Τασσώ Καββαδία: Μια γλυκύτατη «κακιά»

Τασσώ Καββαδία
Πηγή εικόνας: el.wikipedia.org.

Η Τασσώ Καββαδία ήταν ηθοποιός του ελληνικού θεάτρου, κινηματογράφου και της τηλεόρασης. Εργάστηκε σε όλα τα είδη, εκτός από την αρχαία τραγωδία, με μεγάλη επιτυχία. Οι ρόλοι όμως στους οποίους καθιερώθηκε ήταν εκείνοι της κακιάς πεθεράς, μάνας, αδερφής κ.α.


Η νεαρή Τασσώ Καββαδία δεν σπουδάζει αλλά παντρεύεται

Η Τασσώ (Αναστασία) Καββαδία γεννήθηκε στην Πάτρα στις 10 Ιανουαρίου 1921, όπου και πέρασε κάποια από τα παιδικά της χρόνια. Κάποια στιγμή η οικογένεια μετακομίζει στην Αθήνα, όπου η μικρή Αναστασία πέρασε ξέγνοιαστα παιδικά χρόνια. Η οικογένεια ανήκε στην αστική τάξη, καθώς ο πατέρας της διατηρούσε συνεταιρικά μια μικρή βιομηχανία.

Η μικρή Αναστασία πηγαίνει στο γυμνάσιο και μέχρι τότε δεν της έχει μπει το μικρόβιο του θεάτρου. Όμως, σε ηλικία 15 ετών μαγεύεται από το θέατρο και η μοναδική της διέξοδος ήταν οι σχολικές παραστάσεις στις οποίες πρωταγωνιστούσε. Ονειρευόταν να σπουδάσει υποκριτική αλλά η οικογένειά της ήταν απολύτως αντίθετη σε αυτό. Για τις κοπέλες της τάξης της δεν υπήρχε η ανάγκη για κανενός είδους σπουδές, αφού ο προορισμός τους ήταν η οικογένεια. Έτσι, λοιπόν, η μεσοαστική οικογένειά της αλλά και η περίοδος της γερμανικής κατοχής, δεν επέτρεψαν στην Τασσώ Καββαδία να βγει στο σανίδι.

Εκείνη όμως ήθελε να σπουδάσει. Ο πατέρα της τής απαγόρευσε, χωρίς δεύτερη κουβέντα, οποιαδήποτε σκέψη για το πανεπιστήμιο. Αποφάσισε μάλιστα να την παντρέψει. Έτσι το 1942 η Τασσώ, σε ηλικία 21 ετών, παντρεύεται τον βιομήχανο Αντώνη Σαλαπάτα. Μαζί αποκτήσανε 3 παιδιά, τον Γιώργο, τον Βασίλη και την Ευγενία. Ωστόσο, ο γάμος αυτό δεν έμελλε να κρατήσει. Εφτά χρόνια μετά, η νεαρή Τασσώ, κόντρα σε όλους αλλά και στις νόρμες της εποχής, θα πάρει την δύσκολη απόφαση να χωρίσει και να κυνηγήσει το όνειρό της. Ήταν η σειρά της να κάνει αυτό που θέλει, αφού είχε εκπληρώσει πια τη επιθυμία των γονιών της.

Advertisements
Ad 14

Όταν την ρωτούσαν για εκείνα τα χρόνια, η Τασσώ Καββαδία, τα χαρακτήριζε ως πολύ δημιουργικά. Εκείνη την περίοδο άλλωστε σπούδασε πιάνο, έμαθε την γραφή των τυφλών και έγραψε γι’ αυτούς βιβλία. Επίσης, ήταν νοσοκόμα και ανήκε στο τμήμα ψυχαγωγίας του Ερυθρού Σταυρού κατά τον πόλεμο, παράλληλα βέβαια με τις οικογενειακές τις υποχρεώσεις. Για την διάλυση του γάμου της αναφέρει ότι με τον σύζυγό της είχαν διαφορετικό τρόπο σκέψης, αποφασίζοντας να τερματίσουν τον γάμο τους.

