Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2023
  • Αφιερώματα
  • Συνεντεύξεις
  • Κινηματογράφος
  • Θέατρο
  • Βιβλίο
  • Διαγωνισμοί
MAXMAG | Πολιτισμός, Τέχνες, Διασκέδαση, Ομορφιά MAXMAG | Πολιτισμός, Τέχνες, Διασκέδαση, Ομορφιά
MAXMAG | Πολιτισμός, Τέχνες, Διασκέδαση, Ομορφιά MAXMAG | Πολιτισμός, Τέχνες, Διασκέδαση, Ομορφιά
  • MAXMAG
    • Σχετικά με εμάς
    • Πολιτική απορρήτου
    • Δελτία Τύπου
    • Επικοινωνία
    • Γίνε αρχισυντάκτης
    • Γίνε αρθρογράφος
    • #Egrapses
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Αφιερώματα
      • Εγκλήματα
      • Ελλάδα 1821
      • Επιστήμονες
      • Ιστορία
      • Καλλιτέχνες
      • Μικρασιάτικη Καταστροφή
      • Πολιτικοί
      • Συγγραφείς
    • Συνεντεύξεις
      • Life & Style
      • Επιστήμη & Έρευνα
      • Επιχειρηματικότητα
      • Λογοτεχνία
      • Ποιότητα Ζωής
      • Πολιτισμός
      • Τέχνες
      • Υπέρβαση Ζωής
      • Ψυχαγωγία
    • Πολιτισμός
      • Τέχνη
      • Φιλοσοφία
      • Μουσεία
      • Κοινωνία
      • Γλώσσα
      • Εκπαίδευση
      • Κουλτουρα
      • Αρχαιολογία
      • Ιστορία
      • Θρησκεία
      • Festival
    • Βιβλίο
      • Βιβλιολίστες
      • Βιβλιονέα
      • Βιβλιοπαρουσιάσεις
      • Βιβλιοπροτάσεις
      • Νέες Κυκλοφορίες
      • Παιδικό βιβλίο
      • Ποίηση & Ποιητές
      • Προτάσεις Συγγραφέων
      • Συγγραφείς
    • Ειδική Αγωγή
      • ΑμεΑ
      • ΔΕΠΥ
      • Διαταραχές Λόγου
      • Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος
      • Μαθησιακές Δυσκολίες
      • Νοητική καθυστέρηση
      • Προβλήματα Όρασης
    • Περιβάλλον
      • Άγρια Ζωή
  • ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
    • Κινηματογράφος
      • Box Office
      • Specials
      • Κινηματογραφικά Νέα
      • Κριτικές
      • Λίστες Ταινιών
      • Προτάσεις Ταινιών
    • Μουσική
      • Happenings
      • Music News
      • Reviews
      • Tracklisting
      • Έρευνα
      • Χρονομηχανή
      • Προσωπικά
    • Θέατρο
      • Ηθοποιοί
      • Θεατρικές Μορφές
      • Θεατρικές Προτάσεις
      • Θεατρική Ατζέντα
      • Θεατρική εκπαίδευση
      • Θέατρο και παιδί
      • Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος
      • Κριτικές Θεατρικών Παραστάσεων
      • Οικονομικό Θέατρο
      • Παρουσιάσεις Παραστάσεων
      • Πρεμιέρες
      • Προσεχώς
      • Τελευταίες Παραστάσεις
    • Τηλεόραση
      • #EditorsChoice
      • Series Review
      • Tv Guide
      • Tv People
      • TvNewsflash!
      • VintageTv
      • Where Are They Now
      • Προτάσεις Σειρών
      • Σειρές
      • Τηλεταινίες
    • Γαστρονομία
    • Φωτογραφία
      • Guide
      • Άγνωστες Φωτογραφίες
      • Απόψεις
    • Gaming
      • Classics
      • Gaming Reviews
      • Tabletop
      • Techday
  • LIFE & STYLE
    • Μηχανοδήγηση
    • Σώμα & Υγεία
      • Αισθητική
      • Άσκηση
      • Γυναικολογία
      • Διατροφή
      • Ιατρικά νέα
      • Υγεία και πρόληψη
    • Μόδα & Ομορφιά
      • Μόδα
      • Ομορφιά
    • Design
      • Αρχιτεκτονική
      • Διακόσμηση
      • Φτιάξτο μόνος σου
    • Ψυχολογία
      • Κοινωνική Ψυχολογία
      • Πειράματα στην Ψυχολογία
      • Ψυχολογία & τέχνη
      • Ψυχολογία στην παιδική ηλικία
    • Αψυχολόγητα
      • Ξαφνικά Συνέβη
    • Επιχειρηματικότητα
    • Καρίερα
      • Tips
      • Εργασία
  • ΕΠΙΣΤΗΜΗ
    • Επιστήμη
      • Event
      • Προϊστορία
      • Ανθρώπινο Σώμα
      • Διάστημα
      • Πλανήτες
      • Ανακαλύψεις
      • Επιστήμονες
    • Τεχνολογία
      • Event
      • Smart Living
        • Προστασία
      • Smartphones
      • Social Media
        • Facebook
        • Instagram
        • Twitter
      • Ρομπότ
    • Ψυχολογία
  • ΕΞΕΡΕΥΝΩ
    • Ταξίδια
      • Max Ταξίδια
      • Ελλάδα
        • Ηπειρώτικη Ελλάδα
        • Νησιωτικη Ελλαδα
      • Εναλλακτικός Τουρισμός
      • Εξωτερικό
        • Αμερική
        • Ασία
        • Αφρική
        • Ευρώπη
        • Ωκεανία
    • Άγνωστη Ελλάδα
      • Άγνωστη Αθήνα
      • Άγνωστη Ήπειρος
      • Άγνωστη Θεσσαλονίκη
      • Άγνωστη Θράκη
    • City Guide
      • Αθήνα
      • Αλεξανδρούπολη
      • Βιβλιοστέκια
      • Βόλος
      • Γεύση
      • Εξωτερικό
      • Ηράκλειο
      • Θεσσαλονίκη
      • Ιωάννινα
      • Κατερίνη
      • Κρήτη
      • Κύπρος
      • Λίστες με μαγαζία
      • Πάτρα
      • Πειραιάς
      • Προτασεις
  • PLUS
    • Next Chapter
      • Αυγερινός
      • Μια Εβδομάδα Ακόμα
      • Ο Δρόμος της Επανάστασης
      • Ουρανία
      • Πεταλούδα στο Φως
      • Πικραλίδες
      • Σπουδαία Γυναίκα
      • Σταυροδρόμι Ψυχών
    • #Egrapsa
      • Απόψεις
        • Θέατρο
      • Μικρές ιστορίες
      • Μόδα
      • Πληροφοριακά
      • Προσωπικές Εμπειρίες
      • Σκέψεις
    • Διαγωνισμοί
      • Διαγωνισμοί Θεάτρου
      • Διαγωνισμός Διηγήματος
      • Διαγωνισμός Παραμυθιού
      • Νικητές Διαγωνισμών
    • Podcasts
    • QUIZ
Διαγωνισμός Διηγήματος

