Business Manifesto: Το μέγαλό μήλο στο οποίο όλοι πιστεύουμε.

Ποια είναι η δύναμη ενός Business Manifesto

Ο Τιμ Κουκ όταν ανέλαβε τα ηνία της Apple μετά τον θάνατο του φίλου και ιδρυτή της εταιρείας, Στιβ Τζομπς παρουσίασε ένα business manifesto.

Είμαστε συνηθισμένοι οι διακηρύξεις να έχουν έναν πολιτικό ή κοινωνικό χαρακτήρα. Η επιχειρηματική διακήρυξη, το  business manifesto, προχωράει την αποστολή της εταιρείας ένα βήμα παραπέρα. Μαθαίνουμε την ουσία, τις αξίες των ανθρώπων της εταιρείας.

To business manifesto αρχίζει πάντα με το ηχηρό «εμείς πιστεύουμε». Η χρησιμότητα του έγκειται στα εξής:

Advertisements
Ad 14
  1. Δημιουργεί ένα ανθρώπινο πρόσωπο για την εταιρεία. Φέρνει στο προσκήνιο συναισθηματικές αξίες φεύγοντας από το παγερό προφίλ εταιρειών.
  2. Αναδεικνύει την αλήθεια. Επειδή ακριβώς πηγάζει από τις αξίες των ανθρώπων της εταιρείας δίνει και το στίγμα του τι θα συναντήσεις στην εταιρεία.
  3. To business manifesto συγκινεί και τους ανθρώπους της εταιρείας και τους πελάτες της. Δίνονται έμφαση σε αξίες που λίγο ως πολύ πιστεύουμε όλοι. Ξαφνικά ενώ οι πελάτισσες/ πελάτες διαβάζουν το μανιφέστο συνδέουν την δική τους ζωή με μία εταιρεία ανθρώπινη που γεννήθηκε για να τους βοηθήσει.
  4. Το μανιφέστο τονίζει την ομαδικότητα στην εταιρεία. Παύει να υπάρχει μια ηγετική φιγούρα που επιβάλλει τα θέλω της. Όλα τα άτομα κινούνται από αξίες που τα ίδια έχουν επιλέξει να προασπιστούν.
  5. Δίνει το αέναο στίγμα της εταιρείας. Ό,τι και να συμβεί οι άνθρωποι θα συνεχίσουν γιατί έχουν μαζευτεί για ένα σκοπό και λειτουργούν με συγκεκριμένες αξίες.
Διαβάστε επίσης  Ris Project καφέ για σκύλους στο Παγκράτι!

Το τελευταίο κριτήριο είναι που πρέπει να λάβουμε υπόψη μας για την περίπτωση της Apple. Ο Κουκ λίγους μήνες πριν φύγει ο ιδρυτής της εταιρείας ανακοινώνει το μανιφέστο.

Ξαφνικά η εταιρεία παύει να ανήκει στον Τζομπς. Ανήκει σε όσους πιστεύουν το μανιφέστο της. Τα λόγια έχουν δύναμη. Δύναμη έχουν και τα συναισθήματα και φαίνεται πως το εταιρικό μανιφέστο μπορεί να τα συνδυάσει και τα δύο. ‘Ετσι διασφαλίζεται το μέλλον της εταιρείας και οι άνθρωποι κινούνται από κίνητρα που πλέον είναι δημόσια, φανερά, καθημερινά και ωθούν σε νέες περιπέτειες τα μέλη της ομάδας.

Το μεγάλο μήλο της apple πλέον είναι ασφαλές. Διατηρεί για άλλη μια φορά την διαφορετικότητα και την ποιότητά του.

Μέσα από το προσωπικό μου ταξίδι συνέλεξα διαφορετικού είδους εμπειρίες. Εχω εργαστεί και ως υπάλληλος και στην δική μου επιχείρηση. Πάντα όμως με ακολουθούσε το πάθος για το πως χτίζεται η προσωπική και επαγγελματική ευρωστία. Στόχος μέσα από τα άρθρα μου είναι να πάρετε το έναυσμα για να συνεχίσετε να εξελίσεστε. Γιατί κάθε επιχείρηση αναπτύσσεται όταν αναπτύσσονται και οι άνθρωποί της.

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

The Turkish Detective: Εγκλήματα με άρωμα… Κωνσταντινούπολης

Εγκλήματα στην ΠόληΗ σειρά The Turkish Detective είναι από εκείνες
Η ψυχοθεραπεία σκοτώνει τον έρωτα;

Η ψυχοθεραπεία σκοτώνει τον έρωτα;

Έρωτας και ψυχοθεραπεία – έννοιες ασύμβατεςΗ Κόλαση του Δάντη μοιάζει