Μετά το διαζύγιο, η Τασσώ Καββαδία ήταν πια ελεύθερη να συνεχίσει τις σπουδές της στο πιάνο. Έπειτα, μετακόμισε στο Παρίσι, όπου παρακολούθησε μαθήματα ζωγραφικής, σχεδίου μόδας, διακοσμητικής και έντυπης εικονογράφησης.


Οι σπουδές κοντά στον Γιάννη Τσαρούχη και τον Κάρολο Κουν

Όταν επέστρεψε στην Ελλάδα, η Καββαδία σπουδάζει ενδυματολογία και σκηνογραφία κοντά στον Γιάννη Τσαρούχη στη σχολή Σταυράκου. Το μικρόβιο της υποκριτικής όμως δεν την έχει εγκαταλείψει. Ο Τσαρούχης θα την προτρέψει να κάνει μαθήματα υποκριτικής στη «Δραματική Σχολή του Θεάτρου Τέχνης» κοντά στον Κάρολο Κουν.  Η σχολή θεάτρου του Κουν συστεγαζόταν με την σχολή Σταυράκου, μέλος της οποίας ήταν και ο Τσαρούχης.

Τασσώ Καββαδία
Πηγή εικόνας: www.twitter.com.

Κοντά στον Κάρολο Κουν η Τασσώ Καββαδία θα ανακαλύψει την πραγματική της κλίση. Όταν πρωτοπήγε στην δραματική σχολή ήταν 27 χρόνων και θεωρούσε τον εαυτό της ηλικιακά μεγάλο γι’ αυτό το χώρο. Αυτό που της απάντησαν από την σχολή είναι ότι η τέχνη δεν έχει ηλικία. Κοντά στον Κάρολο Κουν η Καββαδία έμεινε 7 χρόνια, περνώντας 3 χρόνια στην σχολή και 4 στο Θέατρο Τέχνης στη Σταδίου, που τότε ιδρύθηκε.


Η Τασσώ Καββαδία και το θέατρο

Το θεατρικό ντεμπούτο για την Τασσώ Καββαδία θα γίνει το 1954 με την παράσταση «Μικρή μας πόλη» του Θόρντον Ουάιλντερ, στο Θεάτρου Τέχνης. Από τότε οι θεατρικές της επιτυχίες θα είναι πολλές και θα συνεργαστεί με τα ιερά τέρατα του θεάτρου αλλά και όλους τους γνωστούς θιάσους. Στο Θέατρο Τέχνης θα παραμείνει μέχρι το 1958, ερμηνεύοντας έργα μεγάλων ξένων δραματουργών.

Διαβάστε επίσης  Εντουάρ Μανέ: Ο προπάτορας των ιμπρεσιονιστών

Κατά την διάρκεια της μεγάλης θεατρικής της καριέρα θα ερμηνεύσει ρόλους που καλύπτουν σχεδόν όλη την γκάμα του ρεπερτορίου. Μοναδική εξαίρεση ήταν η αρχαία τραγωδία. Όταν το Θέατρο Τέχνης άρχισε να ανεβάζει αρχαία τραγωδία, εκείνη είχε ήδη φύγει από εκεί. Η απόφασή της όμως να μην ασχοληθεί με την αρχαία τραγωδία ήταν συνειδητή. Για την Τασσώ Καββαδία η αρχαία τραγωδία ήταν κάτι το μουσειακό, το οποίο σεβόταν πάρα πολύ. Προτιμούσε να παίζει στο καθημερινό θέατρο, όπως έλεγε, γιατί ήταν κάτι που το ζούσε. Της είχαν γίνει όμως προτάσεις για αρχαία κωμωδία, έχοντας συμμετάσχει στη «Λυσιστράτη».


