Επιχειρηματική Καινοτομία

kain1

Η επιχειρηματική καινοτομία λαμβάνει σπουδαίο και σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη μίας εταιρείας. Οι περισσότερες επιχειρήσεις έχοντας ως στόχο να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα των προϊόντων τους, με αποτέλεσμα το κέρδος, επιτρέπουν στους εργαζομένους τους να διεισδύουν σε ένα περιβάλλον πειραματισμού ιδεών. Στις επιχειρήσεις είναι πολύ θετικό να δίνουν προτεραιότητα σε τέτοιου είδους ενέργειες και να τις υποστηρίζουν με κάθε δυνατό μέσο.

Το περιβάλλον πειραματισμού ιδεών έχει ως στόχο να δημιουργήσει ένα πρόγραμμα επιχειρηματικής καινοτομίας. Με κύριο στόχο την επιτυχία, όμως κανείς δεν την έχει σίγουρη και κανείς δεν την εγγυάται.

Η ομάδα εργαζομένων που λαμβάνει την ευθύνη να πειραματιστεί με νέες ιδέες και προκλήσεις, αρχικά ξεκινάει με την διαδικασία της έρευνας. Πραγματοποιεί μία μεγάλη και χρονοβόρα έρευνα σε πολλούς τομείς και σε άλλες επιχειρήσεις. Με πρώτη σκέψη πάντα πως το καινοτόμο προϊόν να φτάσει ψηλά. Πως το καινοτόμο προϊόν θα αποκτήσει αναγνωρισιμότητα και θα κερδίσει θετική φήμη. Πως το καινοτόμο προϊόν θα φέρει μεγάλο κέρδος. Και πως το καινοτόμο προϊόν θα ανταγωνιστεί όλα τα υπόλοιπα που βρίσκονται στην εμπορική αγορά.

Έτσι, χωρίς φόβο, αλλά με τόλμη και ρίσκο ακολουθούν την στρατηγική του προγράμματος επιχειρηματικής καινοτομίας, που έχουν σχεδιάσει με μοναδικό στόχο τα θετικά αποτελέσματα. Βέβαια, επειδή τίποτα δεν είναι σίγουρο και δεδομένο για το αν επιτύχει ή αποτύχει το πρόγραμμα επιχειρηματικής καινοτομίας, είναι έτοιμοι να αποδεχτούν και τις δύο εκδοχές. Έχοντας πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού τους πως πίσω από μία αποτυχία κρύβεται το κλειδί της επιτυχίας.

kain3

Η ομάδα που ασχολείται σοβαρά με την πρακτική του προγράμματος της επιχειρηματικής καινοτομίας ενστερνίζεται το πρόβλημα που προέκυψε και απέτυχε και εστιάζει στο σχεδιασμό λύσεων του. Έχοντας στην διάθεση το ολοκληρωμένο πρόγραμμα αναζητά τι πήγε λάθος και που έσφαλε.

Advertisement

Έπειτα, αφού διεισδύσει σε αυτή την διαδικασία, επόμενος στόχος της είναι να χρησιμοποιήσει όλα τα εργαλεία της, ώστε να επιτύχει τον σκοπό της. Σκοπός της είναι: το καινοτόμο προϊόν να βγει στην αγορά και να ανταγωνιστεί παρουσιάζοντας θετικά αποτελέσματα. Βέβαια, για να επιτευχθεί όλη αυτή η διαδικασία σημαντικό ρόλο λαμβάνει το τμήμα δημοσίων σχέσεων της επιχείρησης. Πιο συγκεκριμένα, δηλαδή πως τα στελέχη των δημοσίων σχέσεων θα μπορέσουν να αναδείξουν το καινοτόμο προϊόν και πως θα αποκτήσει αναγνωρισιμότητα από το κοινό που στοχεύει.

Γι’ αυτό στην επιχειρηματική καινοτομία δεν λαμβάνουν σημαντικό ρόλο μόνο οι ιδέες, αλλά σημαντικό ρόλο λαμβάνει και η επικοινωνία. Διότι, αν δεν μπορέσεις να επικοινωνήσεις την ενέργεια σου και το κατόρθωμα σου, δυστυχώς δεν πέτυχες τίποτα!!!

Advertisement

SHARE:

Εβδομαδιαία ενημέρωση απο το maxmag στο email σου

Η ενημέρωση σου, για όλα τα θέματα, επί παντός επιστητού, είναι προτεραιότητα για μας στο MAXMAG. Αυτός είναι κ ο λόγος, για τον οποίο κάθε εβδομάδα οι συντάκτες μας θα επιλέγουν τα 15 σημαντικότερα άρθρα, από όλες τις στήλες του περιοδικού και θα φροντίζουμε να τα λαμβάνεις απευθείας στο email σου. Όλες οι σημαντικές ειδήσεις θα σε περιμένουν να τις ανοίξεις. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι μια εγγραφή στο Newsletter μας. Τι περιμένεις λοιπόν;

Follow Newsweek

Κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας θα λαμβάνετε όλα τα τελευταία νέα που ανεβαίνουν στην ιστοσελίδα του MAXMAG

Advertisement

Λίγα λόγια για τον συντάκτη

Τελειόφοιτη του Τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του ΤΕΙ Καστοριάς. Αγαπά τις δημόσιες σχέσεις και μελετά την εξέλιξη τους.

Αφήστε το σχόλιο σας

Το MAXMAG είναι ένα περιοδικό που μπήκε δυναμικά στο χώρο της διαδικτυακής ενημέρωσης. Κοινό όλων: η αγάπη για την αρθρογραφία, την οποία ο καθένας ξεχωριστά τη συνδέει με το αντικείμενο που γνωρίζει καλά και, συνήθως, έχει σπουδάσει.

Follow Newsweek

Κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας θα λαμβάνετε όλα τα τελευταία νέα που ανεβαίνουν στην ιστοσελίδα του MAXMAG