

Το πέτυχε, καθώς δεν άφησε κανέναν παραπονεμένο, ούτε τον Guadagnino, ούτε το κοινό του. Μερικά τραγούδια ξεχωρίζουν, μερικά στέκονται ως αδάμαστα θηρία έτοιμα να σπάσουν τα δεσμά της ταινίας και μερικά άλλα λάμπουν λιγότερο. Το κομμάτι που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως το καλύτερο είναι το “Suspirium”, το οποίο ξεκινά με απλό πιάνο και στην συνέχεια σε συνεπαίρνουν τα υπέροχα φωνητικά του Thom Yorke. Το πιο ενδιαφέρον και παράλληλα ωραίο στοιχείο στο κομμάτι είναι οι στίχοι: “This is a waltz thinking about our bodies/ What they mean for our salvation”. Στο “Unmade”, αποδεικνύεται μια ανεπιτήδευτη, διάφανη συναισθηματικά πιανιστική μπαλάντα, στην οποία ξεδιπλώνεται μπροστά μας ένας από τους πιο μοναχικούς και τρυφερούς καλλιτέχνες, ο Yorke.
Ο Thom Yorke διαχειρίστηκε εξαιρετικά τις λεπτές ισορροπίες για να δημιουργήσει κάτι τόσο ανεξάρτητο από την ταινία, όσο και βαθιά συνδεδεμένο με αυτήν. Προσπάθησε να ενώσει τους δυο εαυτούς του, τον Yorke των Radiohead και τον Yorke, που συνεχώς αναζητά νέα πράγματα. Μιλάμε για έναν άνθρωπο που με το συνθετικό του ταλέντο μας έχει κάνει να αναστενάξουμε ουκ ολίγες φορές.
* “Suspirium”(= αναστεναγμός στα λατινικά)