

/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_image/image/53591799/middle_earth_shadow_of_war_screen1.0.jpg)
/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_image/image/53591799/middle_earth_shadow_of_war_screen1.0.jpg)
Μετά την επιτυχία του Middle Earth: Shadow of Mordor το 2014, δεν είναι παράξενο ότι τώρα παίρνουμε ένα sequel. Η σειρά αποδεικνύεται ως από τα καλύτερα games που κυκλοφόρησαν υπό την μυθολογία του Tolkien. Και σίγουρα είμαστε ενθουσιασμένοι να επιστρέψουμε στην Μέση Γη!
Μέχρι την κυκλοφορία του, στις 22 Αυγούστου, όμως, ας δούμε μερικά πράγματα που θα μας κάνουν να το λιώσουμε!
Οι σχέσεις αγάπης – μίσους θα είναι έντονες
Στον πρώτο τίτλο πολλές φορές συναντήσαμε εχθρούς που εν τέλει, είχαμε μια περίεργη σχέση αγάπης – μίσους. Πολλοί ξεχωριστοί χαρακτήρες ήταν αυτοί που μας είχαν σκοτώσει άπειρες φορές και τους κυνηγούσαμε σε όλη την Μέση Γη ξανά, και ξανά. Στο τέλος, όταν τους παίρναμε το κεφάλι, μπορεί να νιώθαμε την ικανοποίηση της νίκης, αλλά υπήρχε και ένας τόνος μελαγχολίας. Αυτό το κομμάτι θα διατηρηθεί και στον δεύτερο τίτλο, με αρκετές περίεργες προσωπικότητες εχθρών που θα αγαπήσουμε ή θα μισήσουμε. Ή και τα δυο.
Τo Shadow of War θα συνδέεται με τον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών
Ένα από τα μεγάλα ερωτηματικά είναι, αν και πως, θα συνδέεται το νέο game με τον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών. Ξέρουμε ότι ο Talion θα συγκρουστεί με τον Sauron, τον Witch King, τους Nazgul και όλο το κακό που κρύβεται μέσα στην Mordor. Και από την στιγμή που, χρονικά, η ιστορία ξετυλίγεται ανάμεσα στο Hobbit και τον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών, αυτό σημαίνει ότι ίσως δούμε κάποιες εμφανίσεις χαρακτήρων πολύ γνωστών. Η Monolith έχει δηλώσει ότι θέλει να υπάρξει η σύνδεση αυτή, ξετυλίγοντας έτσι την ιστορία πιο αρμονικά.
Κατακτήστε την Mordor, ή και όχι!
Ένα χαρακτηριστικό που έχει το Shadow of Mordor, και με επιτυχία θα συνεχίσει και στο Shadow of War, είναι το πόσο ελεύθερο είναι το παιχνίδι στον Open World χαρακτήρα του. Στο Shadow of War θα μπορείτε να κατακτήσετε μια μια τις περιοχές ή απλά να το αγνοήσετε αυτό. Να χτίσετε τον στρατό σας, κάνοντας όλα τα παράπλευρα quests, ή απλώς να ακολουθήσετε την κεντρική ιστορία. Εσείς θα το αποφασίσετε αυτό. Το στήσιμο του game είναι τέτοιο, που υπάρχει βαθμωτή δυσκολία από τα μικρά φρούρια στην εξωτερική Mordor μέχρι το Gorgoroth, στην καρδιά της Mordor. Οπότε ο κάθε παίχτης θα έχει την πρόκληση που του αρμόζει. Αντίστοιχα, στο κομμάτι της στρατολόγησης, το Nemesis σύστημα θα διευκολύνει και θα δυσκολέψει ανάλογα την περίπτωση.
Πολλοί αναρωτιούνται πόσο μεγαλύτερος θα είναι ο χάρτης στο Shadow of War σε σχέση με το Shadow of Mordor. Η απάντηση από την Monolith είναι, ότι οι περιοχές που απαρτίζουν την Mordor στο νέο game θα είναι κατά πολύ μεγαλύτερες. Επίσης θα είναι και πολυμορφικές, θα αλλάζουν, ανάλογα τον έλεγχο που υπάρχει σε κάθε περιοχή. Η ατμόσφαιρα, τα πλάσματα που θα συναντάμε, η όλη εικόνα της κάθε περιοχής θα αλλάζει, μαζί με τον έλεγχο της.
Ίσως υπάρξουν περισσότεροι από έναν διαθέσιμοι χαρακτήρες στο παιχνίδι
Χωρίς να υπάρχει κάτι σίγουρο, παρά μόνο μια πιθανολογία, ο έλεγχος κι άλλων χαρακτήρων είναι μέσα στα πλάνα. Πολλών από αυτών ίσως και γνωστών από τον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών. Βέβαια, σύμφωνα με τους δημιουργούς του, το κυρίως game είναι ένας ολοκληρωμένος και συμπακτός τρόπος εξιστόρησης. Κάτι που σημαίνει ότι στο κυρίως game θα έχουμε τον έλεγχο ενός χαρακτήρα και μόνο. Αλλά η πιθανότητα DLC με έξτρα χαρακτήρες σε δευτερεύουσες αποστολές ίσως είναι δυνατή.
Το μόνο που θα πρέπει να κάνουμε είναι να περιμένουμε τον Αύγουστο ώστε να δούμε αν όλα ή κάποια από αυτά επαληθευτούν πλήρως. Όπως και να χει, θα ζήσουμε την απόλυτη και ολοκληρωμένη εμπειρία που θα μας προσφέρει το πολλά υποσχόμενο Shadow of War!