“Κύβος Knorr” της Καψούρη Κωνσταντίνας

Από MAX MAGAZINE 25 Ιουνίου 2017
 “Κύβος Knorr” της Καψούρη Κωνσταντίνας

«Η όρασή μου στερεύει καθώς κι όλες μου οι αισθήσεις γιατί εσύ με περιέχεις οπότε με απορροφάς και αντανακλάς το καλύτερο απ’ ότι έχω, βλέπεις βαθύτερα κι εγώ αρνούμαι να αφήσω το  κορδόνι του μαγιώ να λυθεί».

 

Η Βερονίκη Αλεξοπούλου, 36 ετών, λογίστρια, είναι παντρεμένη οκτώ χρόνια κι έχει ένα παιδί 9 ετών. Στοίχισε γραμμές και οριοθέτησε ζωή, κι ήταν ευτυχισμένη, και ο Στέργιος Αλεξόπουλος, αρχιτέκτονας, 40 ετών, ήταν ο σύζυγος των ονείρων της.

 

«Παρατηρούσα, με όση δύναμη είχα το χώρο γύρω μου κι ορκιζόμουν πως τίποτα δεν ήταν πραγματικό, σαν σε όνειρο, σαν να μην ήμουν ποτέ εκεί, στον χώρο που χα επισκεφθεί χιλιάδες φορές.

