Η διαφήμιση στα Target που τράβηξε το ενδιαφέρον

Target
Πηγή εικόνας: CNN.com

Αρκετές είναι οι μάρκες μέσα στη βιομηχανία της μόδας που δουλεύουν ώστε να γίνουν ευρέως γνωστές και ίσως κάποιες από αυτές να ασχολούνται ακόμη  και με τα πιο ευάλωτα μέλη της κοινωνίας. Η φωτογραφία ενός μικρού αγοριού που παρατηρεί την διαφορετικότητα και την ποικιλία μέσα στο κατάστημα Target, έχει γίνει ευρέως γνωστή στο Ίντερνετ διαδίδοντας ένα γλυκό μήνυμα.

Ο Oliver Garza Pena, ένα αγοράκι μόλις δυο χρονών, ψώνιζε με την μητέρα του στα Target, όταν παρατήρησε πως σε μια μάρκα ρούχων o πρωταγωνιστής σε μια διαφήμιση ήταν ένα αγοράκι πάνω σε ένα αναπηρικό καροτσάκι. O Oliver γύρισε το αναπηρικό του αμαξίδιο αντίκρισε αυτή την εικόνα και χαμογέλασε. “Δεν μπορούσε να σταματήσει να το κοιτάζει”  δήλωσε η μητέρα του,  “είδε μια εικόνα που του θύμιζε τον εαυτό του, μια εικόνα που δεν είναι συνηθισμένο να βλέπει κανείς σε διαφημίσεις ρούχων σήμερα”. Η στιγμή αυτή ήταν συγκινητική για την μητέρα του κι έτσι τράβηξε μια φωτογραφία αυτής και την μοιράστηκε με τον κόσμο στο διαδίκτυο. Η φωτογραφία αυτή είχε πάνω από 33.000 προβολές και τράβηξε τη διεθνή προσοχή προκειμένου να έρθει μια νέα εποχή αγάπης και ένταξης του διαφορετικού σε διάφορους τομείς.

Ο Oliver περιγράφεται ως ένα δίχρονο αγοράκι που αγαπά την ταχύτητα και λατρεύει τα αμάξια και τα φορτηγάκια. Γεννήθηκε με το σύνδρομο γνωστό στα αγγλικά ως “Caudal Regression Syndrome” μια σπάνια πάθηση που επηρεάζει την ανάπτυξη της κάτω ράχης και των οργάνων. Η τεράστια απήχηση που γνώρισε η φωτογραφία στα Target αυτή έκανε την μητέρα του να καταλάβει πως υπάρχει και άλλος κόσμος που θεωρεί πως θα έπρεπε να υπάρξει περισσότερη ευαισθητοποίηση και ένταξη των Α.Με.Α σε διάφορους τομείς της καθημερινότητας.

Η φωτογραφία αυτή του μικρού Οliver έφτασε μέχρι τη Μασαχουσέτη, όπου ο δεκάχρονος Colton Robinson ο πρωταγωνιστής στη διαφήμιση και η οικογένεια του ζουν και χάρηκαν πολύ με την αντίδραση του μικρού. Ο Robinson είπε πως οι άνθρωποι θέλουν να βλέπουν κάποιον σαν τον εαυτό τους σε διαφημίσεις. “Θέλουμε να βλέπουμε ανθρώπους με διαφορετικές ικανότητες, διαφορετικά μεγέθη, μια ποικιλία με πολλούς διαφορετικούς τύπους ανθρώπων. Πιστεύουμε οτι περισσότερες εταιρίες θα έπρεπε να ακολουθήσουν μια τέτοια γραμμή”.

Η Courtney Kanipes, αρχηγός της εκτελεστικής ομάδας των ανθρώπινων πόρων στο κατάστημα Target της Peoria, δήλωσε οτι δεν είναι ασυνήθιστο για την εταιρία να εμφανίζει διαφημίσεις που δείχνουν την ύπαρξη περισσότερων από έναν τύπων ανθρώπων στον κόσμο. Το σημαντικότερο πράγμα για το κατάστημα αυτό είναι πως επιθυμεί να προωθήσει τις ίσες ευκαιρίες και την αγάπη προς το διαφορετικό και να ανοίξει τους ορίζοντες για μια νέα πραγματικότητα στην αγορά που θα συμπεριλαμβάνει όλες τις κοινωνικές ομάδες μέσα της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πηγή Εικόνας: The Independent

Λίγα λόγια για τον συντάκτη

Παναγιώτα Τουρλή

Oνομάζομαι Παναγιώτα Τουρλή, φοιτήτρια του τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Στα 22 μου χρόνια ζω και λειτουργώ με γνώμονα τις ασχολίες που αγαπώ και με γεμίζουν,ασχολίες όπως το διάβασμα, τα ταξίδια και ο χρόνος με τους ανθρώπους μου!Φράση που θα χαρακτήριζε τη φιλοσοφία μου απέναντι στην ζωή είναι αυτή του παιδαγωγού Λέο Μπουσκάλια "Να ζείς,να αγαπάς και να μαθαίνεις".

Εβδομαδιαία ενημέρωση απο το maxmag στο email σου

Η ενημέρωση σου, για όλα τα θέματα, επί παντός επιστητού, είναι προτεραιότητα για μας στο MAXMAG. Αυτός είναι κ ο λόγος, για τον οποίο κάθε εβδομάδα οι συντάκτες μας θα επιλέγουν τα 15 σημαντικότερα άρθρα, από όλες τις στήλες του περιοδικού και θα φροντίζουμε να τα λαμβάνεις απευθείας στο email σου. Όλες οι σημαντικές ειδήσεις θα σε περιμένουν να τις ανοίξεις. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι μια εγγραφή στο Newsletter μας. Τι περιμένεις λοιπόν;