Tesla Cybertruck: Η αλήθεια πίσω από την «άτυχη» παρουσίαση

Πηγή εικόνας: posta.com.mx

«Η δυσφήμιση είναι η καλύτερη διαφήμιση»

Κάπως έτσι ξεκίνησε και η ιστορία με την «αποτυχημένη» παρουσίαση του νέου μοντέλου της Tesla Inc., που έχει φτάσει ως τώρα τις 146.000 παραγγελίες…

Η αρχή για το Cybertruck

Την αρχή φαίνεται να έκανε ο υπεύθυνος σχεδιασμού της Tesla, Franz Von Holzhausen, όταν αποφάσισε να αποδείξει και έμπρακατα,ότι το εν λόγω όχημα, δεν διέθεται μόνο το όνομα, αλλά και τη χάρη. Έτσι, με μία βαριοπούλα στο χέρι, ξεκίνησε να χτυπά την πλαϊνή πόρτα του φορτηγού, η οποία φάνηκε να μένει ανεπηρέαστη από τα χτυπήματά του. Έπειτα όμως, αφού πρώτα είχε αναφερθεί στην παρουσίαση ότι το Tesla Armor Glass που έχουν τα παράθυρα, τα κάνει αλεξίσφαιρα σε σφαίρες από πιστόλι 9mm, συνέχισε στη δοκιμή θραύσης τους. Ένα σπασμένο τζάμι είναι το αποτέλεσμα μετά τη ρίψη μιας μεταλλικής μπάλας. Ή έκπληξη του κοινού τεράστια, όπως και η «ατάκα» του Musk:

«Το θετικό είναι ότι η μεταλλική μπάλα δεν πέρασε μέσα»

Μεγάλη «ζημιά» που φέρνει…

Μετά το φιάσκο κατά την παρουσίαση του νέου ηλεκτρικού φορτηγού, οι μετοχές της Tesla έκαναν «βουτιά» της τάξης του 6%, με αποτέλεσμα η προσωπική περιουσία του CEO της Tesla, Elon Musk, να μειωθεί κατά 768 εκατ. Δολάρια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

…μεγάλη έκπληξη

Σίγουρα το νέο Tesla Cybertruck δεν άφησε και τις καλύτερες εντυπώσεις μετά την παρουσίασή του. Γι’ αυτό ήρθε και μια δεύτερη, συμπληρωματική, πιο πετυχημένη. Η πρώτη δοκιμή όμως, φαίνεται να μην επηρεάζει την κοινή γνώμη, όπου εκδήλωσε έντονο ενδιαφέρον για την απόκτησή του.

Πιο συγκεκριμένα, όπως είπε ο Elon Musk στο Twitter:

«Υπάρχουν μέχρι στιγμής 146.000 παραγγελίες για το νέο ηλεκτρικό όχημα της Tesla, με το 42% των ενδιαφερομένων να επιλέγουν το μοντέλο διπλού κινητήρα, 40% εκείνο του τριπλού και 17% του μονού κινητήρα»

Και συμπλήρωσε:

«Οι παραπάνω παραγγελίες έγιναν χωρίς τη βοήθεια διαφήμισης ή άλλων προωθητικών ενεργειών»

Τέλος, σύμφωνα με την εταιρεία, η υποβολή παραγγελίας του νέου Tesla κοστίζει 100$, ποσό που επιστρέφεται στο ακέραιο σε περίπτωση ακύρωσης.

Πηγή εικόνας: motortrend.com

Τι όμως πήγε τόσο λάθος για την Tesla;

Την εξήγηση φαίνεται να δίνει ένας από τους εκατομμύρια ακολούθους του Elon Musk στο Twitter, Rob Adib. Ο Rob, λοιπόν, ανέφερε ότι τα χτυπήματα με βαριοπούλα στο ατσάλινο πάνελ της πόρτας, που προηγήθηκαν της δοκιμής αντοχής του γυαλιού, ήταν ο λόγος που το ανθεκτικό υλικό δεν άντεξε τη σύγκρουση με τη μεταλλική σφαίρα.

Το πρόβλημα, επομένως, δεν ήταν η δύναμη ρίψης της μεταλλικής σφαίρας από τον υπεύθυνο σχεδιασμού, αλλά το πρόγραμμα της παρουσίασης. Πράγματι, ο Elon Musk επιβεβαιώνει, πως τα δυνατά χτυπήματα στο αμάξωμα οδήγησαν στο σπάσιμο της βάσης του παραθύρου, κάτι που αποδυνάμωσε το Tesla Armor Glass.

Μετά τις «πειστικές» αυτές δηλώσεις, έρχεται μια εύλογη απορία. Πώς έσπασε το πίσω τζάμι, αφού η βαριοπούλα δεν χτύπησε το πίσω πάνελ;

Την απορία αυτή έλυσε εργαζόμενος της Tesla, ο οποίος κατά τη διάρκεια του event αποκάλυψε πως στο πρωτότυπο του Tesla Cybertruck, τα πίσω τζάμια ήταν από συμβατικό γυαλί, κάτι που δεν γνώριζε εξ αρχής ο Elon Musk.

 

Πηγές:

www.neolaia.gr

www.protothema.gr

www.drive.gr


Λίγα λόγια για τον συντάκτη

Νάντια Υφαντίδη

Απόφοιτη τμήματος οικονομικών επιστημών με πάθος τα αυτοκίνητα!

Εβδομαδιαία ενημέρωση απο το maxmag στο email σου

Η ενημέρωση σου, για όλα τα θέματα, επί παντός επιστητού, είναι προτεραιότητα για μας στο MAXMAG. Αυτός είναι κ ο λόγος, για τον οποίο κάθε εβδομάδα οι συντάκτες μας θα επιλέγουν τα 15 σημαντικότερα άρθρα, από όλες τις στήλες του περιοδικού και θα φροντίζουμε να τα λαμβάνεις απευθείας στο email σου. Όλες οι σημαντικές ειδήσεις θα σε περιμένουν να τις ανοίξεις. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι μια εγγραφή στο Newsletter μας. Τι περιμένεις λοιπόν;