Octopath Traveler, μαγικό ταξίδι με οκτώ προορισμούς

SHARE

Το  Octopath Traveler ήρθε επιτέλους στα χέρια μας για να φέρει ένα ακόμα jrpg στο Nintendo Switch. Είναι ένα παιχνίδι που εγώ προσωπικά και πιστεύω και αρκετοί fans του είδους περίμεναν για καιρό. Μετά λοιπόν από αρκετές μέρες που το έχω στα χέρια μου, ας δούμε πως πατάει στους τέσσερις πυλώνες των παιχνιδιών: story, gameplay, μουσική και γραφικά.

Octopath Traveler

Όσον αφορά το story, στο Octopath Traveler όπως μαρτυράει και το όνομά του, έχουμε οκτώ διαφορετικούς χαρακτήρες, και μπορούμε να ξεκινήσουμε το παιχνίδι με οποιονδήποτε από τους οκτώ. Το γεγονός όμως πως ξεκινάμε με ένα συγκεκριμένο χαρακτήρα δε σημαίνει πως δε μπορούμε να δούμε την ιστορία και των υπολοίπων, καθώς το Octopath Traveler σου δίνει τη δυνατότητα να ¨συλλέξεις¨ όλους τους υπόλοιπους επτά χαρακτήρες στην ομάδα σου, γυρνώντας μέσα σε ένα τεράστιο χάρτη. Οπότε δε μπορώ να γράψω στην ουσία για το συνολικό story του παιχνιδιού, διότι ακόμα έχω δει μόλις το 1/8 του. Μπορείς αν θέλεις να τελειώσεις το παιχνίδι με ένα ζευγάρι χαρακτήρων, ή και με όλους τους οκτώ. Εγώ προσωπικά ξεκίνησα με τη Primrose, μια πρώην γαλαζοαίματη του οίκου των Azelhart, που μετά από μια σειρά γεγονότων που δε θα σποιλάρω εδώ καταλήγει ως χορεύτρια σε ένα μαγαζί το Sunshade και υπομένει τη καταδυνάστευση του ιδιοκτήτη με σκοπό να καταφέρει κάποια στιγμή να βρει τους δολοφόνους του πατέρα της. Και το καλό είναι πως η ιστορία της είναι μόνο μια από τις οκτώ που μπορείς να ακολουθήσεις, όλες το ίδιο καλογραμμένες και συγκλίνουσες.

Octopath Traveler

Το γενικότερο gameplay ως επί το πλείστο είναι το γνωστό turn-based jrpg που τόσα παιχνίδια όπως το Final Fantasy μας έχουν διδάξει, αλλά με μερικές μικρές αλλαγές. Για παράδειγμα, οι επιθέσεις σου πρέπει να είναι απαραίτητα ο κατάλληλος τύπος που ο εκάστοτε εχθρός είναι αδύναμος απέναντί του, καθότι αλλιώς τους κάνεις ελάχιστη ζημιά, ακόμα κι αν είσαι αρκετά level παραπάνω από εκείνους. Μόλις βρεις σε τι είναι αδύναμος ο κάθε εχθρός, του επιτίθεσαι με το συγκεκριμένο τρόπο μέχρι να του κάνεις stun, όπου μένει αδρανής για έναν γύρω και οι επιθέσεις σου κάνουν bonus damage. Όλοι οι εχθροί έχουν power level, όπως και οι χαρακτήρες σου. Πολλοί εχθροί όμως, αφού τους κάνεις stun, μετά επανέρχονται με μεγαλύτερο power level. Δηλαδή, μπορεί να είναι level 7, και να επανέρθει ως level 9, μετά ως level 11 κ.ο.κ. Αυτό σημαίνει ότι κάθε μάχη απαιτεί στρατηγική, και δε μπορείς να κάνεις απλά mindless grinding, όπως γίνεται συνήθως στα jrpg. Επίσης, κάθε area που μπαίνεις έχει δικό της level. Δηλαδή όταν μπαίνεις σε ένα dungeon level 45, όλα τα τέρατα μέσα θα είναι level 45 και πάνω. Γενικότερα είναι ένα από τα πιο δύσκολα rpg, όχι τόσο για νέους του είδους.