Η κινηματογραφική καριέρα της Τασσώς Καββαδία

Η πρώτη κινηματογραφική εμφάνιση για την Τασσώ Καββαδία ήταν το 1954 στην ταινία του Μιχάλη Κακογιάννη «Κυριακάτικο Ξύπνημα», σε ένα δευτερεύον ρόλο δίπλα στην Έλλη Λαμπέτη, τον Δημήτρη Χορν και τον Γιώργο Παππά. Έπαιζε μια γυναίκα, που έχει χάσει το παιδί της, ζήλευε τον άντρα της, τον οποίο και «ταλαιπωρούσε». Η τυποποίησή της σε αυτό το στυλ ρόλων, που φαινόταν ήδη να ξεκινάει, δεν άρεσε βέβαια καθόλου στον μεγάλο δάσκαλό της Κάρολο Κουν. Εκείνος ένιωθε ότι το ποιοτικό ύφος της σχολής του δεν συμβαδίζει με το εμπορικό πνεύμα του κινηματογράφου. Ο Κακογιάννης, όμως, επέλεξε την Τασσώ Καββαδία και για την επόμενη ταινία του, την «Στέλλα», όπου ερμήνευσε την στρυφνή αδερφή του Αλέκου Αλεξανδράκη.

Τασσώ Καββαδία
Πηγή εικόνας: www.diaforetiko.gr.

Ο Κακογιάννης είχε πει στην Τασσώ Καββαδία ότι έχει βλέμμα που καρφώνει. Στα γυρίσματα της «Στέλλας», η πρωταγωνίστρια Μελίνα Μερκούρη έπρεπε να της δώσει ένα χαστούκι και αναρωτιόταν πως θα το έκανε. Ο Κακογιάννης τότε της είπε:

«Μη σε νοιάζει. Την ώρα που θα παίζετε, η Τασσώ θα σε κοιτάζει με τέτοιο βλέμμα που θα σε κάνει να της δώσεις τέσσερα χαστούκια».

Στην συνέχεια η Καββαδία συνεργάστηκε με τη Φίνος Φιλμς. Εκεί, θα ξεκινήσει μια μεγάλη καριέρα ως η «στρίγγλα» του ελληνικού κινηματογράφου. Η καριέρα της στην Φίνος θα ξεκινήσει το 1960, οπότε ερμηνεύει τη στριμμένη αδελφή του Αλέκου Αλεξανδράκη στην ταινία «Το Κλοτσοσκούφι». Θα απογειωθεί με τις ερμηνείες της στις ταινίες «Μια τρελή τρελή σαραντάρα», όπου υποδύεται τη σοβαρή αδελφή της Ρένας Βλαχοπούλου και  στην ταινία «Αμαρτία της ομορφιάς», όπου δίνει ένα ρεσιτάλ ερμηνείας ως η αυταρχική μάνα του Νίκου Γαλανού.

Τασσώ Καββαδία
Πηγή εικόνας: www.in.gr.

Η ταινία «Αμαρτία της ομορφιάς» του Γιάννη Δαλιανίδη γυρίστηκε το 1971 και προβλήθηκε το 1972. Ο Δαλιανίδης μαζί με τον Φίνο αποφασίζουν να γυρίσουν μια ταινία εμπνευσμένη από τα καλλιστεία, που ήταν μόδα εκείνη την εποχή, αλλά και τους Έλληνες εφοπλιστές που ήταν τότε στην ακμή τους. Εκείνη την χρονιά ο Φίνος ανακάλυψε μια νέα ηθοποιό, την Μπέτυ Λιβανού, στην οποία έδωσε τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Μαζί της έπαιζε και ο ζεν πρεμιέ της εποχής, Νίκος Γαλανός. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Φίνος Φιλμς, η Τασσώ Καββαδία τότε είχε αποφασίσει να μην ξαναπαίξει τον ρόλο της κακιάς, όπως συνήθιζε μέχρι τότε. Δέχτηκε όμως να γίνει η κακιά πεθερά της ταινίας, όταν της έδωσαν αμοιβή τριπλάσια από αυτή που συνήθως έπαιρνε.

