αυχενικό σύνδρομο, το ραιβόκρανο, ακόμη και η πλατυποδία.

Βασική προυπόθεση για ένα δυνατό και υγιές οργανισμό και μία Σ.Σ που δεν καταπονείται είναι το καλό μυϊκό σύστημα, η απουσία ανισοσκελιών στο σώμα και η σωστή στάση του σώματος. Για την υλοποίηση όμως όλως αυτών των προυποθέσεων χρειάζονται ειδικές Aσκήσεις για παθήσεις της Σπονδυλικής Στήλης καθώς και καθημερινή γυμναστική και ενδυνάμωση του μυϊκού συστήματος.

Πιο κάτω είναι ενα ενδεικτικό πρόγραμμα με ασκήσεις και διατάσεις  για την Σκολίωση απο το American Academy of Orthopeadic Surgeons, που όμως μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για άλλες παθήσεις της Σπονδυλικής Στήλης:

Αρχικό Στάδιο

Αντλία ποδοκνημικής(πάνω-κάτω την πτέρνα)

Ολίσθηση πτέρνας

Συσπάσεις κοιλιακών

Ανώψωση ευθυασμένου σκέλους

Βαθύ κάθισμα στον τοίχο

Ανυψώσεις πτέρνας μπροστά σε τοίχο

Ενδιάμεσο στάδιο

Κάμψη γόνατος στον Θώρακα

Αυτοδιάταση οπίσθιων μηριαίων

Διάταση μυών Σπονδυλικής Στήλης

Κάθισμα σε μπάλα απο θέση μερικής φόρτισης

Μπάλα ανάμεσα σε οσφύ και τοίχο(βαθύ κάθισμα)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σταθεροποίηση οσφυικής μοίρας πάνω σε μπάλα

Τελικό στάδιο

Διάταση καμπτήρων

Διάταση απιοειδούς

Μπρόμυτα βάδιση σε μπάλα(ή ελαφριά Push ups)

Επίσης δύο πολύ καλές ασκήσεις για ενδυνάμωση των μυών γύρω απο την Σ.Σ είναι :

1)Περπάτημα με τα χέρια σαν να θέλει κάποιος να φτάσει κάτι(εναλλάξ κίνηση χεριών)

2)Περμάτημα με τα πόδια σαν να θέλει κάποιος να φτάσει κάτι ή να κλωτσήσει κάτι(εναλλάξ κίνηση ποδιών)

Αυτές οι δύο ασκήσεις μπορούν να γινούν και ανάσκελα και μπρόμυτα.

Άλλα είδη γυμναστικής που μπορούν να βοηθήσουν είναι :

1)Το κολύμπι

2)Το μονόζυγο

3)Το yoga

4)Το pilates

5)Αερόβια γυμναστική όπως είναι το τρέξιμο και το περπάτημα.

6)Αναερόβια γυμναστική(κοιλιακοί,ραχιαίοι,κάμψεις)

Βιβλιογραφία:

American Academy of Orthopeadic Surgeons

 

Παρόμοια άρθρα που μπορεί να σ’ενδιαφέρουν:


SHARE:

Εβδομαδιαία ενημέρωση απο το maxmag στο email σου

Η ενημέρωση σου, για όλα τα θέματα, επί παντός επιστητού, είναι προτεραιότητα για μας στο MAXMAG. Αυτός είναι κ ο λόγος, για τον οποίο κάθε εβδομάδα οι συντάκτες μας θα επιλέγουν τα 15 σημαντικότερα άρθρα, από όλες τις στήλες του περιοδικού και θα φροντίζουμε να τα λαμβάνεις απευθείας στο email σου. Όλες οι σημαντικές ειδήσεις θα σε περιμένουν να τις ανοίξεις. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι μια εγγραφή στο Newsletter μας. Τι περιμένεις λοιπόν;

Follow Newsweek

Κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας θα λαμβάνετε όλα τα τελευταία νέα που ανεβαίνουν στην ιστοσελίδα του MAXMAG

Λίγα λόγια για τον συντάκτη

Είμαι τελειόφοιτος στο ΤΕΙ Φυσικοθεραπείας Αθηνων. Παράλληλα με τις σπουδές μου ανακάλυψα πολλά πράγματα που με ενδιέφεραν όπως είναι η μουσική,η ανάγνωση βιβλίων κυρίως Ψυχολογίας και Φιλοσοφίας. Ήθελα πάντα να βοηθάω κόσμο αλλά για να βοηθήσεις κάποιον πρώτα πρέπει να βοηθήσεις τον εαυτο σου. Έτσι αγαπημένο μου απόφθεγμα είναι: Όποιος κοιτάζει προς τα έξω ονειρεύεται.Όποιος κοιτάζει μέσα του ξυπνάει. Καρλ Γιούγκ

Αφήστε το σχόλιο σας

Το MAXMAG είναι ένα περιοδικό που μπήκε δυναμικά στο χώρο της διαδικτυακής ενημέρωσης. Κοινό όλων: η αγάπη για την αρθρογραφία, την οποία ο καθένας ξεχωριστά τη συνδέει με το αντικείμενο που γνωρίζει καλά και, συνήθως, έχει σπουδάσει.

Follow Newsweek

Κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας θα λαμβάνετε όλα τα τελευταία νέα που ανεβαίνουν στην ιστοσελίδα του MAXMAG