Advertisement

Octopath Traveler

Όσον αφορά τη μουσική, είναι γενικότερα ταιριαστή στον όλο τόνο του παιχνιδιού, αλλά γενικότερα θα τη χαρακτήριζα αρκετά υπόκωφη. Δηλαδή παίζει αρκετά χαμηλά στο background που αρκετές φορές ξέχναγα ότι υπήρχε. Όπου όμως ακούγεται είναι πραγματικά καλή, δε χωράει αμφιβολία.

Τέλος, τα γραφικά του παιχνιδιού για μένα είναι από τα δυνατά του σημεία. Παρουσιάζεται ως retro-modern, με την έννοια ότι οι χαρακτήρες και λίγο ως ένα σημείο το background θυμίζουν αρκετά 16bit γραφικά, αλλά όλα τα special effects είναι φτιαγμένα με μοντέρνα αισθητική. Και αυτά τα effects είναι πραγματικά υπέροχα, ειδικά σε ορισμένα σημεία, με τόσο προσεγμένες λεπτομέρειες, όπως ο τρόπος που κινείται η άμμος στην έρημο, τα κύμματα στη θάλασσα, οι νιφάδες του χιονιού, τα πάντα δίνουν μια πολύ προσεγμένη αίσθηση.

Καταλήγοντας λοιπόν, πιστεύω πως το Octopath Traveler αποτελεί έναν από τους καλύτερους τίτλους rpg που υπάρχουν για το Nintendo Switch μέχρι αυτή τη στιγμή. Προσεγμένο σε κάθε πτυχή του, από τις μικρές λεπτομέρειες μέχρι το story που σε κρατάει τόσο ώστε να το τελειώσεις οκτώ φορές. Και αυτό θα κάνω κι εγώ. Happy gaming…..

 

Πληροφορίες:

Developer(s): Square Enix, Acquire

Publisher(s): Nintendo, Square Enix

Director(s): Keisuke Miyauchi

Producer(s): Tomoya Asano, Masashi Takahashi

Designer(s): Kota Osaki

Programmer(s): Satoshi Hasegawa, Yutaka Watanbe

Artist(s): Naoki Ikushima, Mika Iizuka

Writer(s): Yura Kubota, Shiro Hatano, Kakunoshin Futsuzawa

Composer(s): Yasunori Nishiki

Engine: Unreal Engine 4

Platform(s): Nintendo Switch

 

Τιμή αγοράς (τη στιγμή συγγραφής)

Nintendo Switch: 59.90€ (Retail, Store)

Παρόμοια άρθρα που μπορεί να σ’ενδιαφέρουν:

Advertisement

SHARE:

Εβδομαδιαία ενημέρωση απο το maxmag στο email σου

Η ενημέρωση σου, για όλα τα θέματα, επί παντός επιστητού, είναι προτεραιότητα για μας στο MAXMAG. Αυτός είναι κ ο λόγος, για τον οποίο κάθε εβδομάδα οι συντάκτες μας θα επιλέγουν τα 15 σημαντικότερα άρθρα, από όλες τις στήλες του περιοδικού και θα φροντίζουμε να τα λαμβάνεις απευθείας στο email σου. Όλες οι σημαντικές ειδήσεις θα σε περιμένουν να τις ανοίξεις. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι μια εγγραφή στο Newsletter μας. Τι περιμένεις λοιπόν;

Follow Newsweek

Κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας θα λαμβάνετε όλα τα τελευταία νέα που ανεβαίνουν στην ιστοσελίδα του MAXMAG

Advertisement

Λίγα λόγια για τον συντάκτη

Σπούδασα Ιστορία και Φιλοσοφία της Επιστήμης μπας και καταλάβω το μυστήριο της ζωής, αλλά τελικά κατάλαβα ότι η ζωή είναι απλά μια φαντασία και τη δημιουργείς όπως εσύ θέλεις....

Το MAXMAG είναι ένα περιοδικό που μπήκε δυναμικά στο χώρο της διαδικτυακής ενημέρωσης. Κοινό όλων: η αγάπη για την αρθρογραφία, την οποία ο καθένας ξεχωριστά τη συνδέει με το αντικείμενο που γνωρίζει καλά και, συνήθως, έχει σπουδάσει.

Follow Newsweek

Κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας θα λαμβάνετε όλα τα τελευταία νέα που ανεβαίνουν στην ιστοσελίδα του MAXMAG