Η Τασσώ Καββαδία δεν επέλεγε τους ρόλους της με βάση την αμοιβή που θα έπαιρνε. Αγαπούσε αυτό που έκανε γι’ αυτό και είχε δεχτεί να παίξει πολλούς και διαφορετικούς ρόλους με μοναδική αμοιβή ένα φλιτζάνι καφέ κι ένα πακέτο τσιγάρα.


Οι συνεργασίες που ξεχώρισε

Έχοντας συνεργαστεί με όλους τους σπουδαίους ηθοποιούς στο θέατρο και τον κινηματογράφο, η Τασσώ Καββαδία ξεχώριζε δύο συμπρωταγωνιστές της, που θα της μείνουν αξέχαστοι, τη Ρένα Βλαχοπούλου και τον Μίμη Φωτόπουλο. Από σκηνοθέτες, πέρα από τον δάσκαλό της Κάρολο Κουν, ξεχώριζε τον Μίνωα Βολανάκη και τον Σταμάτη Χονδρογιάννη. Η δυσκολία ερχόταν όταν έπρεπε να διαλέξει τον αγαπημένο από τους ρόλους της. Διάλεγε πάντα τον τελευταίο ρόλου που είχε παίξει στον κινηματογράφο, στην ταινία με τον Λάκη Λαζόπουλο «Φοβού τους Έλληνες». Ήταν ένας ρόλος που πάντα ήθελε να παίξει, αυτον μιας πραγματικής καθημερινής γυναίκας. Δεν μπορούσε πια τις κομψές κυρίες. Όμως, δεν παραπονιόταν, γιατί αυτές ήταν που την κρατούσαν στο προσκήνιο.

Διαβάστε επίσης  30 Μαρτίου 1822: Η αιματηρή Σφαγή της Χίου
Τασσώ Καββαδία
Πηγή εικόνας: www.tanea.gr | Γράφοντας γράμμα στην οικογένειά της στην Αθήνα από τα Γιάννενα, όπου είναι σε περιοδεία με τον Μίμη Φωτόπουλο.

Μια ταινία όμως, για την οποία δεν ήταν και τόσο περήφανη που συμμετείχε, ήταν η «Θηλυκή εταιρεία», του Περάκη. Είχε μεγάλη εκτίμηση στην δουλειά του Νίκου Περάκη. Ωστόσο, θεωρούσε ότι σε αυτή την κινηματογραφική προσπάθεια είχε χάσει την αισιοδοξία του και συνεπώς και το χιούμορ του. Όταν την ρώτησαν σχετικά με την μεγάλη εμπορική επιτυχία του «Safe sex», εκείνη είχε απαντήσει ότι δεν πήγε να την δει, καθώς δεν την απασχολεί να δει πως κάνουν σεξ στις διάφορες περιοχές, αφού στην εποχή της προτιμούσαν να κάνουν σεξ, ενώ στη σημερινή προτιμούν να μιλάνε μόνο για το σεξ.


Η καθιέρωση στο ρόλο της κακιάς

Το αρχοντικό παρουσιαστικό που είχε η Τασσώ Καββαδία, το βλοσυρό της βλέμμα, καθώς και το μοναδικό της ταλέντο, ήταν αυτά που χρειαζόταν οι ρόλοι της ψηλομύτας και εκδικητικής γυναίκας. Σε όλη της την κινηματογραφική διαδρομή από το 1954, και για 70 περίπου ταινίες, σε παραστάσεις στο θέατρο αλλά και σε συμμετοχές στην τηλεόραση, ήταν η κακιά μάνα, πεθερά, αδερφή κ.α. Ήταν λογικό, λοιπόν, το κοινό να την ταυτίσει με αυτούς τους χαρακτήρες.