Παραισθείομαι και φταις εσύ και το άρωμά σου. Ο τρόπος που έτριβες το σαγόνι σου στο ντεκολτέ της μπλούζας μου, ναι, αυτό φταίει. Φταίνε ξεκάθαρα τα δάχτυλά σου που χαράζουν την σπονδυλική μου στήλη, αφήνουν σημάδια που αργότερα θα ορκιστώ πως ήταν τυχαία, φταις ολοκληρωτικά, γιατί εσύ απέκτησες σειρές δέρματος πάχους 3 χιλιοστών, όσο το οβάλ των νυχιών σου. Κι είναι εκεί μέσα κρατημένο, χωμένο, κι έτσι μπορώ να πω, περήφανα, πως κι έτσι, μ έχεις».

Advertising
Loading...

 

H Βερονίκη δε διαμαρτυρήθηκε, ζούσε ότι της προσφερόταν δεν αγκομάχησε ποτέ, ούτε ακόμη τότε που ο Στέργιος αποφάσισε πως το κουμάντο θα το κατάφερνε με τα πιο σφιχτά αγκαλιάσματα, τόσο σφιχτά που να κόβουν την ανάσα. Δε διαμαρτυρήθηκε ούτε τότε που τα zanax της τα’ λιωνε στο τσάι, γιατί ο Στέργιος έλεγε πως τα χέρια της τρέμουν, πως εξ αιτίας της χύνεται ο καφές απ’ το φλυτζάνι.

 

«Και σαφώς η ματιά σου με στοιχειώνει ακόμη, μέρα νύχτα κι ανήμπορη πραγματικά να ανταπεξέλθω, πλένω και ξαναπλένω και ξαναφοράω τα ίδια εσώρουχα που φορούσα εκείνη την Τετάρτη,έστω κι αν είναι ακόμη νωπά, δεν πειράζει, δεν θα πάθω μεγαλύτερο κακό στην κάτω κοιλία, απ’ όσο έχω πάθει ήδη.

 

Η Βερονίκη είχε αρχίσει να μη διακρίνει καθαρά τις σκιές των πραγμάτων που ήξερε και τα μπέρδευε με τα πράγματα που πίστευε ότι ήξερε, ήταν πολύχρονη η χρήση των ηρεμιστικών, κι ο Στέργιος ήταν κάθετος, πως αυτή η γραμμή την ισορροπούσε και την έχριζε μητέρα, σύζυγο, ερωμένη, κι όλα ήταν εντάξει, αρκεί να μην τρέμει το χέρι της και να μη κόβει το αυγολέμονο. Ως που, Εκείνος, ο Ιάκωβος, αποφάσισε πως ήταν ώρα να δειχθεί. Στη Βερονίκη μας. Εκείνη, απλά του έδειχνε τη φούστα της, σχεδόν παιδικά, με μια υποψία διαστροφής. Καφέ φούστα. Χωρίς zanax.

 

«Η ασάφειά σου με τσαμπουκά καταστρέφει ότι δομικό και απόλυτο έχω δημιουργήσει».

 

Όμως Εκείνος, δεν επιθυμούσε μόνο τη Βερονίκη μας με την καφέ φούστα.  Παντρεμένος, δώδεκα χρόνια, δύο παιδιά, 10 και 11 ετών. Άσπρη κρεβατοκάμαρα, έπιπλα δεκαετίας ’90, η Βερονίκη τα ‘χε εικόνα.  Μ’ έναν κυρτό καθρέπτη στον τοίχο και τις φωτογραφίες των παιδιών στερεωμένες.

 

«Ασυντόνιστη πορεία του του τι θέλω και του τι πρέπει».

 

Η Βερονίκη μας είδε, αλλά δεν κατάλαβε, πως οι άσπροι λεκέδες σπέρματος δεν ήταν αγάπη αλλά εκτόνωση, δεν ήταν λατρεία, αλλά εκδίκηση, δεν ένιωσε ποτέ, πως τα λερώματά του ήταν τα όχι Εκείνης.

 

Ο Στέργιος, απ’ την άλλη, χειριζόταν το σπιτικό του, μια χαρά, ή έτσι νόμιζε. Οι μελανιές βαθύτερες, αγριότερες, ο γνωστός υπερθετικός βαθμός του Στέργιου. Η γνωστή τελειομανία των αρχιτεκτόνων για τις κάθετες και οριζόντιες γραμμές.

 

«Πέρασαν πολλά χρόνια παλεύοντας να ερμηνεύσω την απουσία σου, κι αποφάσισα να κρατήσω το ‘όπως ήθελα’ όχι το ‘όπως ήταν ‘.

