5 Συμβουλές από επιτυχημένους Επιχειρηματίες

Η σύλληψη μιας επιχειρηματικής ιδέας είναι πάντα δημιουργική, όχι όμως και πάντα επιτυχημένη. Μια νεοφυής επιχείρηση μπορεί να στήνει τα θεμέλια της πάνω σε μια καινοτόμα πολίτικη και σε ένα ρηξικέλευθο πλάνο, παρ’ όλα αυτά ο επιχειρηματικός κόσμος δεν παύει ποτέ να είναι ένα άθροισμα στρατηγικών κινήσεων. Μια απ’ αυτές τις στρατηγικές κινήσεις είναι και αυτό που θα λέγαμε γνώση , η γνώση από τους παλαιότερους ή εν πάση περιπτώσει, απ’ αυτούς που δοκίμασαν και δοκιμάστηκαν στον επιχειρηματικό χώρο, εν τέλει όμως με επιτυχία. Ποια είναι λοιπόν τα βήματα της επιτυχίας και τι πρέπει να περιμένει κανείς μέσα στην επιχειρηματική του πορεία;

Danae Ringelman: «κάθε φορά που είχαμε μια επιτυχία, παίρναμε αυτή την ιστορία και τη γνωστοποιούσαμε, ώστε να εμπνεύσουμε κι άλλο κόσμο».

Η Danae Ringelman, μια από τους ιδρυτές της εταιρείας Indiegogo είδε το επιχειρηματικό της εγχείρημα να περνά απ’ όλα τα στάδια. Ξεκινώντας με ένα επαναστατικό πλάνο, να βοηθήσει δηλαδή μέσα από μια ηλεκτρονική πλατφόρμα νέους επιχειρηματίες και καλλιτέχνες να βρουν χρήματα για το στήσιμο της επιχείρησης τους, βίωσε τόσο τις επιτυχίες όσο και τις αποτυχίες του επιχειρηματικού της σχεδίου. Η δική της ‘’dark period’’ όπως αναφέρει χαρακτηριστικά χρονολογείται κατά την οικονομική ύφεση του 2008, όπου η ιδέα της ομάδας της απορρίφθηκε από 90 επενδυτές! Ο Rubin Slava, συνιδρυτής και υπεύθυνος για τις συναντήσεις με τους επενδυτές, αναφέρει μάλιστα πως μετά από κάποιες απορρίψεις σταμάτησε να ενημερώνει τους συνεργάτες του για όσες ακολούθησαν. Η Indiegogo ωστόσο δεν πτοήθηκε από τις αποτυχίες της και μέχρι το 2014 είχε στήσει ένα ισχυρό δίκτυο επιχειρηματικότητας το οποίο συντελεί σημαντικό οικονομικό και ανθρωπιστικό έργο. Και η αποτυχία λοιπόν, είναι ένα μέρος της διαδικασίας που κάθε επιχειρηματίας θα πρέπει να είναι έτοιμος να αποδεχτεί, όχι όμως και να πτοηθεί από αυτό.
https://thestoryexchange.org/danae-ringelmann-indiegogo/

Διαβάστε επίσης  Design thinking: Ο δρόμος προς την καινοτομία

Steve Jobs: «Άκου περισσότερο, μίλα λιγότερο» 

Το 2014 σε συνέντευξη του στο Forbes ο Jobs αναφέρει χαρακτηριστικά πως όταν ακούμε, έχουμε τη δυνατότητα να μάθουμε ο ένας απ’ τον άλλο, από την ίδια την αγορά, αλλά και από λάθη που πρέπει να γίνουν προκειμένου να φτάσει κανείς σε μια πρωτοτυπία που διαταράσσει τα υπάρχοντα ύδατα. Ο Steve Jobs τονίζει ανάμεσα σε άλλα και την ικανότητα – χαρισματική ενίοτε – ενός επιχειρηματία να είναι περίεργος. Σ’ αυτή την περίπτωση δεν μιλάμε πια για το απαγορευτικό «η περιέργεια σκότωσε τη γάτα», αλλά για την περιέργεια ως κινητήριο δύναμη που κινεί τον κόσμο της καινοτομίας και των χρηματοοικονομικών.