Μετά την ερμηνεία της στη πρώτη της ταινία, άρεσε σε αυτό το ρόλο της ιδιότροπης γυναίκας κι από τότε της πρότειναν ανάλογες ηρωίδες. Δεν καταλάβαινε και η ίδια τι είναι αυτό που της βρίσκουν οι σκηνοθέτες και της προτείνουν τους ρόλους της κακίας. Ίσως ήταν το ότι δεν την ενδιέφερε να παίξει ακόμα και μία, για τα πρότυπα της εποχής, άσχημη γυναίκα.

Σε όλη της την κινηματογραφική καριέρα, η Καββαδία έκανε δύσκολη τη ζωή των συμπρωταγωνιστριών της. Ανάλογα με το σενάριο, ήταν αυστηρή, εκδικητική, μοχθηρή ή απλώς κακιά. Παρότι ο κόσμος την ταύτιζε με τον ρόλο της και την μισούσε εξαιτίας του, εκείνη αναγνωρίζει πως ο ρόλος τη κακιάς ήταν αυτός που την έκανε γνωστή και της άνοιξε τις πόρτες στον κινηματογράφο. Αγαπούσε αυτούς τους χαρακτήρες ακόμα κι αν δεν έμοιαζαν με τον πραγματικά δικό της χαρακτήρα. Όπως έλεγε μάλιστα και η ίδια:

«Ήμουν αυστηρή, όχι κακιά, αλλά σωστή για τα δεδομένα της εποχής. Δεν είχα άδικο να αντιπαθώ την Τζένη Καρέζη που τα ’φτιαξε με τον Κούρκουλο, ο οποίος ήταν αρραβωνιασμένος με την κόρη μου, ή με τον Μάνο Κατράκη που η κομμώτρια Λάσκαρη τον απατούσε και του έτρωγε τα λεφτά».


Η προσωπική ζωή της Τασσώς Καββαδία

Η Τασσώ Καββαδία στην ζωή της κάθε άλλο παρά δύστροπη ήταν. Δεν είχε έρθει ποτέ σε ρήξη μα κανένα συνάδελφό της ή προϊστάμενό της. Έφερνε πάντα σε πέρας ό,τι αναλάμβανε, χωρίς εντάσεις. Μεταμορφωνόταν μόνο όταν ακουγόταν το «3,2,1 πάμε» και χτυπούσε η κλακέτα. Τότε, από μια καλή μητέρα, κόρη, σύζυγος και συνεργάτιδα, γινόταν η κακιά και αδίστακτη γυναίκα, που απαιτούσε ο ρόλος.

Τασσώ Καββαδία
Πηγή εικόνας: www.tanea.gr | Μαζί με τον δεύτερο σύζυγό της, Βασίλη Καζαντζή.

Το 1965 η Τασσώ Καββαδία παντρεύτηκε για δεύτερη φορά με τον συγγραφέα και δημοσιογράφο Βασίλη Καζαντζή. Οι αντιδράσεις του κόσμου, προς το πρόσωπό της, είχαν τρομάξει, αρκετές φορές και τον σύζυγό της. Χαρακτηριστικό, της έντασης που προκαλούσαν στο κοινό οι ρόλοι που έπαιζε, είναι πως και η ίδια, κάποιες φορές πίστευε ότι θα της επιτεθούν, καθώς την είχαν ταυτίσει τόσο πολύ με τον ρόλο που έπαιζε.

Στην προσωπική της ζωή η Τασσώ Καββαδία ήταν μια γλυκιά γυναίκα, εντελώς διαφορετική από το πρόσωπο που έδειχνε στην οθόνη. Οι νύφες της αναφέρουν ότι ήταν μια καλή πεθερά. Μόνο καμιά φορά, όταν ήθελε να βάλει σε τάξη τα εγγόνια της που έκαναν αταξίες, χρησιμοποιούσε το χαρακτηριστικό της βλέμμα και γινόταν αυστηρή, αλλά μόνο με τα λόγια.