 

Κι όμως. Δεν θα το πιστέψει κανείς, ναι, αλλά η Βερονίκη μας συνήλθε. Είναι που σταμάτησε να πίνει τον πρωινό καφέ της. Κι είδε τον Στέργιο με πυτζάμες και της φάνηκε άσχημος. Πολύ.  Είδε τα παιδιά της. Κι ήταν τόσο κακομαθημένα κι αυθάδη.

Ίδρωνε, ξεΐδρωνε, καφέ δεν ήπιε. Ο Στέργιος δεν επέμενε.  Είδε κι εκείνο το λευκό του επίπλου. Θυμήθηκε στη ζαλάδα της μέσα τα λόγια Εκείνου,  Σ αγαπώ, Εσύ είσαι η αγάπη μου, Εσύ είσαι η γυναίκα μου.

 

«Με πλησίασες απειλητικά και μου έδειξες ξεκάθαρα ποιο ακριβώς είναι το πλάνο εργασίας σου. Όπως κάθε φορά. Με φίλησες γρήγορα και προχώρησες σε ότι είχες στο μυαλό σου. Βιαστικές και λεηλατικές κινήσεις. Γέννησες μια γυναίκα κι ας είσαι άντρας, μόνο με εκείνα τα δάχτυλα τα μαγεμένα. Που έτρεχαν μαζί με τις σταγόνες ιδρώτα στην πλάτη μου, αφήνοντας ένα πυρωμένο μονοπάτι στο διάβα τους .Η μυρωδιά σου με βασανίζει απόψε. Δεν την απόδιωξα ποτέ απ’ την μνήμη μου. Ένα ποτήρι κρασί ακόμη. Να νιώσω βαθύτερα»

 

Αποφάσισε η Βερονίκη να του προσφέρει ένα τελευταίο δείπνο. Απ’ αυτά τα ωραία, που τ’ άρεσαν με τα στρωμένα τραπεζομάντηλα και τα τριών ειδών πιάτων. Έβαλε να βράζει η μεγάλη η κατσαρόλα της οικογένειας, που χωράει 4 κιλά μακαρόνια. Αλάτι μπόλικο. Κι ένας κύβος knorr. Εκείνος ήρθε στην ώρα του. Όμορφος, πολύ όμορφος. Η Βερονίκη ταράχτηκε, πως να το κάνει αυτό; Πως να τον αποσυνθέσει; Τόση ομορφιά; Δεν ήταν στ’ αλήθεια, στο μυαλό της ήταν. Στο μυαλό της ήταν Θεός. Ταράχτηκε, αλλά έριξε λίγο αλάτι ακόμη.

 

«Πεθαίνω να μυρίσω τα κενά ανάμεσα στα δάχτυλά σου, χεριών και ποδιών, εκείνα τα κενά δείχνουν την αληθινή εκτός αφρόλουτρου μυρωδιά, οσμή  δουλειάς και  σουπερμάρκετ, καθαρίζοντας πρόχειρα τα γκρίζα εκείνα σκουπίδια που μαζεύονται απ’ τις κάλτσες, σα μακαρονάκια.: Εσύ πεντακάθαρος κι εγώ πιο βρώμικη από ποτέ.

 

Η Βερονίκη βέβαια ποτέ δεν του συζήτησε πόσο την ενοχλούσε η βέρα στο δάχτυλό του, την έβγαζε, αλλά εκείνη έβλεπε το σημάδι του ήλιο, φωτοστέφανο στον παράμεσο. Ούτε παραπονέθηκε που την έπαιρνε τηλέφωνο μια φορά τον μήνα, όταν πια το παντελόνι του δεν άντεχε το φούσκωμα. Η Βερονίκη μας δεν παραπονιόταν ποτέ.

Advertising
Loading...

 

Το βραστό νερό κόχλαζε από ώρα, αλλά η Βερονίκη χαμένη στο καφέ των ματιών του ξεχάστηκε, ο μόνος ήχος που χάραξε την ομίχλη του μυαλού της ήταν το σούρσιμο του φερμουάρ πάνω στις ράγες, που κατέβαινε.

Και είδε ένα κομμάτι μελανό ροζ κρέας να ορθώνεται απειλητικά, γυάλισε το μάτι της, το φερμουάρ κατέβαινε στριγκλίζοντας, ανατρίχιαζε στο σούρσιμό του, εκείνο το κρέας είχε ήδη ξεχυθεί. Υγρό.