Advertisements
Ad 14

Tony Hsieh: «Κατανοήστε τον χαρακτήρα της επιχείρησης σας»

Ιδρυτής μιας επιτυχημένης εταιρείας γυναικείων και ανδρικών ενδυμάτων, δηλώνει πως «Δεν πρέπει να παίζουμε παιχνίδια που δεν καταλαβαίνουμε ακόμα κι αν άλλοι επιχειρηματίες βγάζουν χρήματα απ’ αυτό». Έχοντας υπόψη τον προσωπικό χαρακτήρα κάθε επιχείρησης είναι απαραίτητο να ακολουθεί κανείς και μια πιο «προσωπική» πολιτική, χωρίς να επηρεάζεται αδιάκοπα από την τακτική προώθησης η την παραγωγή των περισσότερων. Η προσωπική πινελιά κάθε επιχειρηματία με το ιδιαίτερο η εκκεντρικό γούστο του, είναι και αυτό που μπορεί να ξεχωρίσει την επιχείρηση του από το πλήθος.
https://www.entrepreneur.com/article/247540

Bill Gates: «Μάθε από τα παράπονα» 

Αυτό που πολλοί θα ονόμαζαν ψεγάδια μιας επιχείρησης, ο Bill Gates θεωρεί πως για έναν επιχειρηματία είναι η πιο σπουδαία πηγή μάθησης. Οι δυσαρεστημένοι πελάτες , αναφέρει, μπορούν να μας διδάξουν ακριβώς που βρίσκονται οι «μαύρες τρύπες» της επιχείρησης μας και κάπως έτσι, αυτό που παράγουμε εμείς να γίνει ποιοτικά πολύ μα πολύ καλύτερο!

Διαβάστε επίσης  Foodrunners: "Θέλουμε να περάσουμε ένα κοινωνικό μήνυμα στα μικρά παιδιά και στις οικογένειες"

Kimberly Dobbins: «η επιχειρηματικότητα είναι χίλιες φορές πιο απαιτητική απ’ ότι φανταζόμουν αρχικά»

Η Kimberly Dobbins έγινε – απροσδόκητα κατά την ίδια – επιχειρηματίας. Όλα ξεκίνησαν από την ιδέα που είχε να φτιάξει σπιτικές μπάρες δημητριακών και να τις προωθήσει, εφόσον είχαν απήχηση, αργότερα στην αγορά. Αυτό βέβαια δεν έγινε χωρίς θυσίες, όπως παραδέχτηκε, αφού αναγκάστηκε ελλείψει χρόνου, να παραιτηθεί από τη δουλειά της και να αφιερωθεί εξ ολοκλήρου στην «νεογέννητη» επιχείρηση της. Σήμερα  έχει καταφέρει να πουλήσει τις μπάρες δημητριακών της σε 2.500 καταστήματα, ενώ κάθε χρόνο σχεδόν τριπλασιάζει τα κέρδη της. Δίνοντας βάση στους επενδυτές, αλλά και στους διανομείς των προϊόντων της, προσλαμβάνοντας εξειδικευμένους συνεργάτες, ανέπτυξε μια πολιτική οργανωμένη βήμα προς βήμα.

Είναι λοιπόν οι επιτυχημένοι επιχειρηματίες απλοί οραματιστές ή πολύ καλά οργανωμένα control freaks; Όποιο κι αν είναι τελικά το μυστικό της επιτυχίας τους, το σίγουρο είναι πως δεν είναι μονάχα ένα πράγμα, αλλά ένα κράμα ικανοτήτων και σωστής διαχείρισης. Αν μιμηθούμε λοιπόν λίγο από τις διδαχές τους ίσως η επιχειρηματικότητα να μοιάζει λιγότερο με ριψοκίνδυνο εγχείρημα και περισσότερο με γοητευτική πρόκληση!

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

ταξίδια με τρένο στην Ασία

4 ταξίδια με τρένο στην Ασία για το 2024

Τα ταξίδια με τρένο στην Ασία είναι για ρομαντικούς. Για

Μπραντ Πιτ: Χόλυγουντ, Φώτα, Δράση

Ο Μπραντ Πιτ, γεννημένος το 1963 στο Shawnee της Οκλαχόμα,