Διαβάστε επίσης  Κωνσταντίνος Π. Καβάφης: Ένας από τους σημαντικότερους Νεοέλληνες ποιητές της σύγχρονης εποχής

Αναφορικά με τα εγγόνια της, η εγγονή της Αργυρώ Καλλιάφα, σπούδασε σχέδιο μόδας στη Γαλλία, όπως η γιαγιά της.


Η καριέρα της Τασσώς καββαδία εκτός θεάτρου

Ταυτόχρονα με την σπουδαία πορεία της στο χώρο του θεάτρου και του κινηματογράφου, η Τασσώ Καββαδία δούλεψε πολύ και στην τηλεόραση, ξεκινώντας το 1971 με την σειρά «Ο σπαγκοραμμένος». Παράλληλα, είχε και μια δημοσιογραφική και μεταφραστική καριέρα.

Από το 1954 μέχρι το 1969, η ίδια συνεργαζόταν με το Εθνικό Ίδρυμα Ραδιοφωνίας. Εργάστηκε στο ραδιόφωνο, τόσο ως ερμηνεύτρια όσο και ως δημιουργός, σε ειδικές αφιερωματικές εκπομπές αλλά και θεατρικά έργα. Έγραψε την εκπομπή της «Σύγχρονης γυναίκας». Πέρα, λοιπόν, από κειμενογράφος και ραδιοφωνική παραγωγός, η Καββαδία εργάστηκε και ως δημοσιογράφος σε περιοδικά και εφημερίδες, τόσο στο ελεύθερο όσο και στο καλλιτεχνικό ρεπορτάζ. Λίγο μετά το 1965, ξεκίνησε μια συνεργασία με την εκδοτική εταιρία «Πάπυρος Πρες», για την οποία μετέφραζε βιβλία, κυρίως αστυνομικά μυθιστορήματα, όπως τα έργα του Ζεράρ Ντε Βιλιέ, καθώς επίσης και περισσότερα από 20 θεατρικά.


Τα τελευταία χρόνια

Η Τασσώ Καββαδία ήταν δραστήρια ακόμη σε ωριμότερη ηλικία. Ήταν πάντα μια αγωνίστρια της ζωής, που η τύχη δεν της τα έφερε πάντα εύκολα. Ο δεύτερος σύζυγός της πέθανε αρκετά νωρίς κι έτσι τα τελευταία 25 χρόνια της ζωής τα πέρασε μόνη, χωρίς τον σύντροφό της. Η αισιοδοξία όμως δεν την εγκατέλειψε. Πίστευε ότι καθημερινά πρέπει να κάνουμε όνειρα για το αύριο, ακόμα κι όταν έχουμε πια γεράσει. Όπως έλεγε μάλιστα:

«Να χαμογελάτε! Κάθε μέρα κάτι άλλο θα φέρει, και μην τσιγκουνεύεστε την καλοσύνη».

Τασσώ Καββαδία
Πηγή εικόνας: www.tlife.gr.

Τα τελευταία χρόνια της ζωή της, η Τασσώ Καββαδία τα πέρασε κλινήρης στην οικία της στο Φάληρο, καθώς την ταλαιπωρούσαν πολλά προβλήματα υγείας. Όμως,  τα παιδιά της βρισκόταν συνέχεια κοντά της. Η αγαπημένη ηθοποιός πέθανε στις 18 Δεκεμβρίου 2010. Η κηδεία της έγινε στο Α’ Νεκροταφείο Αθηνών με πολλούς φίλους και συγγενείς να την συνοδεύουν στην τελευταία της κατοικία. Ανάμεσά τους ήταν ο Κώστας Πρέκας και ο Τρύφων Καρατζάς.

Η μεγάλη ηθοποιός Τασσώ Καββαδία, μέσα από την πορεία της κατάφερε να δημιουργήσει ένα προσωπικό στυλ, με το οποίο καταγράφηκε στη μνήμη του κοινού, ως μία μοναδική φυσιογνωμία. Ο λόγος που, η ευγενική και πολυπράγμων Τασσώ Καββαδία, έχει μείνει στις καρδιές του κόσμου είναι το γεγονός πως ήταν αληθινή.


