Ισραήλ: «Σε ένα χρόνο θα έχουμε βρει τη θεραπεία καρκίνου»!

Το Άγιο Δισκοπότηρο στον τομέα της Ιατρικής ισχυρίζονται ότι θα έχουνε μέσα σε ένα χρόνο Ισραηλινοί επιστήμονες. Σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα, φαρμακευτική εταιρεία από το Ισραήλ υποστηρίζει ότι σχεδόν βρήκε την καταλληλότερη θεραπεία για τον καρκίνο. Ισχυρίζονται ότι τα αποτελέσματά τους είναι επιτυχή και επαναλαμβανόμενα. Επιπλέον η νέα θεραπεία θα έχει πολύ μικρότερο κόστος σε σχέση με τις σημερινές θεραπείες και θα έχει πολύ μικρές έως μηδαμινές επιπτώσεις στα υγιή κύτταρα.

Επιστήμονες από το Ισραήλ αναπτύσσουν τη θεραπεία  MuTaTo

Η εταιρεία Accelerated Evolution Biotechnologies Ltd. (AEBi) ιδρύθηκε το 2000 στο Ισραήλ. Έκτοτε έχει κατοχυρώσει διάφορες πατέντες και πρόσφατα οι εργαζόμενοι επιστήμονές της ανακοίνωσαν την περιβόητη θεραπεία MuTaTo: multi-target toxin. Πρόκειται για μια μέθοδο όπου συγκεκριμένα πεπτίδια και ισχυρές τοξίνες στοχεύουν αποκλειστικά και ταυτόχρονα καρκινικά κύτταρα. Τα πεπτίδια είναι ιδιαίτερα μικρά αποτελούμενα από μόλις 12 αμινοξέα. Σύμφωνα με τα αντίστοιχα πειράματα σε ποντίκια η μέθοδος φαίνεται αρκετά επιτυχής.

Ισραήλ
Πηγή εικόνας (αρχείου): https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/11/590x/Lung-cancer-symptoms-Scientists-have-made-a-big-step-towards-making-an-exciting-treatment-possible-818847.jpg

Για την εφαρμογή της θεραπείας πρέπει να γίνει βιοψία και να χρησιμοποιηθούν ειδικά πεπτίδια για την κάθε περίπτωση. Έτσι πρόκειται για μια εξατομικευμένη θεραπεία, διαφορετική για το κάθε είδος καρκίνου και διαφορετική για τον κάθε ασθενή. Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειωθεί, ότι τα τελευταία χρόνια γίνονται πολλές έρευνες εξατομικευμένων θεραπειών-που φαίνονται αρκετά επιτυχείς.

Η ανευθυνότητα μιας τέτοιας δήλωσης;

Η αλήθεια είναι πως γίνονται ολοένα και περισσότερες έρευνες στον τομέα της θεραπείας του καρκίνου. Η δήλωση όμως πως σε ένα χρόνο θα πραγματοποιηθεί η ίαση μιας τόσο πολύπλοκης ασθένειας είναι αρκετά «περίεργη». Έτσι, πολλοί επιστήμονες στάθηκαν «απέναντι» στην εταιρεία από το Ισραήλ χαρακτηρίζοντας τη δήλωση ανεύθυνη. Θα ήταν πράγματι ευτυχές να κατορθώσουν σε ένα χρόνο την απόλυτη και επιτυχή ίαση του καρκίνου, αλλά υπάρχουν αρκετά θολά σημεία.

• Οι Ισραηλινοί επιστήμονες δεν έχουν δημοσιεύσει σε κάποιο επιστημονικό περιοδικό τα αποτελέσματά τους
  • Τα πειράματα που έκαναν πραγματοποιήθηκαν σε ποντίκια και όχι σε ανθρώπους
  • Είναι αρκετά αβέβαιο να υπάρχει μια και μόνο θεραπεία για όλους τους διαφορετικούς τύπους καρκίνου

Το επόμενο βήμα των Ισραηλινών επιστημόνων είναι η εφαρμογή της θεραπείας σε ανθρώπους, δηλαδή οι λεγόμενες κλινικές δοκιμές. Μακάρι να κατορθώσουν σε ένα χρόνο να πιστοποιήσουν την εγκυρότητα της θεραπείας αυτής, παρά τις όποιες αμφιβολίες…

Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη και είμαι απόφοιτη του τμήματος Φυσικής,του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.Η περιέργεια μου για κάθε τι καινοτόμο στο χώρο της Επιστήμης και της Τεχνολογίας με ώθησε σε μεταπτυχιακές σπουδές στον ίδιο τομέα αλλά και στην αρθρογραφία,με την οποία ασχολούμαι τα τελευταία χρόνια.