Το λάθος έγινε. Και τώρα; Τι θα πούμε στους πελάτες; Περίπτωση KFC

SHARE

5 βήματα για να συνεχίσεις να έχεις αξιόπιστη φήμη όταν έχεις κάνει λάθος

Τα πάντα μπορεί να σκεφτείς ότι τα ελέγχεις. ‘Εχεις κάνει το επιχειρηματικό σου σχέδιο, παρακολουθείς  την ταμειακή ροή, είσαι κοντά με το προσωπικό, όλα βαίνουν καλώς. ‘Ερχεται όμως πολλές φορές η στιγμή που ένα λάθος γίνεται, και τότε διακυβέυευεται όλη η φήμη της εταιρείας σου. Το λάθος μπορεί να μην είναι καν δικό σου. Μπορεί να έχει να κάνει με αδυναμία των συνεργατών σου. Τι κάνεις όμως; Πώς το διαχειρίζεσαι;

Αυτόν τον καιρό γίνεται σάλος με την εταιρεία Kentucky Fried Chicken (KFC) στο Ηνωμένο Βασίλειο. Μια εταιρεία που το όνομα της αναφέρεται στα κοτόπουλα, που το προϊόν της είναι τα κοτόπουλα, «ξέμεινε» από κοτόπουλα. Καμιά και κανείς δεν θα φανταζόταν ποτέ ότι κάτι τέτοιο θα συνέβαινε σε μια εταιρεία τέτοιου βεληνεκούς. Όμως συνέβη. Και μας έδωσε ένα υπέροχο παράδειγμα διαχείρισης κρίσης και δημοσίων σχέσεων της εταιρείας.

Η εταιρεία δημοσίευσε μια εικόνα όπου το γνωστό καλάθι που αλλοτε φιλοξενούσε την τροφή παρουσιαζόταν άδειο. Από κάτω είχε ένα κείμενο που πολύ έξυπνα μας διδάσκει μαθήματα για διαχείριση κρίσης.

Αυτά τα 5 μαθήματα είναι τα εξής:

  1. Ζήτησε συγνώμη. Ανέλαβε πλήρως την ευθύνη της ως εταιρεία. Δεν κατηγόρησε κανέναν.
  2. Αναγνώρισε την αλήθεια της κατάστασης. Και μας έκανε να δούμε έναν κολοσσό με τελείως ανθρώπινη ματιά.
  3. Ευχαρίστησε το προσωπικό και τους συνεργάτες της εταιρείας. Αναγνώρισε έμμεσα την συμβολή των ανθρώπων που μοχθούν για την φήμη της εταιρείας φέρνοντας πιο κοντά τις πελάτισσες και τους πελάτες στον ανθρώπινο χαρακτήρα της.
  4. Διαβεβαίωσε ότι κατάλληλα μέτρα έχουν παρθεί για την ανατροπή της κατάστασης. ‘Eτσι δικαίωσε την φήμη της ύπαρξής της ως εταιρεία που αναλαμβάνει δράση και δεν μένει μετέωρη σε περίπτωση κρίσης, εταιρεία που σέβεται τις πελάτισσες και τους πελάτες της.
  5. Ευχαρίστησε για την υπομονή που ξέρει ότι δείχνουν όλες και όλοι. Το να τελειώσεις με μήνυμα ευγνωμοσύνης δείχνει πλεύση εταιρείας έτοιμη να σηκωθεί όταν έχει πέσει. Εταιρεία που κοιτάει μπροστά.

Εσείς πώς διαχειριστήκατε λάθος της εταιρείας σας σε ό,τι αφορά τις δημόσιες σχέσεις;

Advertisement

 

Πηγή:

KFC Responds to U.K. Chicken Shortage Scandal With a Timely ‘FCK, We’re Sorry’

http://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/kfc-chicken-shortage-crisis-stores-closed-apology-advert-newspaper-a8224791.html

Παρόμοια άρθρα που μπορεί να σ’ενδιαφέρουν:

Advertisement

SHARE:

Εβδομαδιαία ενημέρωση απο το maxmag στο email σου

Η ενημέρωση σου, για όλα τα θέματα, επί παντός επιστητού, είναι προτεραιότητα για μας στο MAXMAG. Αυτός είναι κ ο λόγος, για τον οποίο κάθε εβδομάδα οι συντάκτες μας θα επιλέγουν τα 15 σημαντικότερα άρθρα, από όλες τις στήλες του περιοδικού και θα φροντίζουμε να τα λαμβάνεις απευθείας στο email σου. Όλες οι σημαντικές ειδήσεις θα σε περιμένουν να τις ανοίξεις. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι μια εγγραφή στο Newsletter μας. Τι περιμένεις λοιπόν;

Follow Newsweek

Κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας θα λαμβάνετε όλα τα τελευταία νέα που ανεβαίνουν στην ιστοσελίδα του MAXMAG

Advertisement

Λίγα λόγια για τον συντάκτη

Μέσα από το προσωπικό μου ταξίδι συνέλεξα διαφορετικού είδους εμπειρίες. Εχω εργαστεί και ως υπάλληλος και στην δική μου επιχείρηση. Πάντα όμως με ακολουθούσε το πάθος για το πως χτίζεται η προσωπική και επαγγελματική ευρωστία. Στόχος μέσα από τα άρθρα μου είναι να πάρετε το έναυσμα για να συνεχίσετε να εξελίσεστε. Γιατί κάθε επιχείρηση αναπτύσσεται όταν αναπτύσσονται και οι άνθρωποί της.

Το MAXMAG είναι ένα περιοδικό που μπήκε δυναμικά στο χώρο της διαδικτυακής ενημέρωσης. Κοινό όλων: η αγάπη για την αρθρογραφία, την οποία ο καθένας ξεχωριστά τη συνδέει με το αντικείμενο που γνωρίζει καλά και, συνήθως, έχει σπουδάσει.

Follow Newsweek

Κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας θα λαμβάνετε όλα τα τελευταία νέα που ανεβαίνουν στην ιστοσελίδα του MAXMAG