Ακολουθεί ένα απόσπασμα από την εκπομπή της Σεμίνας Διγενή «Κοίτα τι έκανες» με την Τασσώ Καββαδία να διηγείται μια άγνωστη σε πολλούς ιστορία:


Σε αυτό το άρθρο χρησιμοποιήθηκαν πληροφορίες από:

  • Τασσώ Καββαδία, Ανακτήθηκε από: el.wikipedia.org. Τελευταία πρόσβαση: 2/12/20.
  • Τασσώ Καββαδία, Ανακτήθηκε από: www.sansimera.gr. Τελευταία πρόσβαση: 2/12/20.
  • Η καλλονή εγγονή της Τασσώς Καββαδία σχεδιάζει ρούχα!, (2016). Ανακτήθηκε από: www.iefimerida.gr. Τελευταία πρόσβαση: 2/12/20.
  • Τρίμη, Επ. (2020). Τασσώ Καββαδία: Ο γάμος με το ζόρι, ο λόγος που έπαιζε πάντα την κακιά και το τέλος στο σπίτι της στο Φάληρο. Ανακτήθηκε από: www.enimerotiko.gr. Τελευταία πρόσβαση: 2/12/20.
  • Τασσώ Καββαδία, (2019). Ανακτήθηκε από: www.farostoupnevmatos.blogspot.com. Τελευταία πρόσβαση: 2/12/20.
  • Τασσώ Καββαδία. Η «κακιά» του κινηματογράφου, που οι θεατές την μισούσαν! Αναγκάστηκε να παντρευτεί και χώρισε με 3 παιδιά για να γίνει ηθοποιός! Ήταν ρεπόρτερ, μεταφράστρια και κειμενογράφος…, Ανακτήθηκε από: www.mixanitouxronou.gr. Τελευταία πρόσβαση: 2/12/20.
  • Γραμμέλη, Αφρ. (2008). Τασσώ Καββαδία. Ανακτήθηκε από: www.tovima.gr. Τελευταία πρόσβαση: 2/12/20.
  • Βασιλείου, Χ. (2019). Τασσώ Καββαδία: Η «αιώνια κακιά» που ο πατέρας της την ανάγκασε να παντρευτεί και οι θεατές την μισούσαν. Ανακτήθηκε από: www.diaforetiko.gr. Τελευταία πρόσβαση: 2/12/20.
  • Ξεχωριστή φυσιογνωμία η Τασσώ Καββαδία, (2010). Ανακτήθηκε από: www.newsbeast.gr. Τελευταία πρόσβαση: 2/12/20.
  • Παπαθανασίου, Αγ. Τασσώ Καββαδία, Ανακτήθηκε από: www.thematofylakes.gr. Τελευταία πρόσβαση: 2/12/20.
  • Ήταν στριμμένη και στη ζωή της η Τασσώ Καββαδία; (2018). Ανακτήθηκε από: www.in.gr. Τελευταία πρόσβαση: 2/12/20.

Ονομάζομαι Κωνσταντίνα Αναστασιάδη. Έχω σπουδάσει νηπιαγωγός και από μικρή μου άρεσε να γράφω. Στο ελεύθερό μου χρόνο μου αρέσει να διαβάζω, είμαι μέλος πολιτιστικών συλλόγων για την εκμάθηση παραδοσιακών χoρών και ασχολούμαι και με τις πολεμικές τέχνες.

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

The Turkish Detective: Εγκλήματα με άρωμα… Κωνσταντινούπολης

Εγκλήματα στην ΠόληΗ σειρά The Turkish Detective είναι από εκείνες
Η ψυχοθεραπεία σκοτώνει τον έρωτα;

Η ψυχοθεραπεία σκοτώνει τον έρωτα;

Έρωτας και ψυχοθεραπεία – έννοιες ασύμβατεςΗ Κόλαση του Δάντη μοιάζει