Vampyr: ο αιμοβόρος τρόμος επιστρέφει!

Για όσους ξενέρωσαν με το πέρασμα του Twilight και θεώρησαν ότι το είδος του βαμπιρικού τρόμου έχει ξεφτίσει, καιρός να πάρετε τα πάνω σας. Τα βαμπίρ έρχονται ξανά με άγριες διαθέσεις.

Vampyr

Μέσα στο 2017 θα κυκλοφορήσει το Vampyr, το οποίο αναπτύσσεται από την εταιρία με βάση το Παρίσι, Dontnod. Η εν λόγω εταιρία έχει εργαστεί επάνω στο Life is Strange, το οποίο κυκλοφόρησε μέσω της Square Enix, και ήταν ένα γραφικό νόβελ – adventure σε επεισόδια. Τo Life is Strange γνώρισε επιτυχία. Αυτή τη φορά θα πειραματιστούν επάνω σε ένα ημι-open world RPG.

Δεν χαρακτηρίζεται ως καθαρόαιμο open world γιατί σε διαφορετικές στιγμές, διαφορετικές περιοχές του χάρτη θα είναι μπλοκαρισμένες, για λόγους συνέχισης της ιστορίας. Η ιστορία αυτή θα εκτυλίσεται στο Λονδίνο το 1918. Οι άνθρωποι πίσω από τον τίτλο έχου μελετήσει αρκετά την εποχή και το περιβάλλον, τις ιστορικές συνθήκες και τα ιστορικά συμβάντα, ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο πιστό.

Αυτό που κάνει το Vampyr να διαφέρει με άλλα open world games, στα οποία κινείσαι ελεύθερος και αλληλεπιδράς με το περιβάλλον, είναι οι συνέπειες. Στο Vampyr ο κάθε ένας χαρακτήρας που θα συναντάς έξω στους δρόμους του Λονδίνου, έχει μια ιστορία να διηγηθεί. Και αυτή η μικρή ιστορία του αλλάζει ανάλογα με τις πράξεις του χαρακτήρα που ελέγχεις. Και όλες αυτές οι μικρές διαφοροποιήσεις, αλλάζουν και το παιχνίδι εξ’ ολοκλήρου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

To story

Υπάρχει μια εσωτερική μάχη στον χαρακτήρα. Ονομάζεται Jonathan Reid και είναι γιατρός, μόνο που τυχαίνει να είναι και βαμπίρ. Διχάζεται ανάμεσα στην ανάγκη του να σκοτώνει ανθρώπους και να πίνει το αίμα τους ώστε να επιζεί και να δυναμώνει, και στις ιατρικές του υποχρεώσεις.

Το game είναι δυνατόν να ολοκληρωθεί χωρίς να σκοτωθεί κανείς, και χωρίς να αναπτύσσει τις βαμπιρικές του δυνάμεις. Αλλά το ερώτημα είναι, υπάρχει κάτι ευχάριστο σε αυτό; Το μοναδικό πράγμα είναι, ότι μπορείς να τερματίσεις το game με τον έναν από τους τέσσερις πιθανούς τρόπους.

 

Το Vampyr σχεδιάζεται στην Unreal 4 μηχανή γραφικών. Aναμένεται να κυκλοφορήσει για Xbox One, Playstation 4 και PC στο τέταρτο τετράμηνο του 2017.


Λίγα λόγια για τον συντάκτη

Ανδρέας Αμανατίδης

Αν έπρεπε να χωρέσω τον εαυτό μου σε τρεις λέξεις, αυτές θα ήταν: Αστρονομία, Σειρές και Gaming. Μετά μουσικής βεβαίως.

Εβδομαδιαία ενημέρωση απο το maxmag στο email σου

Η ενημέρωση σου, για όλα τα θέματα, επί παντός επιστητού, είναι προτεραιότητα για μας στο MAXMAG. Αυτός είναι κ ο λόγος, για τον οποίο κάθε εβδομάδα οι συντάκτες μας θα επιλέγουν τα 15 σημαντικότερα άρθρα, από όλες τις στήλες του περιοδικού και θα φροντίζουμε να τα λαμβάνεις απευθείας στο email σου. Όλες οι σημαντικές ειδήσεις θα σε περιμένουν να τις ανοίξεις. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι μια εγγραφή στο Newsletter μας. Τι περιμένεις λοιπόν;