Η Βερονίκη σταμάτησε το χρόνο. Αρνήθηκε. Το βλέμμα της μια στο δάχτυλο με το σημάδι της βέρας, μια στο κόκκινο κομμάτι κρέατος, μια στην κατσαρόλα που έβραζε. Και για μια φορά, μόνο για μια φορά, τον κοίταξε στα μάτια. Και τρόμαξε μ αυτό που είδε. Πόθο. Είδε, πόθο. Πληρωμένο πόθο. Ανέκφραστο πόθο. Πόθο βρώμικο. Είδε κενά και λύπες, είδε τσακωμούς και σπασμένα πρόσωπα, είδε μελανιές και πρησμένα μάγουλα, είδε το κρέας να κείτεται νεκρό για χρόνια. Είδε γάμους και βαφτίσεις και τούρτες που μοιράζονται στα δύο, φορέματα λερωμένα στο στρίφωμα απ’ τα τακούνια και τους χορούς μα πάνω απ όλα, πάνω απ όλα, είδε τα λιγωμένα μάτια του.

 

Εύκολο ήταν. Και δεν ένοιωθε καθόλου τύψεις καμία στενοχώρια. Το μόνο που την προβλημάτιζε ήταν ότι έπρεπε να τον τοποθετήσει σε δόσεις.  Το νερό είχε σωθεί και μύριζε, έπρεπε να ξαναγεμίσει την κατσαρόλα μέχρι πάνω και να ρίξει μπόλικο ξύδι, ν αφρίσει.

 

Την παίδεψε που δε χωρούσε σωστά. Και κάθε κομμάτι που έκοβε, η Βερονίκη μας το πενθούσε κρυφά, ήταν το δικό του κομμάτι, αγαπημένο, ήξερε πόντο πόντο τους θύλακες της τρίχας του και την απόσταση μεταξύ τους. Ήταν δικό της. Όλα ήταν δικά της. Μόνο εκείνη μπορούσε να του κόψει τόσο ψιλοκομμένο το μαρούλι, και ξέρεις, το έκοβε στο χέρι, όχι στο ξύλο, ή κάνουμε σωστά τη δουλειά είτε όχι.

Advertising
Loading...

 

Στη ζαλάδα της πάνω δε σκέφτηκε να τον ξεντύσει πρώτα και ο ατμός γινόταν μαύρος απ’ τα χρώματα των ρούχων. Αλλά, και πάλι, κι αυτά δικά της δεν ήταν; Ήξερε άλλη ποιο χρώμα του ταιριάζει στο γκρι του, στο καφέ του, στην ώχρα του;

 

«Θα ανάψω ένα τσιγάρο ακόμη , όσο βαστάει η ανάσα, είναι κοφτή και γρήγορη, είσαι η έμπνευσή μου, απέχοντας ή συμμετέχοντας, είσαι τα εκατοστά που τρίβονται πάνω μου, μέσα μου, δεξιά, αριστερά, πάνω και κάτω, και καταλήγουν στη ζέστη των χειλιών μου, ακόμη κι αν δε θες, εγώ στο εκβιάζω και ζω μέσα απ’ αυτό, «εκβιά-ζω». Και καμία μυρωδιά η γεύση δεν είναι ανταγωνιστικότερη απ όσο προσφέρεις, και να, πάλι, μόλις….οι σπασμοί…δυσκολεύομαι να γράψω».

 

 

Άναψε ένα τσιγάρο η Βερονίκη μας καθώς ανακάτευε.

 

Το ζουμί του ήταν η ανάσα της. Ήταν το γέννημα και το θρέμμα της. Βούτηξε την κουτάλα τη βαθιά της κοτόσουπας, να δοκιμάσει λίγο. Άλλωστε, τόσα χρόνια τα ζουμιά του γευόταν. Τώρα είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει το μυαλό και την καρδιά του, βρασμένα καλά, αλλά και πάλι, μια μυρωδιά δική του θα την είχαν. Κι ήταν όλα εκεί, δικά της, απλωμένα, χωρίς αντιπάλους ή σημάδια βέρας ή κλεισμένα τηλέφωνα ή εγκαταλελειμμένα Σάββατα.

 

Χαμήλωσε τη φωτιά η Βερονίκη, γιατί το κρέας άφριζε πολύ, ήταν βλέπεις και τα υφάσματα μέσα, κι αυτά κάναν ζημιά στην κουζίνα, ξερνάγανε μπογιά.

