Τζίμης Πανούσης : Ένας ταπεινός υπηρέτης του κοινού του !

 Καλώς ή κακώς ο άνθρωπος έχει το χαρακτηριστικό να εκτιμά κάποιον ή κάτι όταν το χάνει, αυτό συμβαίνει σε πολλές περιπτώσεις, όταν όμως κάποιος του καλλιτεχνικού  κόσμου φεύγει από την ζωή το φαινόμενο αυτό εντείνεται. Αυτό συνέβη και για έναν από τους πιο αμφιλεγόμενους Έλληνες καλλιτέχνες,τον Τζίμη Πανούση, οποίος το Σάββατο στις 13 Ιανουαρίου 2018 άφησε την τελευταία του πνοή μετά από ένα ακόμη καρδιακό επεισόδιο, το οποίο όμως δεν μπόρεσε να νικήσει.

Πανούση

 Ο Πανούσης δραστηριοποιήθηκε την δεκαετία του 70 με την ίδρυση του συγκροτήματος «Μουσικές Ταξιαρχίες». Ήταν υπεύθυνος για τα φωνητικά, την μουσική και τους στίχους των τραγουδιών, έγιναν ευρέως γνωστοί αφού κυκλοφόρησαν παράνομα μια κασέτα με τίτλο Disco Tsoutsouni. Ο ίδιος αργότερα ακολούθησε σόλο καριέρα, κάνοντας και σατιρικές παραστάσεις, αλλά συνεχίζοντας να κυκλοφορεί δίσκους με σατιρικά τραγούδια. Κάποιοι από τους δίσκους του ήταν «Χημεία και Τέρατα», «Δουλειές του Κεφαλιού / The Greatest Kitsch Live!» ,«Vivere Pericolosamente», «Με Λένε Πόπη», «Δείγμα Δωρεάν», «Της Πατρίδας μου η Σημαία». Έκτος από την μουσική μεγάλη του αγάπη του ήταν το ραδιόφωνο, αφού ήταν παραγωγός για πολλά χρόνια αλλάζοντας πολλούς ραδιοφωνικούς σταθμούς. Επίσης έκανε και ένα μικρό πέρασμα από τον κινηματογράφο, πρωταγωνιστώντας στην ταινία «Ο Δράκουλας των Εξαρχείων», όπως επίσης έκανε κάποιες guest εμφανίσεις και σε κάποιες άλλες, όπως «Safe sex και «Προστάτης Οικογενείας.

Αυτό όμως που έκανε τον Πανούση να ξεχωρίσει και να δημιουργήσει πόλωση στο κοινό ήταν το ιδιόμορφο και εκκεντρικό στυλ του που βρήκε πολλούς πολέμιους. Βασικό χαρακτηριστικό του ήταν οι έντονες βωμολοχίες του, αλλά και μια ιδιαίτερη ματιά απέναντι στην κοινωνία,την πολιτική αλλά και την τέχνη.Έκανε καθαρόαιμη σάτιρα χωρίς να προσβάλλει και είχε ως αλάνθαστο κριτή του το κοινό του το οποίο τον ακολουθούσε πιστά πολλές δεκαετίες.Στον αντίποδα όμως υπήρχε και εκείνη η μερίδα του κόσμου αλλά και της πολιτείας που αδυνατούσε να καταλάβει την ιδιαιτερότητα του και τον κατηγορούσε συχνά για ασέβεια και τον οδηγούσε στα δικαστήρια.Ο ίδιος όμως απτόητος συνέχιζε να γράφει με τον ίδιο τρόπο χωρίς να φοβάται τίποτα και κανέναν.

Διαβάστε επίσης  Ep.03 - Τα πιο αγαπημένα soundtracks σειρών
Advertisements
Ad 14

Ένα βασικό χαρακτηριστικό του Πανούση βλέποντας και ακούγοντας συνεντεύξεις του ήταν το γεγονός ότι ο εκάστοτε θεατής δυσκολευόταν να ξεχωρίσει πότε αστειευόταν και πότε μιλούσε σοβαρά. Ίσως και ο ίδιος αυτό θα ήθελε να επιτύχει να μπερδεύει το κοινό και να το έχει σε μια συνεχή εγρήγορση για το επόμενο αστείο. Ο Πανούσης αποτελούσε μια κατηγορία από μόνος του στην ελληνική μουσική και σατιρική σκηνή, ήταν πιστός υπηρέτης του κοινού και πίστευε ότι η σάτιρα έχει στενά όρια τα οποία τα επιβάλλει και πάλι ο κόσμος. Για το τέλος παραθέτω δυο από τα πιο γνωστά του τραγούδια, τα οποία παρόλο που γράφτηκαν αρκετά χρόνια πριν έχουν βάρος και στην σημερινή εποχή, αφού ουσιαστικά πολλά πράγματα έχουν μείνει ίδια.

Γεία σας.
Ονομάζομαι Κάλλια λατρεύω να ακούω και να ψάχνω για μουσική και σινεμά φοιτώντας στο τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ λατρεύω να γράφω κείμενα.Μένω στην Αθήνα αλλά κατάγομαι από την Τρίπολη και μου αρέσει να ανακαλύπτω νέα μερη στην πόλη και να τα μοιράζομαι

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

The Turkish Detective: Εγκλήματα με άρωμα… Κωνσταντινούπολης

Εγκλήματα στην ΠόληΗ σειρά The Turkish Detective είναι από εκείνες
Η ψυχοθεραπεία σκοτώνει τον έρωτα;

Η ψυχοθεραπεία σκοτώνει τον έρωτα;

Έρωτας και ψυχοθεραπεία – έννοιες ασύμβατεςΗ Κόλαση του Δάντη μοιάζει