 

Βρώμισε το σπίτι, πάνε κι οι κουρτίνες, που τις είχε πλύνει μόνο με μαλακτικό για να τις μυρίζει εκείνος.

 

Ρίγη πυρετού ένιωσε η Βερονίκη, καθώς έσερνε προς το στόμα της τη βαθιά κουτάλα, με ένα κομματάκι μυαλού. Αυτό το μυαλό που τόσο ονειρεύτηκε να έχει.

 

 

Έσβησε τη φωτιά, ώρες μετά, όταν πια τα είχε δοκιμάσει όλα.

 

 

«Ποια, πες μου, ποια, θυσίασε τα γαστρικά της υγρά προκειμένου να υποδεχθεί τα δικά σου, τα ζεστά, πίνοντάς τα, αγνοώντας τον πνιγμό, τα μεγέθη που της έφραζαν τη δίοδο ανάμεσα στις αμυγδαλές, πες μου, ποια;»

 

Πηγή εικόνας:

Advertising

http://flix.gr/news/o-martin-skorseze-pshfizei-tis-11-agaphmenes-toy-t.html

 

Advertising
Loading...

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ:

Report post

MAX MAGAZINE

author

Το MAXMAG είναι το διαδικτυακό περιοδικό που συνδυάζει την υπεύθυνη ενημέρωση με την ψυχαγωγία, την αγάπη για το κλασικό με την ανάγκη για πρωτοπορία.

Μόλις ανέβηκαν
Κινηματογράφος

A Monster Calls: Η δύναμη των ιστοριών

25 Σεπτεμβρίου 2023
Βιβλίο

Ένα εμβατήριο αντίστασης: η ποίηση του Σωτήρη Νούσια

25 Σεπτεμβρίου 2023
Μουσική

Κατερίνα Σμαραγδά: «Ευτυχώς εγώ έχω εσένα»

25 Σεπτεμβρίου 2023
Βιβλίο

Η πλεξούδα: είναι εντάξει να ασχολούμαστε με τρίχες

25 Σεπτεμβρίου 2023

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Διαγωνισμός Διηγήματος

Οι νικητές του διαγωνισμού

Διαγωνισμός Διηγήματος

Ψηφοφορία: Διάλεξε το αγαπημένο σου διήγημα

Διαγωνισμός Διηγήματος

"ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ" της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΕΤΑΞΙΩΤΗ

Διαγωνισμός Διηγήματος

Κι όμως μπορεί! της Ε.Χ.

Διαγωνισμός Διηγήματος

"Το αντίο" της Σοφίας Σαμιωτάκη

Διαγωνισμός Διηγήματος

"Μικρές Κυκλάδες" του Θανάση Τσιλιγγούδη

Διαγωνισμός Διηγήματος

"Δεν το 'κανα εγώ" του Θανάση Τσιλιγγούδη

Διαγωνισμός Διηγήματος

"Η συνάντηση" της ValoriaLaw

MAXMAG | Πολιτισμός, Τέχνες, Διασκέδαση, Ομορφιά MAXMAG | Πολιτισμός, Τέχνες, Διασκέδαση, Ομορφιά

MAX MAGAZINE

Σχετικά με εμάς
Newsletter
Πολιτική Απορρήτου

Έλα κοντά μας

Γίνε αρθρογράφος
Γίνε αρχισυντάκτης
Egrapses
Επικοινωνία
Δελτία Τύπου

ΑΝΕΒΗΚΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Περιβάλλον

Ωφέλιμα έντομα και βιολογική καταπολέμηση εχθρών των καλλιεργειών

Προτάσεις Σειρών

Ως πότε θα είναι υποτιμημένο το “Gotham”;

Συνεντεύξεις

ΩΡΛ: από το σύνδρομο eagle ως τη νόσο Μενιέρ

Κοινωνική Ψυχολογία

Ωριμότητα: Σε αγαπώ ή σε χρειάζομαι;

MAX Κατηγορίες

Πολιτισμός
Αφιερώματα
Βιβλίο
Κινηματογράφος
Θέατρο
Τηλεόραση
Ταξίδια
City Guide
Άγνωστη Ελλάδα
Γαστρονομία
Σώμα κ Υγεία
COPYRIGHT © 2018 - 2023 / ΒΥ MAXMAG ALL RIGHTS RESERVED